Madingiausiųjų pamėgto prekių ženklo fotosesijoje – Karlo Lagerfeldo mūza Dovilė Viršilaitė

Mados tendencijas diktuojančio lietuviško mados prekių ženklo fotosesijos modeliu tapo Dovilė Viršilaitė, viena garsiausių šalies manekenių, puošusi tarptautinių leidinių „Vogue”, „Glamour”, „Marie Claire” viršelius.

Žaibiškai Lietuvoje išpopuliarėjęs mados prekių ženklasLe SLAP” nenustoja stebinti naujienomis ir, artėjant rudens sezonui, surengė dar vieną fotosesiją. Jos pagrindiniu modeliu tapo Dovilė Viršilaitė, viena garsiausių šalies manekenių, pasitikinčiais žingsniais žengusi visų mados grandų podiumais: nuo „Chanel” iki „Giorgio Armani”.


Dovilė Viršilaitė
Dovilė Viršilaitė
Prekių ženklo nuotr.


Nors mados namai dar tik švęs vienerių metų gimtadienį, tačiau apie save jau spėjo papasakoti ir užsienio rinkoms: apie lietuvių prekinį ženklą rašė garsūs mados leidiniai - „Vogue” bei „Tatler”. Jų drabužiai užkariavo madisčių širdis ir vis margina socialinius tinklus. Pamėgtas ne tik lietuvaičių, prekių ženklas nuo rudens žygiuoja į naujas rinkas, tačiau nenusigręžia nuo Lietuvos, kur ir kuriama produkcija bei fotografuojamos įvaizdinės fotosesijos. Prekių ženklo kūrėjos V. Vaičiulienė ir J. Juozaitytė pasakoja, kad prie jų sėkmės labai daug prideda ir tai, kad Lietuvoje formuojasi vis profesionalesnė mados bendruomenė ir galima bendradarbiauti su talentingiausiais mados fotografais, modeliais ar mados marketingo specialistais, jau sulaukusiais pripažinimo ir už Lietuvos ribų.


Dovilė Viršilaitė
Dovilė Viršilaitė
Prekių ženklo nuotr.


Viena iš priežasčių, kodėl prekių ženklas toks populiarus, yra tai, kad jo kūrėjos daug investuoja į jo įvaizdį: „Instagram” paskyrą nuolatos margina įvairios fotosesijos bei klienčių nuotraukos iš tolimiausių pasaulio kampelių. „Mums svarbu sukurti bendruomenę, kuriai patiktų mūsų stilistika, globalus požiūris į madą. Tai – ilgas procesas, tačiau stengiamės kuo geriau pažinti savo klientes, laukiame jų įspūdžių iš kelionių ir atsiliepimų apie medžiagiškumą. Ir, žinoma, norime būti pirmieji, kurie atnešą naujovių į Lietuvos rinką.”


Galbūt todėl kaip fotosesijos lokaciją mados ženklas pasirinko viešbutį „Pacai”, kuris anksčiau buvo žinomas kaip Pacų rūmai. Jų istorija prasideda dar XVII a., kai didysis etmonas Mykolas Kazimieras Pacas įsigijo pastatą, kurį pavertė vienu gražiausių sostinės senamiesčio objektų. Jo pastatytuose rūmuose per iškilmes dalyvavo Napoleonas, lankėsi Lenkijos karaliai ir Rusijos imperatoriai. O praeitą mėnesį čia šeimos šventę iškėlė ir rusų oligarchas R. Abromovičius.


Dovilė Viršilaitė
Dovilė Viršilaitė
Prekių ženklo nuotr.


Vilnius – nuostabus, kupinas grožybių miestas ir mus domina menas, istorija, todėl norėjome sujungti modernius mūsų kūrinius su istorija, įkvėpti žmones, parodyti jiems meniškąją mados pusę, tad šis viešbutis buvo ideali erdvė tam įgyvendinti”, - sako įkūrėjos Vaida ir Jūratė.


Dovilė Viršilaitė
Dovilė Viršilaitė
Prekių ženklo nuotr.


„Dovilę Viršilaitę pasirinkome, nes ji nestandartiška mergina, kupina gyvenimiškos patirties, mėgsta natūralumą, tikrumą, nebijo dalintis patarimais. Mums žavus jos dvilypiškumas: „Instagram” tinkle Dovilė atrodo lyg patrakusi, nuolatos po pasaulį keliaujanti mergaitė, kokia ir buvo modeliavimo laikais, o dabar ji ir atsakinga verslininkė, įkūrusi savo modelių agentūrą „DUO”. „Chanel” vyriausiojo dizainerio Karlo Lagerfeldo mūza vadinta Dovilė dabar stengiasi atrasti save iš naujo, o savo pilnatvę spinduliuoja ne tik išorėje, bet ir viduje, tad emocijas į kadrą perteikė puikiai”,- pasakoja merginos.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis