Vasaros aksesuarų tendencijos – iš pasaulinio garso dizainerių

Tam, kad moteris būtų graži ir stilinga, nebūtina nuo galvos iki kojų vilkėti vardinius drabužius.

Sekite ne tik laikrodį

Vienas populiariausių ir žinomiausių dizainerių visame pasaulyje Michael Kors kuria nuo 1981-ųjų ir niekada nedirbo jokiai kompanijai, mat nuo pat pradžių tikėjo savo sėkme.

Organizatorių nuotr.

Daugybę apdovanojimų mados industrijoje laimėjusio dizainerio kompanija pristato vyriškų ir moteriškų rūbų, rankinių, batų, akinių, papuošalų, kvepalų, kosmetikos ir laikrodžių linijas.

„Tam kad moteris būtų graži ir stilinga, nereikia nuo galvos iki kojų vilkėti vardinius drabužis, pakanka kokybiško aksesuaro“, - sako M. Kors, prisilietęs prie kiekvieno kompanijos sukurto gaminio.

Organizatorių nuotr.

Michael Kors papuošalų linija skirta moteriai, kuri nori puoštis, kuri nori būti stilinga tiek darbe, tiek vakarėlio metu. 2016 m. kolekcijoje – stambesni ir subtilesni kaklo papuošalai, auskarai, žiedai.

Dizaineris siūlo aksesuarus derinti prie laikrodžio. „Segėkite ne tik laikrodį. Greta susiverkite dar porą apyrankių“, - naujausią šių metų tendenciją atskleidžia dizaineris.

Organizatorių nuotr.

Svarbiausia – paprastumas

Kompanijos „Daniel Wellington“ (DW) istorija prasideda nuo kelionės aplink pusę pasaulio, kur Filipas Tysanderis sutiko intriguojantį džentelmeną iš Britų salų. Jis buvo nepriekaištingos išvaizdos ir mėgo dėvėti savo seną laikrodį užmautą ant nato diržo. Tai buvo Daniel Wellington. Filipui Tysanderiui patiko ši idėja, tad jis pagamino laikrodžių su apyranke, o kai per savaitę pardavė jų 500 vnt., suprato atradęs verslo gyslą. Tarp dviejų vyrų gimė stipri draugystė, o laikrodžių liniją pavadinta keliautojo Danielio vardu.

Organizatorių nuotr.

Nors nuo to laiko nutekėjo daug vandens, laikrodžiai su nato apyrankėmis – populiarūs. Nato dirželiai yra kilę iš Britanijos laivyno, kur jūreiviai naudojo stiprius nailono diržus ant savo šlapių kostiumų per II pasaulinį karą. Nailoniniai diržai buvo pagaminti tam, kad būtų išvengta rūdžių. Vertinant nato diržų išvaizdą ir universalumą sukurta įvairių spalvų, linijų bei modelių dirželių.

Organizatorių nuotr.

Naujas mados šūkis - laikrodžiai su apdirbtos odos apyrankėmis, menančiomis vintažą. Kompanija remiasi skandinaviško minimalizmo idėjomis. Nepretenzingas ir neįpareigojantis, jis reiškiasi ne tik rūbų ar aksesuarų madose, tačiau ir interjere ir architektūroje. Išlaikyti paprastumą – tai viena iš pagrindinių kompanijos siekiamybių.

Organizatorių nuotr.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis