Tobulo kūno programa – griežtas Kim Kardashian sporto ir dietos planas

 (13)
Kardashianų šeima yra tiesiog apsėsta tobulo kūno idėjos, tad nevengia net ekstremalių priemonių. Amerikos realybės šou žvaigždėms padeda visas būrys grožio ir sveikatingumo profesionalų.
Kim Kardashian
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kim Kardashian sesuo Khloé Kardashian netgi turėjo savo laidą apie kūno dailinimą „Revenge Body“, seseris dažnai galima pamatyti sportuojančias ir jų šeimos aktualijas sekančiame realybės šou „Keeping Up with the Kardashians“. Šou gerbėjai ne kartą matė, kaip intensyviai tai daro seserys, kokius pratimus jos renkasi, bet tai toli gražu ne viskas. Naujas šeimos ginklas, padėsiantis dar labiau padailinti kūno linijas – kultūristė, trenerė ir socialinio rinklo „Instagram“ žvaigždė Melissa Alcantara.

Kai žymioji K. Kardashian pastarajame socialiniame tinkle pastebėjo M. Alcantrą, ji šiai pasiūlė susitikti. Tai užfiksavo ir šeimos realybės šou operatorių kameros.


Kim Kardashian, Vida Press nuotr.

Vienoje „Keeping up with the Kardashians“ serijoje Kim paatviravo: „Pradėsiu laikyti keistos dietos. Dairiausi po instagramą, staiga mano puslapyje pasirodė ši kultūristė. Ji sakė, kad nėštumo metu jos svoris padidėjo 30 kg. Dabar jos vaikui jau šešeri, o ji pati – perpus plonesnė, – sakė Kim. – Melissa yra tokia trenerė, kokios norėčiau ir aš pati. Ji mane įkvepia, labai noriu su ja susitikti ir paklausti, ar ji mane treniruotų. Ji galėtų padėti sureguliuoti mitybą ir užvesti mane ant teisingo kelio... Jei būčiau bent 10 proc. tokia kaip ji, viskas iš esmės pasikeistų – pavyzdžiui, mano rankos ir nugara. Esminis pokytis, kurį turėčiau padaryti yra maistas. Noriu tokio gyvenimo būdo, kaip jos. Turiu pabandyti.“

Kim pasisekė – M. Alcantra mielai sutiko bendradarbiauti. Kultūristė pasidalino su Kim savo mitybos principais ir pratimais.

Trenerės mitybos filosofijos kertiniai dalykai – saikingos porcijos, kuo paprastesnis maistas, švieži ir kokybiški produktai.

O kokie pratimai?

„Tai mišrūs pratimai. Man patinka mažo intensyvumo intervalinės treniruotės. Taip pat savo klientėms skiriu intensyvių pratimų ir svarmenų kilnojimo“, – sakė trenerė. Kai ji su Kim dirbo laidoje, moterys kartu atliko įvairiausių pratimų – įtūpstų su svarmenimis, pritūpimų, pratimų su virvute ir kt.

Nežinia, ar Kim sieks tokios raumeningos figūros, kaip kad jos naujosios trenerės. Šios figūra yra išties įspūdinga!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Pataria, kaip per mėnesį atsikratyti 2-4 kilogramų

Iki vasaros liko vos daugiau nei mėnuo, o šylančios dienos primena – atostogos, maudymosi sezonas jau ne už kalnų. Norėdami padailinti kūno linijas, o kartu ir atsisakyti per žiemą sukauptų nepageidaujamų kilogramų, kai kurie žmonės puola į desperaciją – laikosi itin griežtų dietų, valandų valandas pluša sporto salėje. Kaip neperspausti savęs, išlaikant gerą nuotaiką, formą bei savijautą?

Jogai įspėja: kvėpavimas per burną pavojingas tiek mažam, tiek suaugusiajam (1)

Žmogaus poreikis viską kontroliuoti yra beribis. Sąmoningai valdyti panūdome net tokią nevalingą organizmo funkciją kaip kvėpavimas. Kuo tai naudinga ir pavojinga, aiškinasi Virginija Rimkuvienė.

Kai sveika mityba virsta manija

Šis sutrikimas pirmą kartą paminėtas daugiau nei prieš 20 metų.

Eteriniai aliejai gali pakeisti kone visą vaistinėlės turinį

93 proc. lietuvių, rūpinantis vaikų sveikata, svarbu priemonių natūralumas.

Kokie 5 riešutai yra patys naudingiausi jūsų organizmui?

Riešutai – natūralus grožiui ir sveikatai būtinų vitaminų bei mineralų šaltinis, nepamainoma gamtos dovana mūsų organizmui.

Mankšta, kuri ne tik kūno riebalus degina, bet ir veikia kaip osteoporozės profilaktika

Sudeginti dvigubai daugiau kalorijų nei bėgiojant, atgauti vaikystės džiaugsmą ir pasidaryti asmenukę avint futuristinius batus, – net spirgėjau iš nekantrumo išbandyti treniruotę „Kangoo Jumps“.

Mėgstate naktinėti? Sužinokite, kaip tai jums atsilieps senatvėje

6,5 metų laiko trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 430 tūkst. žmonių.

Dviguba pasmakrė dingo be plastinės operacijos (2)

Su amžiumi smakrą keliame vis aukščiau. Ne tiek siekdamos pademonstruoti ryžtą, kiek norėdamos gerai atrodyti nuotraukose. Deja, ateina laikas, kai paslėpti dvigubos pasmakrės nepadeda net šis gudrus triukas.

Naują gydymo metodą nuo migrenos išbandžiusi Eglė: gyvenimas pradėjo gerėti

Tie, kuriuos bent kartą yra ištikęs migrenos priepuolis, regis, atiduotų bet ką, kad tik jis liautųsi. Deja, numalšinti šį nepakeliamą skausmą ne taip jau paprasta. Laimei, mokslininkai rankų nenuleidžia – tiria, ieško, vėl tiria... Ir ko tik neatranda.

Trenerė Inga Žuolytė apie savo svorio pokyčius: toks gyvenimas – tik savęs kankinimas (7)

Žinoma tinklaraštininkė ir sporto trenerė ryžosi praleisti 10 savaičių be cukraus.