Mados renginyje – dėmesys tvariai madai ir ritualams

Balandžio 8-9 dienomis Vilniaus Naujamiestyje įsikūrusiame kultūros bare „Kablys“ tradiciškai vyks, bene, stilingiausias mieste, mados, interjero ir gyvenimo būdo prekės ženklus subursiantis renginysPavasario Pop Up“.

Kasmet lankytojus stebinantis naujovėmis, šiemet „Pavasario Pop Up” žada būti ne mažiau dinamiškas ir inovatyvus. Viena aktualiausių renginio naujienų šį pavasarį – „sample sale“ erdvė, kurioje lankytojai galės įsigyti garsių Lietuvos dizainerių darbų, pavyzdinių modelių ar net niekada prekybos neišvydusių testinių kūrinių už gerą kainą.

Organizatorių nuotr.

Tvari, ilgaamžė ir atsakinga mada

„Pop Up“ iniciatyvos bendraautorės Erika Paulauskė ir Ieva Marija Andrulytė tikina, kad šiemet renginio dalyvių kuriamoje madoje tvarumo ir ilgaamžiškumo tendencija – labai ryški. Nors dauguma dizainerių darbų yra šiuolaikines mados tendencijas atspindintys kūriniai, nemažas skaičius jų šiemet - orientuotas į nesenstančią madą bei universalumą.

Organizatorių nuotr.

Štai juvelyrę Simoną Samojauskaitę ir jos prekės ženklą Simona Samojauskaite Jewellery „Pop Up” renginiuose galėjome išvysti jau praėjusiais metais. Simonos kuriama juvelyrika neabejotinai yra ilgaamžės mados atspindys. „Juvelyrika mane žavi tuo, kad čia susijungia amatas, menas ir mada. Visi šie trys aspektai vienas su kitu koreliuoja, todėl tik madingų vienadienių daiktų nekuriu. Savo darbais siekiu atsakomybės, juk naudojami taurieji metalai ir brangakmeniai ar perlai, kurie nėra išmetami į šiukšlių dėžę po vieno sezono.“ – sako Simona.

Organizatorių nuotr.

Nors daiktų ilgaamžiškumą neretai formuoja kūrybinėms idėjoms įgyvendinti pasirinktos medžiagos – tam tikri bruožai iš esmės kuria tvarumą madoje. Pavyzdžiui – daikto funkcionalumas. Tarp gausaus būrio „Pavasario Pop Up“ dalyvių šiemet išvysime tokius žinomus mados kūrėjus, kaip Renata Mikailionytė, erikahoc, Nosleep. Vienas esminių bruožų, vienijančių šiuos prekės ženklus – tai daiktų funkcionalumas. Laisvai, kūrybiškai asmenybei skirti neįpareigojantys drabužiai ir aksesuarai šiandien – itin populiarūs, tokius juos kuria ir minėtieji „Pavasario Pop Up“ dalyviai. Pasak renginio organizatorių, dalyvių kolekcijos šį kartą - ypatingai funkcionalios ir daug kur pritaikomos.

Organizatorių nuotr.

Dėmesys ritualams

Šalia ilgaamžės mados kūrėjų „Pavasario Pop Up“ supažindins ir su tvarumo idėją palaikančiais namų, interjero dekoro ir gyvenimo būdo prekės ženklais. Štai kavos entuziastai Crooked Nose & Coffee Stories pristatys ilgai brandintą ir išieškotą kavos gaminimo įrankį BRO. Pasak idėjos autoriaus Emanuelio Ryklio, šį įrankį taip pat galima vadinti BROLIU. „Tai originalus kavos ruošimo įrankis, kurį tobulinome ir kūrėme beveik metus. Mūsų žiniomis, BRO yra pirmasis bandymas sukurti lietuvišką kavos ruošimo įrankį, tad jo gimimui buvo panaudotos tokios tradicinės medžiagos kaip medis ir linas.“ – pasakoja kūrėjas.

Organizatorių nuotr.

Kiti dalyviai:

Daugiau istorijų - „Pavasario Pop Up“ kultūros bare „Kablys“ balandžio 8-9 dienomis.
Informacija apie renginį: www.popup.lt

Užsakymo nr.: PT_74109562

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis