Mano aistra - pramogų parkai!

Kad ir kur keliaučiau, viską suplanuoju taip, kad per savo kelionę aplankyčiau bent vieną pramogų parką.

Skaitomiausi straipsniai:
- Stilingiausios lietuvaitės: maksi ilgis, odinės striukės ir margi audiniai
- Gydytojai atvirauja: kurių vaistų jie negertų
- Horoskopas 05.08-15: ko reikėtų pasisaugoti?
- Pienės – salotoms, medui ir gydymui
- Kulinarinė pamoka: gaminame tiramisu

Viskas prasidėjo nuo 2001 metų kelionės į Paryžių automobiliu. Tada keliavome net 2 savaites, vizų Europoje jau nebuvo, taigi visi keliai buvo atviri mums. Vieną karštą liepos dieną keturiese įsėdome į senutį „Volvo“ ir leidomės į pilną netikėtumų kelionę. Tada nebuvo nei GPS navigatorių, nei mobiliųjų telefonų su integruotais žėmėlapiais.

Vokietija

Parduotuvėje nusipirkome raudoną storą Europos šalių kelių atlasą (jį saugau iki šiol) ir važiavome. Tiesa, kelionei visgi ruošėmės – vienoje kelionių agentūroje (smagu, nes ji gyvuoja iki šiol) užsakėme kelionės maršrutą (tada paslauga kainavo 200 Lt).

Pirmasis parkas, kuri aplankėme buvo Heidės parkas, esantis Vokietijoje.

Vida Press
Įspūdinga, kiek laimės, adrenalino, lakstėme nuo vieno atrakciono prie kito, kad kuo daugiau patirtume. Tais metais buvo atidarytas iki šiol aukščiausias pasaulyje esantis medinis atrakcionas – „Colossos“. Jo aukštis beveik 60 metrų ir jis išvysto net 109 km per valandą greitį. Tai buvo pasaka, neapsakomas jausmas.

Apie atrakcionus galėčiau pasakoti ilgas valandas. Turėjome labai smagią dieną, pilną įspūdžių. Šis parkas tikrai vertas dėmesio ir ypatingai lankomas Europoje dėl savo lokacijos – iš Lietuvos netoli atvažiuoti automobiliu arba galima persikelti keltu iš Klaipėdos į Kylį ir tada važiuoti lieka vos keli šimtai kilometrų.

Jau kitą dieną tęsėme savo kelionę ir mūsų laukė kita pramoga – Serengeti parkas, kuriame gyvūnai gyvena kaip laisvėje, vaikšto nepririšti, o turistai pro autobusiuko ar net savo automobilio langą gali juos paglostyti ir pamaitinti.

Vida Press
Niekada netikėjau, kad pamatysiu tai, ką pamačiau – žirafą, kišančią galvą į mūsų automobilio langą, bezdžionė, sėdinčią ant automobilio veidrodėlio. Zoologijos sodas paliko neišdildomą ispūdį.

Prancūzija

Kelionę po atrakcionų parkus tęsėmė Paryžiaus Disneilende. Nevengėme ir malonių pasivaikščiojimų po Paryžių, grožėjomės Versalio sodais – spėjome pamatyti ir patirti labai daug.

Vida Press
Disneilendas nustebino įvairių pasirodymų gausa, atrakcionai tada irgi pasirodė labai įspūdingi (nors lyginant su „dabartine“ patirtimi turiu prisipažinti, kad jie buvo labai vaikiški). Labiausiai patiko ta nuotaika, kuri tvyrojo parke, viskas taip apgalvota, tiek daug idėjų įgyvendinta vienoje vietoje.

Tikiu, kad šiandien Disneilendas jau kitoks, bet tada labiausiai patiko atrakcionas Space Mountain: Iš Žėmės į Mėnulį (kuris nuo 2005 metų vadinasi Space Mountain: Mission 2). Atsimenu, kad ėjome ten begalę kartų. Labai daug adrenalino suteikiantis atrakcionas, o tądien tik to ir norėjome.

JAV, Florida

Tada laukė ilga pertrauka ir 2008 metais pasitaikė proga aplankyti Universal atrakcionų parką Floridoje. Tik 4 valandos važiavimo autobusu nuo Majamio ir jau atsidūrėme stebuklingame pasaulyje. Parkas atsidarė 9 valandą ryte, taigi kėlėmės tikrai anksti, bet turėjome kelias valandas poilsiui pakeliui į Orlando. Kelionei ruošėmės atsakingai ir iš daugybės parkų pasirinkome Universal‘s Islands of Adventure - skaičiau, kad jis yra pats ekstremaliausias. Neteko nusivilti.

Vida Press
Tądien išbandėme labai įspūdingą 3D atrakcioną – „The amazing adventures of Spider Man“ (Neįtikėtini žmogaus-voro nuotykiai). Geresniame tokio tipo atrakcione nesu buvusi ir iki šiandien. Tai buvo geriausia, ką teko patirti. Šis atrakcionas – tai pirmasis žmonių bandymas apjungti 3D filmą ir realų pasivažinėjimą kalneliais, įskaitant virtualų laisvą kritimą nuo 122 metrų aukščio.

Labai didelį įspūdį paliko ir „Dragon Challenge“ (Drakonų lenktynės), ypatingai kai lekiant beprotiškai dideliu greičiu susitinki su kitu traukinuku ir norisi palenkti kojas, nes atrodo, kad jos gali užkliūti už kitame traukinuke važiuojančių žmonių kojų.

