TOP - 10 iškrovos dienų idėjų: lieknėjimui ir geresnei sveikatai

Vasarą - šašlykų, pasisėdėjimų gamtoje, atostogų metu - kai sau leidžiama smaguriauti ir vėlyvu metu, kai pakinta maisto racionas, iškrovos dienos tiesiog reikalingos. Siūlome net 10 iškrovos dienų receptų – išsirinkite patraukliausią.

1. Vaisių diena


Jums reikės 1,5 kg šviežių vaisių – bet kokių, išskyrus bananus. Visus vaisius padalinkite 5-6 valgymams ir, kai tik užsinorite, valgykite.


2. Kefyro diena


Bene populiariausia, nes organzimas lengvai ją priima, be to, rezultatas būna akivaizdus. Be to, kefyras gerina virškinimo sistemos darbą, stiprina organizmą. Per visą dieną reikia išgerti 1,5 l kefyro. Patarimas – gerkite kiek atšilusį kefyrą, nes šaltas produktas nelabai sveika.


3. Obuolių diena


Taip pat puikus variantas tiems, kas nori pagerinti žarnyno darbą. Per dieną galite suvalgyti 1,5 kg žalių obuolių. Patarimas skrandžio problemų turintiems žmonėms – obuolius geriau kepkite.


4. Agurkų diena


Organizmas prisisotins skysčiais. Per dieną reikia suvalgyti 1,5 kg agurkų, kuriuos būtina padalinti 5-6 valgymams. Galima agurkus supjaustyti ir pagardinti prieskoninėmis žolelėmis. Taip bus smagiau ištempti monodietos dieną.


5. Baltymų diena


Dienos metu reikia nedidelėmis porcijomis (po 100 g) valgyti neriebius mėsos ir žuvies produktus. Šis iškrovos dienos variantas yra geras savo įvairove, nes jūs galite papildyti racioną augalinės kilmės baltymais, pavyzdžiui, pupelėmis. Be to, baltyminis maistas puikiai derinamas su vaisiais ir žalumynais. Todėl kaitaliokite mėsą ar žuvį su įvairiais žalėsiais. Laiko tarpas tarp valgymų neturi trukti ilgiau nei 4 valandas.


6. Ryžių diena


Tai taip pat vienas iš populiariausių iškrovos dienų variantų. 150 g nešlifuotų ryžių išvirkite ir padalinkite į 3 porcijas. Leidžiama truputį paskaninti juos druska ir net cianamonu, kuris irgi padeda lieknėjant. Tarp valgymų galima valgyti daržoves ir vaisius.


7. Sūrio-kiaušinių diena


Pusryčiams būtina išgerti puodelį juodos kavos be cukraus ir suvalgyti 100 g sūrio. Pietums – stiklinė arbatos su cukrumi (arba be) ir du kietai virti kiaušiniai. Vakarienei vėl valgykite 200 g sūrio. Vakarieniaukite likus 4 valandoms iki miego.


8. Pieno diena


Tai yra pati populiariausia prancūzaičių iškrovos diena. Rekomenduojamas ne riebesnis nei 2,5 proc. riebumo pienas. Šešiskart per dieną, kas 2 valandas, reikia išgerti po 100 g pieno. Nakčiai galima išgerti 150-200 g vaisių sulčių su cukrumi.


9. Kefyro-grikių iškrovos diena


Iš vakaro verdančiu vandeniu užpilkite 250 g grikių. Nusipirkite 1 litrą 1 proc. kefyro. Grikius pastatykite šiltai, galite susukti į audeklą ir palikti nakčiai. Grikių košę valgykite visą dieną nedidelėmis porcijomis – 3-5 kartus. Užgerkite kefyru. Nerekomenduojama košės gardinti sviestu, druska, pipirais ar kitais prieskoniais.


10. Morkų-burokėlių-kiaušinių diena


Per dieną galite suvalgyti ne daugiau kaip 300 g morkų, 300 g burokėlių ir 2 kiaušinius. Daržoves galite ruošti pagal savo skonį. Jei nenorite valgyti žalių, išvirkite, iškepkite ar sutarkuokite ir pagardinkite šlakeliu aliejaus. Viską suvalgyti per 5 valgymus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis