Nauja apatinio trikotažo kolekcija - vertinantiems patogumą

Bendrovė „Utenos trikotažas“ tarptautinėms rinkoms pristato naują prekės ženklą „About“.

Šio ženklo gaminiai orientuoti į Skandinavijos, Baltijos, Rusijos šalių vartotojus, vertinančius patogumą, sveikatą bei grožį. Bendrovė tikisi, kad užsienio vartotojai „About“ sies su aukšta kokybe, gera savijauta ir „pagaminta Lietuvoje“ kilme.

Organizatorių archyvas
Naująją kolekciją sudaro šešios subtilaus dizaino linijos, skirtos vyrams ir moterims: Classic, ClassicWool, Business, Active, Sense (tik moterims) ir Trend. „Naujoms kolekcijoms sukurti buvo naudojamos moderniausios technologijos pagal mūsų vykdomą „Healthy Fit“ inovacijų programą, kurios tikslas – gaminiams suteikti papildomas savybes, kurios darytų teigiamą poveikį vartotojo sveikatai”, - pasakoja „Utenos trikotažo” dizainerė Elena Vinčienė.
Organizatorių archyvas
Pasak dizainerės, naujosios „About“ apatinio trikotažo kolekcijos medžiagos mezgamos tik iš aukštos kokybės verpalų. Po to šios medžiagos apdorojamos papildomomis apdailomis, kurios praturtintos bičių vašku, šilko proteinais, alavijo ekstraktu ar sidabro jonais. Visos medžiagos kruopščiai testuojamos, atliekami sąlyčio su oda testai.

„About“ gaminių parduotuvėse jau gali įsigyti ir Lietuvos pirkėjai. 

„About“ trikotažo pristatymo akimirkos:

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis