Aistros žadintojai

Daugiau nei šimtą metų gyvuojantys mados namai „Trussardi“ visame pasaulyje garsėja dėl savo meistriškumo, santūrios elegancijos ir pomėgio eksperimentuoti.

1911 m. Italijos Bergamo mieste Dantės Trussardi įkurta įmonių grupė kuria nuostabius vyriškus ir moteriškus drabužius, aksesuarus, o taip - ir kvepalus. Naujausi: „Trussardi Donna“ ir „Trussardi Uomo“, kurie primena pirmuosius 1980 m. pristatytus šių mados namų kvepalus ir yra skirti jiems paminėti.

Dėl glaudaus bendradarbiavimo su talentingais kūrėjais prekių ženklas „Trussardi“ tapo vienu pažangiausių pasaulyje mados, dizaino, meno ir maisto ruošimo meno srityse – sferose, kuriose Italija neabejotinai pirmauja.

Iš kartos į kartą perimdami ypatingą italų meistriškumą mados namai „Trussardi“ pagyvina mados pasaulio peizažą savo prekių ženklais „Trussardi“, „Tru Trussardi“ ir „Trussardi Jeans“.

Šių mados namų vertybės atspindi ištisą gyvenimo būdą: per Nicola Trussardi įkurtą fondą įmonių grupė „Trussardi“ veikia šiuolaikinio meno pasaulyje – Milano istoriniuose ir architektūriniuos paminkluose rengdama tarptautines menininkų parodas sudaro sąlygas moderniajam menui įsilieti į kasdienį gyvenimą. Per jai priklausantį restoraną „Ristorante Trussardi Alla Scala“ ir kavinę „Café Trussardi“ įmonė populiarina rafinuotą maisto ruošimo meną, o jos ambicingi ir neįprasti projektai, pavyzdžiui, Milano baldų parodoje pristatyti vieno garsiausių pasaulio dizainerių Michaelio Youngo kūriniai, daro didelį poveikį dizaino pasauliui.

Jubiliejinių kvepalų „Trussardi Uomo“ ir „Trussardi Donna“ aromatas elegantiškas, tačiau ryškus, specialiai sukurtas ryžtingiems ir jausmingiems šių laikų vyrams ir moterims. Šie kvepalai, anot kūrėjų, skirti "mūsų šimto metų šeimos istorijai, dailiųjų odos dirbinių tradicijai ir nuolatiniam naujovių diegimui paminėti”.

Gamintojo atstovų nuotr.

Naujųjų kvepalų moterims „Trussardi Donna“ aromatas perteikia charizmatišką šiuolaikiškos moters žavesį, spindintį grožį, geismingumą ir prašmatnumą. Supilti į elegantišką baltą buteliuką šie kvepalai įkūnija baltos spalvos tyrumą ir spinduliuojamą aistrą, kuri pasireiškia per unikalias kvapų uvertiūras, sukurtas vengiant klasikinės kompozicijos ir pasižyminčias ryškiais šiuolaikiškais obertonais.

Anot parfumerės Nathalie Lorson, iš pradžių kvepalai „Trussardi Donna“ apgaubia vaiskiu citrusinių vaisių aromato šydu, išaustu iš kibirkščiuojančio kvapiųjų mandarinų ir šiek tiek aitroko citronų kvapo. Rasotų sultingų vaisių dvelksmas šiam gaivos proveržiui suteikia subtilų akcentą.

Po to pasklidęs subtilus baltažiedžių augalų kvapas atskleidžia natūralų žavios moters grožį – džiaugsmingai nuteikiantis lengvas apelsinų žiedų aromatas susilieja su elegantišku jazminų arbatos ir vaiskiu vandens lelijų dvelksmu.

Galiausiai stipriai pakvimpa mediena – kvepalų „Trussardi Donna“ aromatas tampa ypač gundantis, ir jam tiesiog neįmanoma atspirti. Geismą žadinančio baltažiedžių pačiulių, ryškaus kedrų ir švelnaus santalų kvapo derinys sukuria netikėtą keliasluoksniškumo įspūdį. Šiltas vanilės dvelksmas suteikia aromatui gundantį baigiamąjį akcentą.

Gamintojo atstovų nuotr.

Nuostabų rinkinį kartu su kvepalais sudaro kūno priežiūros priemonės, sukurtos remiantis naujausiais kosmetikos srities atradimais ir plačiais nuodugniais tyrimais. Trys į prašmatnų rinkinį įeinantys kosmetikos gaminiai - kūno losjonas, purškiamas dezodorantas ir dušo gelis - turi ypatingą hialurono rūgštie kompleksą, kuris išsaugo odos drėgmę ir daro ją glotnią lyg aksomas, ir reto odą maitinančio bei nuostabiai malonų pojūtį suteikiančio baltųjų perlų ekstrakto.

Naujųjų kvepalų vyrams „Trussardi Uomo“ aromatas spinduliuoja vyriškumu, tačiau kartu ir rafinuota elegancija. Anot parfumerio Aurélieno Guichardo, pasikvėpinus kvepalais iš pradžių apgaubia stiprus citrinų, bergamočių ir galbaninių ferulų kvapas, pereinantis į žibuoklių ir snapučių aromatą.

Kvapiųjų šalavijų kvapas suteikia rafinuotumo, kurį dar labiau sustiprina prašmatnus odos ir svaigus pačiulių kvapas. Dėl šio nuostabaus kvapų derinio kvepalų „Trussardi Uomo“ aromatas įgauna savitumo ir šilumos.

Beje, naujieji vyrams skirti kvepalai supakuoti į įspūdingą ryškaus klasikinio dizaino dėžutę. Juoda matinė spalva ir krokodilo odos raštas daro dėžutę dar unikalesnę ir rafinuotesnę - tad šie kvepalai būtų puiki dovana mylimajam.

Gamintojo atstovų nuotr.

Galima rinktis ir kosmetikos rinkinį, kurį sudaro purškiamas losjonas po skutimosi, šampūnas-dušo gelis bei purškiamas dezodorantas. Visuose trijuose į šį rinkinį įeinančiuose kosmetikos gaminiuose yra juodųjų perlų ekstrakto – retos sudedamosios dalies, kuri daro juos visiškai unikalius.

TRUSSARDI parfumerija prekiaujama DOUGLAS, KRISTIANA, KOSMADA, SARMA, parduotuvėse.

Tarp meilės ir neapykantos

Kvepalų „Trussardi Donna“ ir „Trussardi Uomo“ reklamos kampanija pasakoja apie nesibaigiančią meilės ir neapykantos kupiną kovą, apie dvi priešingybes, be kurių nebūna meilės istorijos. Jausmų stiprumas ir geismingumas išsprendžia bet kokį konfliktą.

Ji – šiuolaikiška moteris: stipri ir jautri, ironiška ir ryžtinga. Jis – vyriškas ir žaisdamas nesibaigiantį meilės žaidimą visada yra pasirengęs viskam. Ją įkūnija garsi manekenė Anja Rubik, o jį – Tomaso Trussardi.

Dvejus naujus kvepalus pristatantis nespalvotas filmas buvo nufilmuotas pasitelkus Europoje naują judesio valdymo technologiją, kuri pabrėžė reklamos kampanijos skleidžiamą žinią ir dvilypumo koncepciją, išryškino klipe vaizduojamą priešingybių kovą, meilę ir neapykantą, kurie yra nepaprastai stiprūs gyvenimo veiksniai.

Kvepalai „Trussardi Donna“ ir „Trussardi Uomo“ turi ypatingą galią sukelti tikrus pojūčius ir jausmus.

Užsakymo nr.: PT_72484748

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis