Agneta Kleizienė tapo naujausios lietuvių mados prekių ženklo kolekcijos veidu

Prabangiais audiniais ir laikui nepavaldžiais siluetais garsėjantis prekių ženklas pristatė kolekciją šių metų šaltajam sezonui.

Lietuviško prekių ženklo „Coocoomos” rudens-žiemos kolekcija – tai klasikos, minimalizmo ir elegancijos samplaika. Šio sezono deriniuose svarbų vaidmenį užima kašmyro, alpakos vilnos paltai, oversized modelio megztiniai, merino vilnos kostiumai. Tai kolekcija įkvėpta paprastumo, natūralumo, subtilumo ir labai aiškių formų. Visas dėmesys yra sutelkiamas į audinių kokybę ir tikrumą. Vyrauja laisvi ir patogūs drabužių siluetai lengvai pritaikomi įvairioms progoms.


Agneta Kleizienė
Agneta Kleizienė
Gamintojo archyvas


Ši kolekcija skirta moteriai vertinančiai tikrumą, natūralumą ir kokybę. Ne atsitiktinai, ją pristato grožio ir sveikatos namų „Molecule” įkūrėja Agneta Kleizienė, kuri ypatingai daug dėmesio skiria sveikam gyvenimo būdui ir natūralaus grožio puoselėjimui, nuolatos domisi išskirtinės kokybės, natūraliais produktais.


„Tai veikli ir stilinga asmenybė, tačiau, pirmiausia, Agneta man moteriškumo simbolis – daili, trapi, elegantiška, rafinuota, tikra moteris, kuri atlikdama daugybę vaidmenų – žmonos, mamos, verslininkės spėja kurti ir nepriekaištingą savo įvaizdį," - pasakoja dizainerė, prekių ženklo kūrybos vadovė Rūta Mackevičiūtė.


Agneta Kleizienė
Agneta Kleizienė
Gamintojo archyvas


Individualiai sukurtas įvaizdis jau senai tapo svarbiau nei būti tiesiog madinga. Sukurti savo stilių, suprasti, kas tau tinka geriausiai, turėti savo identitetą, tai turbūt kiekvienos moters siekiamybė.


Ši kolekcija - tai odė natūralumui, klasikai ir ilgalaikėms vertybėms. „Kurdama šią kolekciją daug galvojau apie sąvoką „klasika”. Ypač šiais beprotiško vartojimo laikais tai, kas labai madinga, taip greitai tampa nebemadinga. Ir ar tikrai klasikiniai drabužiai vis dar lieka tinkami vilkėti metų metus? Manau, kad taip! Pavyzdžiui, geros vilnos paltas arba klasikinis megztinis aukštu kaklu tikrai yra dėvimi kiekvieną žiemos sezoną. Taigi, ar tikrai verta bėgti paskui madą ir vaikytis trumpalaikių tendencijų, kurios skatina ypatingai didelį vartojimą, gamybą, nuolatinį išteklių sunaudojimą, užterštumą? – klausia dizainerė.


Agneta Kleizienė
Agneta Kleizienė
Gamintojo archyvas


Nauja kolekcija skirta kokybės ir stiliaus ieškančiai moteriai, kuri vertina drabužių ilgaamžiškumą. „Man labai svarbu, kad klientės, kurios dėvi mūsų prekių ženklo drabužius, tikrai jaustųsi patogiai, jaukiai, šiltai, todėl renkuosi tikrus, natūralius audinius, kurių pagrindinė funkcija yra sušildyti. Nenaudoju sintetinių pluoštų, kurie, deja, neatlieka tokios funkcijos ir tik vizualiai pridengia kūną. Kolekcijoje gausu prabangios natūralios vilnos – merinosų, ėriukų, alpakų, kuri puikiai tinka paltams, džemperiams, švarkams, kelnėms. Moterys pamėgusios vilnos, kašmyro drabužius, niekada nekeis jų į kitus audinius" – teigia Rūta Mackevičiūtė.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis