Modernūs drabužiai iš lietuviško lino vilioja net JAV, Europos šalių ir netgi Indonezijos pirkėjus

Vilniečių kūrėjų „Lu.eL“ komanda ką tik grįžo iš Juntinės Karalystės: dalyvavo vienoje didžiausių mados parodų Europoje „Pure London“. Didžiosios Britanijos sostinėje lietuvių prekinis ženklas pristatė naujausius savo kūrybos inovatyvaus dizaino lino gaminius.

„Mūsų kūrybinė komanda labai džiaugiasi, kad šiuolaikiška lietuviškos mados interpretacija yra įdomi ne tik mūsų šalyje“ , – sako prekės ženklo „Lu.eL“ įkūrėjos Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė. Kūrėjos neslėpė džiugesio, kad išpopuliarėjus internetinei prekybai modernius drabužius iš lietuviško lino atrado JAV, Kanados, Kazachstano, Didžiosios Britanijos bei kitų Europos šalių ir netgi Indonezijos pirkėjai.



„Lu.eL“
„Lu.eL“
Asmeninio albumo nuotr.


Po keturių raidžių šifru slepiasi dviejų kuriančių moterų idėjos atspirties taškas: „Live. Unique. Edgy. Lithuanian“. Jau šešioliktus metus gyvuojantis mados prekės ženklas „Lu.eL“ yra žinomas dėl ištikimybės lietuviškam linui, nepriekaištingos kokybės, nuolatos ieškomo subtilaus kompromiso tarp asimetrijos, elegancijos bei sportinio stiliaus elementų.


Kūrybinį „Lu.eL“ tendemą sudaro mama (J. Vainorė) ir dukra (S. Mockutė-Cicėnė). „Nors ir atsiranda kūrybinių ginčų, bet mes juos lengvai išsprendžiame, taip suteikdamos galimybę prekės ženklui tobulėti ir populiarėti. Mes tiesiog esame duetas: viena kitą suprantame iš pusės žodžio, viena kita papildome, o drauge su visa kūrybine komanda įgyvendiname visas idėjas“, – neslėpė S. Mockutė-Cicėnė.



Jelena Vainorė
Jelena Vainorė
Asmeninio albumo nuotr.


Pasak kūrėjų, idėjos gimsta stebint pasaulines tendencijas, mados prognozuotojų skleidžiamą informaciją. Vizijų gairės papildomos S. Mockutės-Cicėnės atliekamu meniniu tyrimu, mat kūrėja Vilniaus Dailės akademijos Mados dizaino specialybės doktorantūroje analizuoja būtent „Lu.eL“ mados prekės ženklo tapatumo galimybes. Studijų rezultatus kūrybinga moteris iš karto pritaiko savo darbo praktikoje. 



Sandra Mockutė-Cicėnė
Sandra Mockutė-Cicėnė
Asmeninio albumo nuotr.




Kodėl kūrybinis duetas jau tiek metų ištikimas būtent linui? „Visų pirma dėlto, kad linas – tokia natūrali, organiška medžiaga. Tai mums vienas svarbiausių aspektų renkantis kūrybinius sprendimus. Taipogi linas pasižymi daugybe neišnaudotų galimybių, dirbant su šia medžiaga jau daugelį metų mes kaskart atrandame naujas konstrukcijų galimybes, tobuliname technologinius sprendimus. Lietuviškas linas yra tapęs mūsų prekės ženklo vizitine kortele“, – sako J. Vainorė.


„Lu.eL“
„Lu.eL“
M. Kablytės nuotr.


Šiuo metu pristatomos dvi „Lu.eL“ kolekcijas: „Journey“ bei „Havana“. Abi kolekcijos yra inspiruotos kelionių. Tai – tarsi atspindys moters-tyrinėtojos, siekiančios atrasti kažką nauja, dar nepatirta ir unikalaus savyje bei ją supančioje aplinkoje. 


Su skaitytojais kūrėjos sutiko pasidalinti kolekcijos „Havana“ fotosesija. Prieš fotografės Marijos Kablytės objektyvą pozavo populiari tinklaraštininkė, visažistė, televizijos projekto „X faktorius“ dalyvė Kamilė Kanapeckaitė, jau tapusi „Lu.eL“ prekės ženklo ambasadore.




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis