Garsūs Lietuvos žmonės savo kūrinius pristatys mados mugėje „Fashion bazaar“

Jau rytoj prasideda didžiausia mados mugė Lietuvoje „Fashion bazaar“, kuri įsikurs Vilniaus parodų ir kongresų centre Litexpo, 3 salėje. Siekiant suvienyti visus mados ir stiliaus mylėtojus, per tris sales susiburs 400 dalyvių iš 22 pasaulio šalių, tarp kurių ir garsių Lietuvos žmonių kūriniai.

Mugės organizatorė Meda Kišonė džiaugiasi, kad šį kartą organizuojamas „Fashion bazaar“ renginys sulaukė ypač didelio dėmesio: „Sulaukėme pasiūlymo bendradarbiauti su tarptautine aprangos ir tekstilės paroda „Baltic Fashion&Textile Vilnius“, kuri spalio 15-17 dienomis įsikurs 4 ir 5 salėse, taip pat bendradarbiaujame su „Caif Cafe“, kuriuos aplankę vaišinsitės ne tik kava, bet ir gausite nemokamą stilisto konsultaciją.

Organizatorių nuotr.

Mados mugė neliko nepastebėta ir tarp Lietuvoje gerai žinomų veidų. Meda atkreipia dėmesį, kad šalyje įdomius, išskirtinius ir originalius gaminius kuriančių žmonių gretos didėja, o tarp jų ir save šioje srityje atradusių įžymių asmenybių tokių kaip: Aistis Mickevičius, kurio kvepalų galėsite įsigyti renginyje, Simona Albavičiūtė su savo prekės ženklu „Simona Bandita design“, nesenai naują kolekciją ir prekės ženklą „Female“ pristačiusi Sandra Šernė bei badmintonininkas Kęstutis Navickas, kurio įdomaus ir išskirtinio dizaino kūriniai taip pat puoš renginį.

Organizatorių nuotr.

„Fashion bazaar mados mugė pirmasis tokio tipo renginys, turintis savitą koncepciją ir labai smagu, kad dizaineriai bei kūrėjai renkasi būtent mus ir lieka patenkinti“ – teigia mugės organizatorė. Todėl jau aštuntąjį kartą organizuojama mugė bus rekordinė lankytojų, dalyvių ir asortimento gausa. Lankytojų lauks jau pamėgti bei nauji prekės ženklai tarp kurių: „Nice Idea“, „Monomy“, „Yuta“, „Monej“, „Sirena“, „Rūta rengia“, „Koko boutique“, „Kotè“, „Make up store“, „Saviti“, „Minimi“, „Waggon paris“, „IN Boutique“, „Urbn Vice“, „wake me not“, „Dovilė Dagė“, „Terdeco“, „The dark“, Vilma Statkuvienė, Diana Paukštytė, „Vevafashion“ ir kt.

Organizatorių archyvas

M. Kišonė pabrėžia, kad nemokamoje mados mugėje „Fashion bazaar“ verta apsilankyti ne tik dėl susibūrusių populiarių prekės ženklų vienoje vietoje, bet ir dėl gundančių nuolaidų ir staigmenų viso renginio metu, o renginio partneriai paruošę konkursus, žaidimus bei seminarus pasirūpins, kad veiklos ir geros nuotaikos netrūktų visai dienai.

Dalyviai:

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis