Išskirtinio dizaino, kokybės bei funkcionalumo gatvės stiliaus kedų, drabužių ir aksesuarų galima rasti tik Vilniaus senamiestyje įsikūrusiuose butikuose „Boho Chic“.

Be minėtų dizaino namų sukurtų kolekcijų, PUMA į „Boho Chic“ salonus atvežė avalynės modelių ir iš vadinamosios archyvo kolekcijos, kurioje šiemet pakartotinai išleisti 90–ųjų pradžios bėgimo bateliai MMQ „Trinomic“ ir „Trinomic“ XT2, taip pat disku „užrišami“ PUMA „Disc Blaze”, kurių dizaine futurizmas derinamas su natūralumu.

Kolekcijos pristatymo vakarėlyje dalyvavusi „PUMA Baltic“ rinkodaros vadovė Giedrė Bražiūnaitė pasakojo, kad vietos, kurioje prekiauti išskirtiniais PUMA gaminiais, buvo ieškota ilgai ir kruopščiai, kol nuspręsta kurtis bohemiška prabanga dvelkiančiuose „Boho Chic“ butikuose.

„Mes esame didžiausios pasaulyje prabangos prekių ženklų grupės „Kering“ (buvusi PPR) dalis, kuriai taip pat priklauso tokie mados namai kaip „Gucci“, „Yves Saint Laurent“ ar „Balenciaga“. Būdami toje pačioje aplinkoje, PUMA dizaineriai gali ne tik semtis įkvėpimo, bet ir dirbti su bendrais projektais“, – sakė G. Bražiūnaitė.

Vadovė atskleidė, kad jau šių metų rudenį į salonus „Boho Chic“ bus atvežta dar platesnė išskirtinių gaminių kolekcija, kurioje bus galima pamatyti naujausius PUMA ir mados dizainerių bendro darbo rezultatus.
Akimirkos iš PUMA kolekcijos prsitatymo:
Užsakymo nr.: PT_64668481