Kaip apsipirkinėja moterys internetu?

Šiandien, kai visi jau turime prieigą prie interneto, nuotolinė prekyba tapo įprasta tiek kasdienių daiktų, tiek prabangos prekių pirkimo forma.

Elektroninės komercijos plėtra yra atsakas į rinkos paklausą. Ne visi turi laiko ir noro lakstyti po parduotuves, nes produkto paieška internete užtrunka tik kelias akimirkas.


Ne paslaptis, kad vyrai ir moterys skirtingai vertina apsipirkimą. Moterys valandų valandas gali vaikščioti po parduotuves ar naršyti internete renkantis reikiamas prekes. Moterys dažnai apsiperka spontaniškai, neplanuotai, o vyrai stengiasi įsigyti tik to ko labai reikia tuo metu.


Moteriai pats apsipirkimo procesas yra malonesnis nei vyrui, todėl būtent moterys yra pagrindinės tiek buities, tiek prabangos prekių pirkėjos. Taip pat moterys dažniau eina į parduotuves, jose praleidžia daugiau laiko ir išleidžia daugiau pinigų smulkiems pirkiniams.


Vyrui pirkimas yra ne malonumas, o tikslas. Arba darbas, kurį reikia atlikti. Todėl dažniausiai vyrai iš anksto nusprendžia, ko jiems reikia, ir nenaršo elektroninėje erdvėje ieškodami ko nors tinkamo. Vyrai paprastai stengiasi kuo mažiau laiko praleisti parduotuvėse, o vietoj daugybės smulkių pirkinių nori pirkti vieną brangią, bet kokybišką prekę. Skirtingai nuo moterų, vyrui svarbiausia ne išvaizda ir prekės ženklas, o produkto kaina ir kokybė.


Kodėl moterys perka internetu?


Moterims didžiausias privalumas pirkti internetu yra galimybė pirkti bet kuriuo paros metu. Poreikis neiti į parduotuvę taip pat didelis privalumas. Apibendrinant šiuos du argumentus, nesunkiai pastebime, kad šiuolaikinės moterys nebūtinai turi laiko ilgam apsipirkimui, o parduotuvių darbo valandos dažnai sutampa su jų darbo valandomis. Galimybė apsipirkti bet kuriuo metu rodo, kad šios valandos dažnai skiriasi nuo tų, kurios tradiciškai siejamos su prekyba, nors didelė dalis moterų apsiperka dienos metu. Moterys internetu perka ir dėl patrauklesnių kainų nei stacionarioje prekyboje.


Kaip moterys renkasi internetinę parduotuvę?


Internetinė prekyba vystosi labai dinamiškai, todėl konkurencija rinkoje yra didelė. Tą patį produktą galima rasti keliose ar net keliolikoje parduotuvių.


Vertindamos internetinės parduotuvės patikimumą, moterys pirmiausia atsižvelgia į interneto vartotojų nuomonę apie tam tikrą parduotuvę.


Moterims labai svarbu, ar parduotuvėje pateikiama aiški ir įskaitoma informacija, ar patogus atsiskaitymo būdai. Galima daryti išvadą, kad moterys labai atsargiai ieško patikimos internetinės parduotuvės.


Parduotuvės pasirinkimui įtakos turi ir galimybė užsisakyti siuntą į namus ar darbą bei nemokamo grąžinimo galimybė. Ypatingai moterims aktualus didelės siuntos pristatymo klausimas. Ar siunta bus užnešta iki durų? ar nereikės tuo rūpintis pačioms?


Didžiausi apsipirkimo internetu privalumai:


  • pristatymas į namus,
  • laiko taupymas,
  • platus produktų asortimentas,
  • galimybė bet kada pateikti užsakymą ir konkurencingos kainos, palyginti su kainomis parduotuvėse.


Moterys laikomos geresnėmis klientėmis nei vyrai, nes jos perka dažniau ir išleidžia daugiau vienkartiniams pirkiniams. Moterys dažniau pasirenka daugiau produktų, kad būtų pasiekta reikiama suma, kai užsakymas bus pristatytas nemokamai.



Užsakymo nr.: PT_69946

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis