Krepšininko A. Macijausko žmona laužo stereotipus

Viktorija Macijauskienė tapo naujos kolekcijos veidu.

Dizainerės Dianos Vapsvienės įkurto prekių ženklo „Modi du“ moteriškų drabužių linija „V.Desire“ skaičiuoja antrą sezoną ir rudenį pasitinka šiltomis naujienomis bei nauju kolekcijos veidu – „V.Desire“ drabužius demonstruoja krepšininko Arvydo Macijausko žmona Viktorija Macijauskienė. Nuomonę apie kolekciją ir jos naują ambasadorę išsakė stilistė Agnė Jagelavičiūtė.

G. Žilinsko nuotr.
Naujosios kolekcijos veidu tapusi krepšininko Arvydo Macijausko žmona priešais Gedimino Žilinsko fotoobjektyvą įkūnijo būtent tokią moterį, kuriaiskirti „V. Desire“ drabužiai: pasitempusi, pasitikinti savimi, veikli ir išskirtinė.

G. Žilinsko nuotr.
„Kurdama šią kolekciją, jau žinojau, kad jai pristatyti reikės nestandartinio grožio moters – ilgais gražiais plaukais, ryškių bruožų. Viktorija kaip tik tokia ir yra. Ji – išraiškinga ir išskirtinė, tikras moteriškumo pavyzdys“, – savo pasirinkimą modeliu pakviesti egzotiškos išvaizdos V. Macijauskienę aiškina kolekcijos autorė D. Vapsvienė.

G. Žilinsko nuotr.
Jai pritaria ir Agnė: „Viktorija – nepaprastai žavinga moteris, tačiau ji turi tam tikrą krepšininko žmonos etiketę. Dažnas įsivaizduoja, kad krepšininkų žmonos turi būti nuo ryto iki vakaro išsipusčiusios, be galo seksualios ir vilkėti garsiausių dizainerių drabužius. Viktorija Macijauskienė paneigia šį stereotipą. Ji – žavinga dviejų vaikų mama, nuostabi moteris, o „V.Desire“ naujojoje kolekcijoje kaip tik ir matome visiškai kitokį krepšininko žmonos – mamos, šeimos moters – įvaizdį.Jis atrodo solidus ir kartu žaismingas. Drabužiai, skirti kokybiškam laisvalaikiui su šeima, Viktorijai idealiai tinka. Be to, kas paneigs, kad ji atrodo beprotiškai seksuali su šiais drabužiais“, – įsitikinusi stiliaus konsultacijas internetu teikianti A. Jagelavičiūtė.

G. Žilinsko nuotr.
Mados pasaulio senbuvė tvirtai tiki, kad modelio pasirinkimas dizaineriui viena svarbiausių ir sunkiausių užduočių. „Jis tarsi apibendrina visą sezono, o galbūt net metų, darbą. Juk būtent su šiuo modeliu tapatinama visa kolekcija. Dianos Vapsvienės autorinėms kolekcijoms pasirinkti modeliai nedisonuoja su jos kuriamų drabužių stiliumi, kolekcijos idėja, o ją darniai papildo.“

G. Žilinsko nuotr.
„Modi du“ reklamose yra įsiamžinusios futbolininko Deivido Česnauskio žmona Vaida Grikšaitė-Česnauskienė, dainininkės Elena Puidokaitė-Atlanta ir Kristina Ivanova, Oksana Zlatkovaitė, Simona ir Jonas Nainiai, aktorė ir modelis Akvilina Ubartaitė, tituluota gražuolė Gritė Maruškevičiūtė. Moteriškų drabužių linijos „V.Desire“ 2014 metų pavasario ir vasaros kolekcijos veidu tapo prodiuserė Neringa Zeleniūtė.

Pagyrų A. Jagelavičiūtė negaili ir„V.Desire“ šaltojo sezono kolekcijai. „Debiutinė šios linijos kolekcija buvo labiau teatrališka, skirta išraiškingam laisvalaikiui ir pramogoms. Man ji patiko, tačiau neatrodė patogi ir praktiška. Ši – visiškai kitokia: minkšta, švelni, jauki,labai moteriška ir universali, nes trikotažas tinka visų figūrų tipų moterims, šiuos drabužius lengva derinti. Be to, kokybė yra tiesiog nepriekaištinga“, – pastebėjimais dalijasi stilistė.

G. Žilinsko nuotr.
Portalo stiliusos.lt įkūrėją žavi ir dėmesys detalėms: „Jei paprašytumėte mane apibūdinti „V.Desire“ linijos drabužius, sakyčiau, kad jie yra išbaigti. Viskas apgalvota iki menkiausios siūlės. Tai kuria tvarkingą ir stilingą visumą.“

Ramių žemės atspalvių jaukūs platūs puspalčiai, švarkeliai trijų ketvirčių ilgio rankovėmis, nuotaikingos klostuotos suknelės, palaidinės su stirnomis, patogios trikotažinės kelnės ir, žinoma, prekių ženklo „Modi du“ skiriamuoju ženklu tapę džinsai pakels nuotaiką net niūriausią dieną. Kolekcijos akcentai – dygsniuoto audinio ir trikotažo kepurės, šalikai ir talpios rankinės. Dažnai moteriai (o jeigu ji dar turi ir vaikų) kasdien tenka nešiotis daugybę daiktų, tad ši rankinė – tikras išsigelbėjimas skubančiai, veikliai ir daug suspėjančiai moteriai.

G. Žilinsko nuotr.
„Ši rankinė – vienas mano favoritų, – atskleidžia A. Jagelavičiūtė. – Esu iš tų nedaugelio neprietaringų moterų, kurios deda rankinę ant žemės. Esu įsitikinusi, kad ne mes turime tarnauti daiktams, o daiktai – mums. Labai mėgstu dideles rankines, o vaikų turinčioms moterims tai, manau, labai aktualu.“

Tarp didžiausią įspūdį palikusių daiktų Agnė miniir puspaltį trijų ketvirčių rankovėmis, kurį galima derinti prie vakarinės aprangos, ir laisvas trikotažines kelnes, su kuriomis puikiai jausitės išvykoje užmiestyje.

G. Žilinsko nuotr.
„Galvokite, ne kaip atrodytų Viktorija Macijauskienė, mūvėdama šias kelnes, o kaip atrodote jūs. Visos esame skirtingos ir esame gražios. Didžiausias moters grožis – jos pasitikėjimas savimi“, – įsitikinusi A. Jagelavičiūtė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis