Dainininkės Giulija ir Monika Falcon, kaip kviestiniai modeliai, dalyvavo Kaune vykusiame „Helen Seward” 2025 metų kolekcijos pristatyme – žinomoms moterims buvo sukurtos išskirtinės šukuosenos. Lektorius iš Italijos Fedele Montella atskleidė naujausius šio prekės ženklo kolekcijos akcentus bei dalinosi praktiniais patarimais su grožio profesionalų bendruomene.
Tarp renginio svečių buvo galima sutikti ir žinomą plaukų stilistą Karolį Murauską, „Šis renginys - tai puiki galimybė ne tik praplėsti savo žinias, bet ir pasisemti įkvėpimo naujiems kūrybiniams projektams”, – sakė K. Murauskas.
Pasak plaukų stilisto, seminaro metu jis sužipažino ir su nauja technika, kaip formuoti garbanas karšto oro srove, nenaudojant plaukų žnyplių. „Šį metodą tikrai išbandysiu, kai kurią nors klienčių reikės pasiruošti prašmatniam pobūviui”, – šypsodamasis sakė Karolis. Stilistas teigė paprastai akcentuojantis paprastumą ir tuo pačiu prabangą plaukuose: svarbiausia, jog plaukas būtų žvilgantis, sveikas, pamaitintas ir, žinoma, gerai parinkta spalva.

Ir genetika, ir tinkamai parinktos priemonės
„Helen Seward” renginyje, kaip modeliai sudalyvavusios Giulija Baužienė ir Monika Falcon prisipažino neretai sulaukiančios komplimentų dėl savo gražių, išpuoselėtų plaukų. „Visgi, turbūt čia dėl visko kalta genetika. Mes tikrai nieko ypatingo nedarome, – šypsodamasi sakė Giulija. – Stengiamės kas kelis mėnesius pasikirpti galiukus, kad plaukai atrodytų sveikai”.
„Visada naudojame plaukų kaukę. Aliejukas – taip pat neatsiejama plaukų priežiūros dalis. Kelionių lagamine visada vežamės sausą šampūną”, – mamai antrino Monika.
Žinomos dainininkės sakė, kad joms visada įdomu sudalyvauti renginyje, kur kalbama apie grožį, plaukų priežiūrą. Moterys stebėjosi, kaip meistras iš Italijos taip greitai ir gražiai joms suformavo garbanas. „Mes jam leidome daryti, ką jis nori. Ir rezultatu likome patenkintos”, – negailėjo gražių žodžių stilistui.
Ir Lietuvoje, ir užsienyje koncertuojanti operos solistė M. Falcon sakė, kad jai patinka ir lygūs plaukai, ir banguoti. „Be galo sužavėjo man sukurtas įvaizdis, taip pati tikrai nesusigarbanočiau plaukų, tam reikia specialių priemonių“, – sakė Monika. Ji pasakojo, kad drauge su mama neretai pačios rūpinasi savo įvaizdžiu prieš pasirodymus: ir plaukais, ir makiažu. „Per tiek metų jau išmoksti pasidaryti, kas gražiausiai tau tinka”, – teigė atlikėja, šį kartą drąsiai drauge su Giulija atsidavusi svečio iš Italijos grožio vizijoms.

Tendencijų stebėjimas – nuolatinis procesas
Kalbėdamas apie seminaro metu atliktas šukuosenas, lektorius iš Italijos F. Montella akcentavo ir istorinį kontekstą: „Gulijai pasirinktas šifono sušukavimas – tai tarsi dviejų madų susiliejimas –senojo ir naujojo stiliaus. 60-aisiais metais jis buvo formuojamas suktukais, o dabar – šepečiu. O dukrai Monikai sukurtas arabiškas bangų motyvas – prigludęs viršugalvis ir ryški, banguojanti forma – tai šiuolaikinis moterų įvaizdžio interpretavimas."

35 metų patirtį turintis kirpėjas, pastaruosius 14 metų dirba stilistų mokytoju. Su „Helen Seward” prekės ženklu bendradarbiauja jau beveik penkerius metus. Pasak jo, naujausioje „Details” kolekcijoje atsispindi visos aktualiausios šiuolaikinės tendencijos, kurios pagrįstos nuodugniu tyrimu – ne tik plaukų, bet ir mados kontekste. „Tendencijų stebėjimas man – nuolatinis procesas. Keliaudamas visada stebiu aplinką, analizuoju, darau nuotraukas. Net vakar, vaikštinėdamas po Kauną, fiksavau žmonių įvaizdžius – mano akys jau įpratusios stebėti”, – pasakojo F. Montella.
Anot stilisto, tendencijos ir mada – tai dvi skirtingos kryptys, o stilisto darbas – jas atskirti. „Stilistas tarsi diktuoja madą, kaip gyvenimo būdą. Trendai – lyg bangos. Ne viskas, kas madinga, tampa plačiai pritaikoma, bet žmonės vis tiek to nori. Kiekviena kolekcija slepia ilgą, kruopštų darbą – nuo bendros estetikos iki tikslių sprendimų: dažymo, kirpimo, stilizavimo. Visa tai apima gilią analizę.”

Kaip sakė svečias iš Italijos, šių metų pagrindinės spalvos – vyšninė, moka putos, taip pat labai tamsi smėlio spalva, pereinanti į karamelę.
Stilistas pabrėžė, kad „Helen Seward“ siekia lygiuotis į pasaulinio lygio prekių ženklus: „Šio seminaro metu dar kartą įsitikinome, kad neiškrentame iš konteksto – esame šiuolaikiški, aktualūs ir toliau judame tarptautiniu ritmu.“