Parkas veikė tik iki 18 valandos, todėl labai skubėjome, kad geriausius atrakcionus išbandyti ne vieną kartą. Tokia pati tvarka yra ir Europos atrakcionų parkuose – visi jie veikia tik iki 18 valandos, todėl nemiegokite ryte, o kuo anksčiau ateikite ir kuo ilgiau džiaukitės įspūdžių pilna diena.

Vėl Vokietija

Po kelių metų ir vėl susiruošėme į kelionę automobiliu. Išsirinkome atrakcionų parką, sudarėme maršrutą ir leidomės į kelionę. Šįkart tai buvo geriausiu Europos parku vadinamas „Europa Park“, esantis Vokietijoje. Dėl savo lokacijos jis nėra labai populiarus tarp mūsų turistų, bet mums nebuvo svarbu kur važiuoti, todėl iš visų išsirinkome būtent jį. Europa Park rasite pačiuose Vokietijos pietuose, visai netoli Prancūzijos sienos ir įspūdingo Strasbūro miesto.

Vida Press
Teritorija padalinta į kelias dalis, kiekviena iš jų pristato atskirą Europos šalį – puiki proga per vieną dieną aplankyti daugiau nei 10 Europos šalių, nes kiekvienoje iš jų architektūra, dekoracijos, parko darbuotojų apranga pristato tos šalies papročius, kultūrą.

Labiausiai patiko „Silver Star“ (Sidabrinė žvaigždė) atrakcionas, esantis Vokietijoje. Pasakyti, kad buvo baisu – reiškia nepasakyti nieko, bet vistiek ėjau ir ne vieną kartą. Traukinuką pakelia į 73 metrų aukštį ir paleidžia laisvame kritime. Traukinukas pasiekia net 130 km per valandą greitį.

Dar vienas atrakcionas, kurį norėčiau paminėti yra „Blue Fire“ (Mėlyna ugnis). Čia begalė mirties kilpų, didžiulis greitis. Stovintį traukinuką iššauna ir per 2,5 sekundes jis pasiekia 100 km per valandą greitį. Didžiulė adrenalino dozė!

Vida Press
Šiame parke praleidome vieną dieną, bet visiems kas planuoja į šį parką nuvykti, rekomenduoju parke praleisti bent 2 dienas. Įspūdžių per mažai tikrai nebus. Be to parke puikiai išvystyta infrastruktūra – daug apgyvendinimo galimybių kiekvieno kišenei. Mes rinkomės kempingą, tai mokėti reikėjo tik už automobilį – 20 eurų už vieną naktį. Kempingas puikiai įrengtas – laužavietės ir pavėsinės kiekvienoje stovyklavietėje, nauji modernūs dušai – visi patogumai. Pasijautėme kaip namie. Tai buvo geriausias kempingas, kuriame teko kada nors apsistoti.

Ispanija

2013 metų atostogoms rinkomės Ispaniją, ilsėjomės žavingoje Kosta Dorados pakrantėje. Negalėjome nepasinaudoti proga ir neaplankyti antroje vietoje po Europos parko esančiame „Port Aventura“ pramogų parke.

Vida Press
Tam, kad tikrai užtektų laiko naujiems potyriams ir adrenalinui, rinkomės net 4 dienų abonementą. Per 4 dienas galėjome aplankyti du parkus – atrakcionų parką „Port Aventura“ ir ten pat esantį vandens pramogų parką „Aquatic Park“. Įspūdinga!

Labiausiai patiko „Shambala“ atrakcionas, kuris yra labai panašus į Europa parke esantį „Silver Star“. Baisu net prisiminti, bet vieną kartą net pasisekė pasivažinėti pirmoje eilėje.

Labai malonu, kad Europoje visiems sudarytos vienodos sąlygos ir visi turi vienodas galimybes. Matėme labai daug žmonių su invalido vėžimėliais. Smagu, nes jie taip pat galėjo išbandyti visus atrakcionus.

Planuose

Jei dar nesate buvę Europa park, bet jau aplankėte Port Aventura, tikrai patariu nuvažiuoti! Tai tikrai yra geriausias pramogų parkas Europoje! Jei kaip ir aš nesate abejingi pramogų parkams – liksite labai nustebinti ir patirsite tiek įspūdžių, kiek dar nebuvote patyrę!

Vida Press
O mano planas – Jungtiniuose Arabų Emyratuose esantis naujutėlis „Ferrari World“. Parkas yra įsikūręs Abu Dabyje ir atidarytas 2010 metų lapkritį.

Šis atrakcionų parkas yra greičiausio pasaulyje atrakciono Formula Rosso namai. Formula Rosso išvysto 240 km per valandą greitį per 5 sekundes, o važiuojantiems šiuo traukinuku net uždeda specialius akinius, panašius į tuos, kurie naudojami parašiutų sporte. Atrakciono ilgis net 2,2 km – pusantros minutės adrenalino, įspūdžių, o gal ir baimės!

Keliaukite, pažinkite, šypsokitės! Juk geriau vieną kartą išbandyti, nei šimtą kartų išgirsti. Ir daug geriau gailėtis dėl to ką padarei, negu dėl to ko nepadarei. Iki susitikimo linksmuosiuose kalneliuose!!!

keliones.eu

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis