Žinomos moterys išmėgino natūralią kosmetiką, kurią galima net valgyti

Retai pristatymuose sutiksi viešnią, kuri be užuolankų prisipažins išgyvenusi sunkų gyvenimo etapą – skyrybas, kas labai pakenkė odos būklei ir privertė galvoti apie tai, kas ją galėtų išgelbėti.

Trečiadienio vakarą kviestiniai svečiai rinkosi į skandinaviško natūralios kosmetikos prekės ženklo „Ecooking“ pristatymą. Specialiai į renginį iš Danijos savo produktus pristatyti atvyko ir charizmatiškoji prekės ženklo įkūrėja Tina Søgaard. Renginio metu parduotuvė „Douglas“ virto į natūralių grožio produktų gamybos dirbtuves, kurias išbandė ir vakaro viešnios. 

 

Susirinkę svečiai iš pirmų lūpų išgirdo prekės ženklo atsiradimo istoriją - dar prieš įkuriant „Ecooking“, Tina Søgaard išgyveno sunkų gyvenimo etapą, lėmusį organizmo nusilpimą. Išsekimo požymiai ėmė matytis ir įkūrėjos išvaizdoje – oda tapo pilkšva, problematiška. Išmėginus visas odos priežiūros priemones, moteris suprato, kad sveikatos ir odos gydymo atžvilgiu, iniciatyvos reikės imtis pačiai. 

 


V. Sukurytės nuotr.



Kadangi Tina Søgaardjau 20 metų maišė odos priežiūros priemonių ingredientus privatiems prekių ženklams, savo virtuvėje ėmė maišyti natūralios kilmės priemones. Išmėginusi savo gaminius, T.Søgaardpastebėjo, kad jie išsprendė jos odos problemas. Pasklidusi žinia apie natūralios kilmės odos priežiūros produktus pasiekė ir vietinę kosmetikos parduotuvę, kurios atstovai susisiekė su Tina dėl bendradarbiavimo. Taip gimė prekės ženklas „Ecooking“, kurio ingredientai tokios aukštos koybės, jog juos galima valgyti.



V. Sukurytės nuotr.


 

„Aš visada mėgau gaminti odos priežiūros priemones. Niekada nebūčiau pagalvojus, jog įkursiu savo prekės ženklą. „Ecooking“ atsiradimas – tai didžiulis atsitiktinumas. Kiekvienas susidūręs su asmeninėmis krizėmis supranta, kad tai palieka didelių randų. Taip atsitiko ir man“,– apie savo išgyvenimus ir jausmus pasakojo įkūrėja.



V. Sukurytės nuotr.


 

Tarp į dirbtuves susirinkusių svečių buvo: Simona Starkutė, Julija Žižė, Rūta Elžbieta Pitkauskienė, Neringa Čukinienė,  Anžela Adamovič-Gečienė, Inga Žuolytė ir Ieva Swan.



Elžbieta Pitkauskienė ir Simona Starkutė
Elžbieta Pitkauskienė ir Simona Starkutė
V. Sukurytės nuotr.


Apsuptos žalumos bei organinių produktų gausos, renginio viešnios galėjo ne tik daugiau sužinoti apie „Ecooking“ prekės ženklo filosofiją, bet ir susikurti natūralios kilmės lūpų balzamą. 



V. Sukurytės nuotr.


 

Gamybos metu įkūrėja papasakojo apie savo rankomis sukurtų natūralios kosmetikos produktų subtilybes: „Kiekvienas produkto atsiradimo kelias yraparemtas aiškia natūralios gamybos ir naudos vizija. Prekės ženklas „Ecooking“produktų gamybai naudoja tik natūralios kilmės sudedamąsias medžiagas. Be to, gamindami kiekvieną odos priežiūros priemonę, naudojame išskirtinį mišinį, kurio ingredientai yra atrenkami unikaliai odos problemai šalinti (spręsti?). Mūsų tikslas – savo klientams tiekti tik pilnavertiškus produktus bei juos apie tai informuoti, todėl ant kiekvienos odos priežiūros priemonės pakuotės yra pavaizduotos sudedamosios jos dalys. Ekologiškų ir natūralių (angl. eco) aukščiausios kokybės sudėtinių dalių produkcija tokia švari, kad ją galima naudoti ir maistui gaminti (angl. cooking).“



Inga Žuolytė
Inga Žuolytė
V. Sukurytės nuotr.


Apie prekės ženklą


Prekės ženklas „Ecooking“egzistuoja nuo 2015–ųjų metų. Šiuo metu liniją sudaro apie 40 produktų, kurie sumaišyti iš 100% natūralių ingredientų, aukščiausios kokybės natūralių peptidų ir vitaminų. Produktai savo sudėtyje neturi parabenų ir yra veganiški (išskyrus natūralų bičių vašką, kurį galima rasti multi balzamo ir lūpų balzamo sudėtyje). Artimiausi prekės ženklo planai yra padėti besivystančioms šalims. Ateityje planuojama produkciją papildyti plaukų priežiūros produktais bei nuo ultravioletinių spindulių apsaugančiomis odos priežiūros priemonėmis.


Vakaro akimirkos




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis