Naujos kolekcijos drabužius mados gerbėjai plėšė vieni kitiems iš rankų

Niujorke, Londone, Helsinkyje, Vilniuje, – daugelyje didžiųjų miestų, vos pasirodžiusi, Alexanderio Wango drabužių tinklui „H&M“ sukurta kolekcija buvo nušluota iš lentynų per pirmas kelias valandas.

Šių dienų populiariausi straipsniai:
- Douglasą tiesiog pritrenkė žmonos abejingumas
- Ritos (28 m.): pilkos pelytės įvaizdis jau buvo pabodęs
- Nadežda Krupskaja – kilminga, bet nelaiminga Lenino žmona
- 6 gražių plaukų paslaptys
- Ypatingo skonio bulvių apkepas

Švedų drabužių tinklo kolekcija, pirmą kartą sukurta bendradarbiaujant su amerikiečių dizaineriu A. Wangu, parduotuvėse pasirodė lapkričio 6 dieną. Spalio pabaigoje ši kolekcija buvo pristatyta Niujorke, „Armory and the Hudson“ arenoje, kuri virto improvizuota sporto sale. Šou buvo galingas, į jį susirinko visa pramogų ir mados pasaulio grietinėlė. 500 išskirtinių svečių išankstinis apsipirkimas kolekcijos pasirodymo lapkričio 6-ąją išvakarėse buvo surengtas pavyzdinėje „H&M“ parduotuvėje Helsinkyje, į kurį buvo pakviesta ir žurnalo "Moteris" žurnalistė.

Limituota kolekcija (kai kurių modelių į parduotuves atkeliauja vos po 10 vienetų, ir ji nebebus papildoma) buvo nušluota nuo lentynų per pirmąjį pusvalandį. Dėl džemperių, suknelių, kelnių įnirtinga kova vyko ir persirengimo kabinose – amerikiečių dizainerio A. Wango gerbėjai tykojo, ar kas negrąžins netinkamo dydžio drabužio, ir plėšė šiuos vieni kitiems iš rankų. Kabyklose liko vienas kitas egzempliorius.

N. Čergelytės nuotr.

Sportinio, šiek tiek futuristinio stiliaus „juodoji kolekcija“ (taip ji praminta buvo dėl to, kad joje dominuoja juoda spalva, yra šiek tiek baltos) sudomino ir lietuvius.

Kolekcija, kaip ir visame pasaulyje, pradėta prekiauti lapkričio 6-ąją, nuo 8 val. ryto. Į parduotuvę užsukusi iš oro uosto, išgirdau, jog vyriški drabužiai buvo išparduoti per pirmąją valandą, moteriškų liko kaboti šiek tiek ilgiau. Iš viso dizaineris sukūrė 61 modelį.

Jei nesinori pirkti, kolekciją verta bent apžiūrėti iš arčiau ir – būtinai – paliesti. Ji sukurta iš naujos kartos audinių, įdomių ir netikėtų faktūrų, kiekvienas drabužis turi kokią nors dizainerio žinutę, staigmeną, „raziną“, – taip A. Wangas žaidžia su mada.

Drabužiai primena įvairių sporto šakų – nardymo, bokso, krepšinio, ledo ritulio ir kt. – aprangą. Pirmiausia nuo kabyklų dingo futuristinės peršviečiamo audinio suknelės, marškinėliai, nardytojų bluzonai, ledo ritulininkų megztiniai, sportinės liemenėlės.

„Buy now ar cry later“ („Pirk dabar arba paskui verksi“) – tokiu šūkiu socialiniuose tinkluose dalijosi mados gerbėjos, dalindamosi įspūdžiais apie naująją A. Wango kolekciją.

„Aukštoji mada masėms“, – tokia filosofija vadovaujasi švedų drabužių tinklas, bendradarbiavęs su tokiais dizaineriais, kaip Karlas Lagerfeldas, Isabel Marant, Stella McCartney, Roberto Cavalli, Matthew Williamson, Jimmy Choo, Sonia Rykiel, mados namais „Versace“, „Maison Martin Margiela“, „Marni“, „Lanvin“ ir kt., kūrė drabužius drauge su įžymybėmis – dainininkėmis Kylie Minogue, Madonna, Beyoncé, mados ikonomis Anna Dello Russo ir Davidu Beckhamu. Bendradarbiavimo su garsiais veidais dešimtmečio proga pristatytas albumas „The First Ten Years Designer Collaborations“.

„Myliu Alexander Wang. Žaviuosi, kaip jis sugeba gatvės drabužius paversti mada. Neįtikėtina, kaip „H&M“ padaro garsių dizainerių madą įperkamą visiems“, – po pristatymo Niujorke kalbėjo amerikiečių aktorė Jessica Chastain. O mūsiškiai šią kolekciją apibūdino dviem žodžiais: „Tikras kosmosas!“

Kolekcija:

Renginio nuotraukos - organizatorių

Sužinokite portalo naujienas pirmieji ir skaitykite žurnalą "Moteris"! Trims portalo skaitytojams, užpildžiusiems anketą, dovanosime 3 mėn. žurnalo "Moteris" prenumeratą.


Skaitykite Moteris.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis