Socialinių tinklų žvaigždė Agnė Kulitaitė pristatė kolekciją, kuria bus siekiama sukurti revoliuciją (FOTO)

Agnės Jagelavičiūtės dešinioji ranka, socialiniuose tinkluose dėl savo šmaikščių įrašų apie gyvenimo aktualijas išpopuliarėjusi Agnė Kulitaitė tapo naujojo lietuviško prekių ženklo veidu. Ji pristatė daugiausiai iš plastiko kurtą kolekciją.

Prekių ženklo „KMNOSH“ fotosesija A. Kultitaitei buvo pirmoji, prieš tai profesionalaus modelio darbo mergina nebuvo dirbusi.


„Kai pamačiau šiuos lietuvių kūrėjų modelius, ilgai svarstyti, ar dalyvauti fotosesijoje, nereikėjo. Mane labai žavi tai, kaip ir kokiu greičiu vystosi lietuviškoji mados industrija. Nors dažnai girdime, kad lietuviai yra uždara ir konservatyvi tauta, mūsų šalies dizaineriai savo nestandartiniais, drąsiais, ar net provokuojančiais sprendimais rodo visai ką kitą. Ši kolekcija tai tik patvirtina“, – sako A. Kulitaitė ir tuojau pat priduria, kad savo garderobe ji taip pat nevengia ryškesnių spalvų bei praeivių dėmesį atkreipiančių derinių.




Merginos pristatyta drabužių kolekcija – taip pat neįprasta: pagrindinis jos akcentas – plastikas, kuris vyrauja ir šio sezono mados tendencijų viršūnėse.


Naujojo lietuviško prekių ženklo įkūrėjos Brigita Žebrauskaitė ir Dainora Žalpytė sako, kad kiekviename kolekcijos drabužyje skirtingos plastiko detalės, netradiciniai siluetai ir spalvų deriniai sukurti ne tik dėl vyraujančių mados vėjų:

„Kuomet prieš kurdamos kolekciją rinkomės drabužių audinius, ilgai diskutavome apie tai, kad visuomenėje nuolatos yra reklamuojami rūbai, kurie „lieknina“, „maskuoja“, „vizualiai prailgina liemenį“, „siaurina klubus“, žodžiu, slepia „netobulumus“. Mūsų kolekcija – tai revoliucija, mes nenorime nieko uždengti ar paslėpti, mes sakome: „Moterys, būkite matomos, atviros gyvenimui ir iššūkiams, būkite savimi“, – sako kolekcijos kūrėjos. Jų teigimu, rūbai yra patogūs ir praktiški: „Visi siluetai yra kimono tipo, todėl šį rūbą galima dėvėti kaip švarkelį prie sportbačių, užsivilkti prie aukštakulnių ar puoštis kaip suknele, lengvu pavasariniu apsiaustu. Kimono neįspraudžia moters į rėmus ar konkretų, milimetrais išmatuotą dydį“.



Pasak prekių ženklo įkūrėjų, debiutinė jų kolekcija, skirta pavasariui ir vasarai, bus parduodama ne tik Lietuvoje, bet už Atlanto. „Neapsiribosime tik Lietuvos rinka, nes manome, kad mūsų revoliucionieriška koncepcija nebijoti parodyti savęs ir tapti šiek tiek permatomomis yra svarbi didžiajai daliai pasaulio moterų, save spaudžiančių į stereotipų rėmus“, – sako kolekcijos autorės.

Vis dėlto, pasak kūrėjų, kiekvieno kolekcijos modelio bus sukurta tik po 100 vienetų. „Tai drabužiai, turintys filosofiją ir nešantys žinutę, kiekviena rūbų detalė siūta rankomis, todėl norime, kad tai išliktų išskirtinis kūrinys, o ne masinės gamybos produktas“.

Nuotraukos – iš organizatorių archyvo.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis