Stilingiems svečiams pristatyta naujausia elegantiškos mados prekių ženklo kolekcija

Naujausia drabužių kolekcija yra nepavaldi laikui ir stereotipams, bet sukurta tikrai moteriai, kuri žino savo vertę, turi savo stilių bei yra neabejinga madai.

Prekių ženklai „Pietro Filipi“ ir „Hogl“ trečiadienio vakarą pristatė naujausią 2018 m. pavasario-vasaros kolekciją, skirtą charizmatiškiems madą mylintiems vyrams bei moterims.

Vakaro organizatoriai apjungė šiuolaikinės mados pasaulį bei muziką modernioje, miesto širdyje esančioje erdvėje skambant gyviems balsams. Naujos kolekcijos pristatymą stebėjo būrys stilingų svečių.

Šįkart „Pietro Filipi“ kolekcija išsiskyrė savo gražia idėja. Ji apjungė tris skirtingas moterų kartas. Kūrėjai pristatė tris moterų fotoportretus – mamos, dukros ir močiutės, vizualiai primenančius „Polaroid“ nuotraukas, kurios sukuria asmeniškumo ir intymumo jausmą, tuo pačiu metu žengdamos koja kojon su šiuolaikinėmis mados tendencijomis.


Organizatorių nuotr.

Trys kampanijos moterų portretai priklauso tikroms moterims. Pirmasis – Gréta Slezáková, kuri yra viena sėkmingiausių čekų modelių. Jos nuotraukos buvo publikuotos žinomuose mados žurnaluose „Elle“, „Vogue“, „Harper‘s Bazaar“. Ji dirbo su pirmaujančiais mados prekių ženklais kaip „Chanel“, „Guerline“, „Christian Dior“. Kitas kampanijos veidas modelis Zuzana Gregorová, kuri yra kilusi iš Bratislavos, ir yra taip pat labai sėkminga mados pasaulyje. Ji gali didžiuotis bendradarbiavimu su mados namais „Dolce & Gabanna”, kurie ją fotografavo savo kampanijoje kaip pirmą Slovakijos modelį.


Organizatorių nuotr.

Austriško avalynės ženklo „Hogl“ pristatyta kolekcija kvietė į stilingą tropinę kelionę aplink pasaulį: magiškas sakurų žydėjimas Tokijuje, saulės pripildyti kraštovaizdžiai Aruboje, Pietų Afrikos laukinis grožis arba nesibaigianti vasara Sidnėjuje. Visa tai galėjo pajusti vakaro svečiai pristatymo metu, nes naujausioje kolekcijoje dominuoja etniniai motyvai, persipynę su bohema. Šiaurietiškas minimalizmas, flirtuojantis su tropinės saulės atspalviais, prabangus sportinis stilius alsavo prabangiais egzotiniais bei safario motyvais. Spalvų, tekstūrų ir raštų gausa, daugialypis gamtos grožis ir didžiųjų mados sostinių gatvės stiliaus įkvepia kolekcija puikiai derėjo su vakaro metu pristatyta drabužių kolekcija.


Organizatorių nuotr.

Vakaro svečiai gėrėjosi naujais dizainerių kurtais darbais, kurie, įkvėpti minimalistinio dizaino ir šiuolaikinių mados tendencijų, kiekvieną sezoną pristato modernios klasikos drabužių modelius vyrams ir moterims. Drabužių prekių ženklo kolekcijų kūrimui naudojami kokybiški audiniai ir itin didelis dėmesys skiriamas preciziškam gaminių pasiuvimui. Šis prekių ženklas išsiskiria tuo, kad kolekcijos kuriamos dizainerių, ir kiekvieno gaminio kiekis yra labai ribotas, taip išskirtinumo suteikiant ne tik drabužiui, bet ir jo savininkui.

Visa naujausia kolekcija - fotogalerijoje:

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis