Lietuvių mados prekių ženklas sulaukė pripažinimo Paryžiuje

Specializuotoje apatinių drabužių parodoje Paryžiuje „Utenos trikotažo“ kuriamas prekių ženklas „About“ sulaukė išskirtinio dėmesio – lietuviškus gaminius savo naujausioje apžvalgoje išsamiai pristatė lyderiaujanti mados analizės ir prognozių agentūra WGSN. Paroda vyko Paryžiaus mados savaitės metu, kur naujausias kolekcijas demonstravo pasaulinio garso prekių ženklai. 


Papuošė prestižinio katalogo viršelį


Kiekvienoje Paryžiaus mados savaitėje verda gausybė renginių, vyksta šimtai kolekcijų pristatymų, todėl čia savo kolekcijas pristatantys prekių ženklai susiduria su milžiniška konkurencija. Pastaruoju metu išskirtinį dėmesį pelno tie kūrėjai, kurie siūlo modernius gaminius, pasižyminčius aukščiausiais ekologijos standartais.


Visvaldo Morkevičiaus nuotr.


„Jau keletą metų savo naujoves dažniausiai pristatome būtent Paryžiuje vykstančiuose mados renginiuose, nes čia susirenka daugiausiai vertingų potencialių partnerių, dalyvauja patys moderniausi ir sėkmingiausi prekių ženklai, į kuriuos lygiuojamės. Kasmet mūsų įdirbis tampa vis labiau matomas. Šiemet ne tik įsikūrėme kruopščiai atrinktų prekių ženklų erdvėje „Exposed“, tačiau keli mūsų modeliai buvo pristatomi kaip tendencijų lyderiai, o naujausios kolekcijos nuotrauka papuošė ir visos parodos pagrindinio žurnalo viršelį,“ – įspūdžiais po parodos dalinasi prekių ženklo pardavimų vadovė Judita Panovienė.


Mados tendencijose dominuoja medžiagų inovacijos ir ekologija


Pastaruoju metu pasaulinė mados rinka kalba apie būtinybę skatinti sąmoningą vartojimą, kurti ekologiškus, žmogui ir aplinkai draugiškus gaminius. Lietuviškas prekių ženklas tokiai tendencijai ruošėsi nuo pat įsikūrimo pradžios. Naujausioje kolekcijoje, kaip ir anksčiau, dominuoja natūralūs, gamtoje suyrantys pluoštai be jokių sintetinių priedų. Ypatinga šio sezono naujovė – nedažyti ir nebalinti gaminiai, nepaliekantys po savęs jokių toksinių medžiagų.


Visvaldo Morkevičiaus nuotr.


„Šiuo metu savo kolekcijose naudojame vadinamuosius „veganiškus“ pluoštus, pavyzdžiui – medžiagą iš sojos. Tekstilės inovacijos pirmiausia yra kuriamos dėl neigiamo poveikio aplinkai mažinimo, tačiau jos suteikia ir naujų dizaino galimybių – atrandame naujas tekstūras, naujus medžiagų derinius. Nauji atradimai keičia standartines nuostatas į tai, kas yra gražu, vis labiau vertinamas socialinis, ekologinis, antropologinis mados kūrėjų indėlis, ne tik estetinė išraiška,“ – priduria Judita Panovienė.


Visvaldo Morkevičiaus nuotr.


Prekių ženklo produkcija – naujausioje WGSN mados prognozių apžvalgoje


Mados tendencijų prognozuotojų tinklas WGSN, tradiciškai apžvelgiantis įsimintiniausius parodos dalyvius, įvertino ne tik natūralius lietuviško prekių ženklo produkcijos pluoštus, bet ir pozityvaus požiūrio į kūną („body-positive“) filosofiją. Naujausioje apatinių drabužių tendencijų apžvalgoje rašoma: „Ši kolekcija įrodo, kad iš natūralių pluoštų pagaminti drabužiai gali būti modernūs ir charakteringi – tai šį ženklą išskiria iš kitų tvarią madą kuriančių prekių ženklų. Kolekcijoje atsispindi ir dar viena svarbi žinutė – tai pozityvus požiūris į kūną“.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis