Nauja elektroninė parduotuvė po vienu stogu suburs galybę madingų drabužių bei aksesuarų

„Aprangos“ grupė plečia veiklą elektroninėje erdvėje ir pristato naują prekių ženklą „Soulz“.


Gegužės 13 d. pradėjo veikti nauja internetinės prekybos platforma „Soulz.lt“.


Lietuvoje veikianti internetinė parduotuvė apjungia didžiąją dalį „Aprangos“, „Aprangos galerijos“, „City“, „Tommy Hilfiger“, „Aldo“ ir kitų parduotuvių asortimento, pristato įvairius stiliaus derinius ir naujausias kolekcijas. Ateityje numatoma prekių ženklų asortimentą plėsti.


„Mūsų tikslas – suteikti vartotojams dar daugiau galimybių ir sėkmingą patirtį mažmeninėje prekyboje pritaikyti skaitmeninėje erdvėje, kurioje veikiame jau trejus metus. Neabejojame, kad „Soulz.lt“ platforma dar labiau sutvirtins mūsų pozicijas. Pirkėjai nesirenka vien tradicinių ar vien skaitmeninių kanalų, todėl norime pasiūlyti kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Aktyviai investuojame į tradicines parduotuves ir keliame ambicingus planus internetinėje erdvėje bei abipusei integracijai“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.


„Soulz.lt“ pirkėjai gali rinktis drabužius, avalynę ir aksesuarus iš daugiau nei 80 žinomų prekinių ženklų tokių kaip „Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Armani Exchange“, „Calvin Klein Jeans“, „Aldo”, „Tom Tailor“, „Diesel“, „Jack&Jones“, „Miss Sixty“, „Superdry“, „Coccinelle“, „Marella“, „Michael Kors“ ir kitų.


Apsiperkant naujoje elektroninėje parduotuvėje prekių pristatymas Lietuvoje į pasirinktą parduotuvę ir grąžinimas pasirinktu būdu yra nemokamas. Taip pat yra galimybė pristatyti siuntas į siuntų terminalą per 1-3 darbo dienas. Atsiskaityti už prekes galima „Visa“, „Mastercard“, „Maestro“ debetinėmis bei kreditinėmis kortelėmis. Prekių pristatymo ir atsiskaitymo galimybes ateityje numatoma plėsti.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis