Prabangios parduotuvės atidaryme – išskirtinės elegancijos damos

Vilniaus senamiestyje atidaryta su itališka prabanga siejama drabužių parduotuvė. Renginį aplankė stilistės Agnė Gilytė, Irina Cybina, Austėja Jablonskytė, modelis Agnė Končiūtė, verslininkė Asta Meschino bei kiti ženklui neabejingi svečiai. 

„Aprangos“ grupė atidarė „Max Mara“ prekės ženklo parduotuvę naujose ir išskirtinėse, beveik 300 kv. m., erdvėse, Didžiojoje g. 18, Didžiosios ir Savičiaus gatvių sankirtoje, taip dar labiau sustiprindama Vilniaus senamiestyje veikiančią prabangos parduotuvių zoną.


Nauja parduotuvė
Nauja parduotuvė
Organizatorių archyvas


Nauja parduotuvės koncepcija yra tikras itališkos istorijos ir šiuolaikiškumo derinys. Ypatingai apdirbto vario sienos subtiliai papildo elegantišką parduotuvės interjerą, kuriame gausu itališko prekių ženklo parduotuvėms būdingų detalių. Natūralus akmuo, metaliniai paviršiai, ąžuolas bei raižyta geležis interjere nepriekaištingai dera su poliruotu metalu, variu, pilku marmuru ir natūralaus medžio baldais. Jaukią atmosferą kuria šilta spalvų paletė, kuri kartu su elegantišku dizainu ir rafinuotomis detalėmis įkūnija pagrindines prekių ženklo tradicijas ir vertybes.


Naujos parduotuvės atidarymas
Naujos parduotuvės atidarymas
Organizatorių archyvas


Naujos parduotuvės atidarymo proga organizatoriai pakvietė į vakarą „Teddymania“, kurio ašimi tapo ikoniškas „Teddy Bear“ paltas. Jį mados namų archyve atrado ir 2013-ųjų rudens kolekcijoje iš naujo pristatė dizaineris Ianas Griffithsas.


Renginyje buvo gausu stilingų prekių ženklo gerbėjų.


Naujoje parduotuvėje pristatomos visos pagrindinės prekių ženklo linijos: „Max Mara“, „Sportmax“, “S Max Mara“ bei „Weekend Max Mara“.


Apie prekių ženklą


Šis prekių ženklas – bene svarbiausia „Max Mara“ grupės dalis – gali būti drąsiai vadinami itališkos prabangos bei stiliaus sinonimu. Modernios mados namų kolekcijas vertinamos už ypatingą moteriškumą ir meistriškumą išskirtinės kokybės medžiagas papildant aukštajai madai būdingomis detalėmis. Mados namų siūlomi siluetai yra ištobulinti, idėjos – nepavaldžios laikui, o kiekvienas ant podiumo bei salonuose pasirodantys drabužis ar aksesuaras pagamintas iš prabangių medžiagų. Prekių ženklo istorija mena 1951 metus, kai mados namus įkūrė Achille’as Maramotti. Šiandien šis prekių ženklas pristatomas 2600 prekybos taškų daugiau nei 100 šalių ir iki šiol yra valdomas Maramotti šeimos.


Pamatykite naują prekių ženklo kolekciją.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis