Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė: „Tobulumas manęs niekada nežavėjo“

Elegantiškoji TV laidų ir renginių vedėja Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė, vertinama kaip stiliaus ir moteriškumo ikona, savo žavesiu keri ir naujoje „Douglas“ kolekcijos kampanijoje, kurioje įkūnija grožio standartų supančiotą, savęs ieškančią moterį.




Indrė Morkūnienė
Indrė Morkūnienė
Organizatorių nuotr.


Tarptautinis kosmetikos ir parfumerijos tinklas šia kampanija siekia padrąsinti kiekvieną moterį išreikšti ir pamilti save. Šis vaizdo klipas puikiai atspindi pavasarį pristatytą naująją tinklo misiją: skatinti teisingą moterų požiūrį į patrauklumą, savikritiką, stiprinti šiuolaikinių moterų savimonę ir įkvėpti nepaklusti varžantiems standartams. Kam lygiuotis į kitus, jei turite save?



Indrė Morkūnienė
Indrė Morkūnienė
Shutterstock nuotr.



Vienas geriausių tokios moters pavyzdžių Lietuvoje Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Baigusi teisės studijas, dviejų vaikų mama lengvai atsiskleidė ne tik scenoje, bet ir socialinėje erdvėje. Jos charizmatiškumas daro ją išskirtinę, o nuo veido nedingstanti šypsena skleidžia pasitikėjimą savimi. Inteligentiška, stilinga, gebanti atlikti keletą darbų vienu metu, Indrė žavi ne vieną, o jos unikalumas toks užburiantis, kad ji tampa daugelio moterų autoritetu. „Tobulumas manęs niekada nežavėjo. Kartais mūsų ydos, silpnybės daro mus įdomesniais žmonėmis“ – įsitikinusi moteris.



Indrė Morkūnienė
Indrė Morkūnienė
Organizatorių nuotr.



Naujosios kampanijos ambasadorė teigia, jog jai iškart patiko įmonės požiūris į šiuolaikines problemas: „Man artima „Douglas“ filosofija, jie sukūrė „Grožio etalonų“ kampaniją, kurios esmė ne sekti paskui nusistovėjusius standartus, o pamilti save tokią, kokia esi. Kam mums tie etalonai. Kiekviena moteris turi suprasti savo vertę, spinduliuoti pasitikėjimą – tai svarbiausia grožio paslaptis.“


Nespalvotame vaizdo klipe I. Morkūnienė įkūnija pasimetusią, tarp senovinių grožio etalonų besiblaškančia moterį kol galiausiai atranda tikrąją save. Šia kampanija siekiama skatinti moteris įvertinti save kaip unikalias asmenybes, taip įgyjant pasitikėjimą savimi ginklą, kurio šablono niekur neįsigysi, o tai ir yra didžioji stiprybė šiuolaikinėje kasdienybėje. Kaip ir realybėje, taip ir vaizdo įraše, veiksmas vyksta standartų kupiname gyvenimo sūkuryje. Klipe dėvima kaukė simbolizuoja žmonių abejingumą vidinei esybei, kurį galiausiai nugali herojės atsivertimas į tikrą, savimi pasitikinčią moterį.






Nespalvoti kadrai puikiai atskleidžia natūralų grožį, autentiškumą bei unikalumą. Idėja perteikti šiuolaikinės estetikos pojūtį pasitelkiant nespalvotas nuotraukas buvo pristatyta šį pavasarį, kai „Douglas“ kartu su aukštosios mados fotografu sukūrė naują prekės ženklo įvaizdinę reklamos kampaniją. Šios kampanijos veidais tapo garsiausi pasaulio modeliai, o Lietuvoje naujas bendrovės idėjas įkūnija I. Morkūnienė.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis