Grožio industrijos parodoje „Pelenė“ pristatytos metų tendencijos ir karalienės

Praėjusį savaitgalį Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO buvo pilnas moteriško klegesio – čia tris dienas vyko grožio industrijos paroda „Pelenė“. Susipažinti su tendencijomis, produktais bei procedūromis susirinko virš šešių tūkstančių lankytojų. Apie 1000 jų – renginyje nemokamai apsilankyti galėję ukrainiečiai. 


Paroda „Pelenė“ yra viena iš retų progų, kai grožio sričių profesionalai susitinka pabendrauti neskubėdami, dalijasi idėjomis ir naujienomis, mokosi vieni iš kitų. Profesionali grimo meistrė, didžiausio parodos konkurso „Best beauty look“ sumanytoja ir kuratorė Jolanta Sargautytė sako, kad grožio specialistams būtinas persikrovimas, atsijungimas nuo kasdienybės. „Mūsų darbas yra sudėtingas, kasdien dirbame su daugybe žmonių ir jų atsineštomis emocijomis, kai kurie ateina pas mus psichologiškai palūžę, išsipasakoja savo bėdas. Man patinka užsienio praktika, kai grožio specialistas turi antrąjį, psichologo, išsilavinimą. Būtų puiku, jei tai įsitvirtintų ir Lietuvoje. Kai pavyksta paspausti smegenų perkrovimo mygtuką, į darbą grįžtame su visai kita energija“, - pasakoja J. Sargautytė.


Trečius metus iš eilės vykusiame „Best beauty look“ konkurse dalyvavo du šimtai dalyvių, per trisdešimt jų tapo laureatais. Įvaizdžio fotografijų konkursas apjungė kelias temas – grožio specialistų komandos turėjo neribotas galimybes kurti įspūdingus grožio kūrinius, kuriuose atsiskleidė makiažo ir šukuosenų meistrų talentai. Darbus vertino stipri komisija, didžioji jų – pripažinimą pelnę grožio profesionalai iš kitų šalių. „Manęs dažnai klausia, kodėl pati nevertinu konkurso dalyvių. Bet Lietuva - tokia maža, o aš daugelį šių žmonių pažįstų – tad tai būtų tiesiog neprofesionalu. Mums svarbu, kad tarp komisijos ir dalyvių nebūtų trinties, draugysčių ir protekcijų“, - sako Jolanta Sargautytė. Ji skatina meistrus dalyvauti grožio konkursuose, tai, pasak jos – geriausias marketingas. Apie tave sužino plati auditorija, o laimėtas apdovanojimas iškart įvertina specialistą prieš klientus.


„Konkurso finalistų darbų paroda „Tobulas žvilgsnis“ buvo pristatoma viešose erdvėse, kad mūsų grožio specialistų talentus galėtų pamatyti kuo daugiau žmonių. Nuoširdžiai dėkojame visažistėmis, kirpėjoms - stilistėms, fotografams, modeliams, komandų kuratoriams, darbų vertintojų komisijai ir aksesuarų kūrėjams už aktyvų dalyvavimą projekte. Didelis ačiū mados guru Juozui Statkevičiui už triūsą vertinant dalyvių darbus“, - dėkoja konkurso kūrėja.


Antrąją parodos „Pelenė“ dieną vyko ir ypatingas šalies grožio profesionalų konkursas „Karalienė“. Jo metu meistrai, atsinešę fotografiją su savo išsirinktu karalienės prototipu, įvaizdį scenoje kūrė gyvai, o procesą stebintys teisėjai vertino dalyvius savo balus skelbdami viešai – tokios praktikos parodos konkursų istorijoje dar nėra buvę. „Karalienės“ sumanytoja, kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė sako, kad dėl pastarųjų pasaulio įvykių konkurso žinutė transformavosi į dienų aktualijas, programoje pasirodė karingosios Ksenos ir performansų meistrės Marinos Abramovič įvaizdžių prototipai.


Apdovanojimus įteikė organizatorių kurta baltoji taikos karalienė. Pirmąją vietą laimėjo profesionalės Lidija Daukševičienė ir Miglė Šukytė, antrąją - Dovilė Pupinienė ir Aliona Bogdanova, o trečiąją – Airidas Žuravliovas ir Gertrūda Otaitė. Dalyvių mokesčio sumokėtos pajamos buvo skirtos labdaros ir paramos fondui „Mamų unija“, padedančiam onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams. Jie rūpinasi ir iš Ukrainos atvykusiais mažaisiais pacientais.


„Niekada nesivaikiau pelno, dėl to trylika metų drąsiai ir sėkmingai keliaujame per grožio pasaulį. Visi turime visi sustoti ir pagalvoti, ką darome ir ar visada esame nuoširdūs. Gal geriau vietoje sultingo kepsnio paaukokime tuos pinigus ir padėkime kitiems?“, - mąsto Jolanta Mačiulienė.


„Pelenės“ dalyviai iš parodos iškeliavo pasisėmę žinių ir įspūdžių. Vienas pagrindinių šių metų parodos renginių – puikiai pavykęs „byAtwins tendencijų seminaras 2022“. „Jautėsi žmonių atsargumas, susivaldymas ir kuklumas, tačiau po renginio niekas nenorėjo skirstytis, o lektoriai su modeliais buvo palydėti gausiais aplodismentais. Pasikrovėme kūrybinės energijos, ja pakrovėme ir kitus – toks geras jausmas! Džiugu, kad žmonės domisi, o kūryba ir tobulėjimas yra ne paskutinėje vietoje“, - pasakoja įvaizdžio kūrėjų „Atwins“ komandos narė bei rinkodaros specialistė Ieva Mašauskienė.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis