Į ką pirkėjai kreipia dėmesį rinkdamiesi kosmetikos priemones?

Vis daugiau žmonių grožį supranta ne tik kaip išorinę estetiką, lygią odą ir tobulą makiažą.

Šiaurės Amerikoje ir Vakarų Europoje išpopuliarėjęs holistinis grožio suvokimas plinta po visą pasaulį ir verčia kosmetikos gamintojus peržiūrėti savo gaminius.


„Žmonės visų pirma nori jaustis visapusiškai gerai, tad ir kosmetika turi skatinti šį jausmą. Vien funkcijos nebepakanka“, – vienoje didžiausių grožio sektoriaus parodų pasaulyje „Cosmoprof 2019“ teigė rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ sveikatos ir grožio produktų tyrimų skyriaus vadovė Irina Barbalova, pasakodama apie holistinio grožio tendenciją.


Daugiau nei pusei žmonių visame pasaulyje svarbu atrodyti sveikai – tą patvirtino 54,3 proc. respondentų dalyvavusių „Euromonitor International“ reprezentatyvioje 2018-ųjų metų apklausoje. Jos metu apklausta net 20 tūkst. kosmetikos pirkėjų iš 20 šalių visame pasaulyje.


Holistinis grožio supratimas ypač greitai populiarėja tarp jaunų žmonių, pastebi I. Barbalova. „Vis dažniau matyti, kad žmonėms labiau rūpi sveika gyvensena, mityba, gera savijauta. Daugeliui svarbu natūralumas, organiški produktai, todėl to jie ieško ir maiste, ir kosmetikoje. Žmonės darosi sąmoningesni ir grožį visų pirma supranta kaip gerą savijautą, o ne tik tai, kaip atrodome išorėje“, – konstatuoja I. Barbalova.


Visuomenė vis dažniau rūpinasi ne tik savo, bet ir planetos gerove. Žmonės ieško produktų, kurie padėtų jiems jaustis ir atrodyti sveikai, bet kartu ir nekenktų planetai. Todėl kosmetikos gamintojai, siekiantys atliepti pirkėjų norus, vis daugiau dėmesio skiria produktų sudėčiai: produktų gamybai renkasi natūralius ingredientus, tampa atviresni, o dalis renkasi organišką kelią, teigia „Euromonitor International“ atstovė.


Dėmesys smegenų veiklai


Kosmetikos gamintojai vis daugiau dėmesio skiria ir nagrinėdami smegenų veiklą. Mat psichologinė būsena veikia odos būklę, teigia dermatologai ir psichologai, o nuolatinis nuovargis, miego stoka, stresas ir kitos neigiamos emocijos gali būti padidėjusio alerginės reakcijos intensyvumo, psoriazės ar aknės priežastys.


Kadangi įvairūs psichologiniai faktoriai gali daryti įtaką odos būklei, kosmetikos gamintojai vis labiau atkreipia dėmesį į tai, kaip sukurti produktą, kuris ne tik pagerintų odos būklę, bet ir keltų geras emocijas. „Personalizacija ir dėmesys maloniems pojūčiams naudojant kosmetikos priemones – iššūkis kosmetikos gamintojams. Jų tikslu tampa kurti produktus, kurie ne tik maitina, drėkina, apsaugo odą, bet ir stimuliuoja laimės hormonų – endorfinų gamybą“, – sako I. Barbalova.


Pasak kosmetikos „Kilig“ ambasadoriaus Jurgio Didžiulio, „Cosmoprof“ parodoje taip pat diskutavusio apie holistinį grožį, tai pirmiausia yra empatija: „Holistinį grožio suvokimą galima prilyginti meilei. Jis į kosmetikos pramonę ateina giliai pajaučiant, suvokiant žmones, kurie yra šalia, žmones, kurie buvo iki mūsų, ir tuos, kurie ateis po mūsų“.


Dažysis ir toliau


Į naująjį grožio supratimą reaguoja ir dekoratyvinės kosmetikos gamintojai. Mat moterys, siekdamos išreikšti savo individualumą, renkasi tokias priemones, kurios paryškintų bruožus, bet drauge kurtų natūralios, sveikos odos įvaizdį.


„Be abejo, dekoratyvinė kosmetika neišnyks. Bet, pavyzdžiui, besirinkdamos makiažo pagrindą moterys vis dažniau ieško tokio, kuris leistų odai kvėpuoti, ant veido neatrodytų tarsi kaukė. Akivaizdu, žmonėms vis labiau rūpi, ką jie naudoja, kokie produktai yra saugesni, pagaminti vadovaujantis ekologija ir etika“, – vardina I. Barbalova.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis