Tobulo kūno programa – griežtas Kim Kardashian sporto ir dietos planas

 (13)
Kardashianų šeima yra tiesiog apsėsta tobulo kūno idėjos, tad nevengia net ekstremalių priemonių. Amerikos realybės šou žvaigždėms padeda visas būrys grožio ir sveikatingumo profesionalų.
Kim Kardashian
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kim Kardashian sesuo Khloé Kardashian netgi turėjo savo laidą apie kūno dailinimą „Revenge Body“, seseris dažnai galima pamatyti sportuojančias ir jų šeimos aktualijas sekančiame realybės šou „Keeping Up with the Kardashians“. Šou gerbėjai ne kartą matė, kaip intensyviai tai daro seserys, kokius pratimus jos renkasi, bet tai toli gražu ne viskas. Naujas šeimos ginklas, padėsiantis dar labiau padailinti kūno linijas – kultūristė, trenerė ir socialinio rinklo „Instagram“ žvaigždė Melissa Alcantara.

Kai žymioji K. Kardashian pastarajame socialiniame tinkle pastebėjo M. Alcantrą, ji šiai pasiūlė susitikti. Tai užfiksavo ir šeimos realybės šou operatorių kameros.


Kim Kardashian, Vida Press nuotr.

Vienoje „Keeping up with the Kardashians“ serijoje Kim paatviravo: „Pradėsiu laikyti keistos dietos. Dairiausi po instagramą, staiga mano puslapyje pasirodė ši kultūristė. Ji sakė, kad nėštumo metu jos svoris padidėjo 30 kg. Dabar jos vaikui jau šešeri, o ji pati – perpus plonesnė, – sakė Kim. – Melissa yra tokia trenerė, kokios norėčiau ir aš pati. Ji mane įkvepia, labai noriu su ja susitikti ir paklausti, ar ji mane treniruotų. Ji galėtų padėti sureguliuoti mitybą ir užvesti mane ant teisingo kelio... Jei būčiau bent 10 proc. tokia kaip ji, viskas iš esmės pasikeistų – pavyzdžiui, mano rankos ir nugara. Esminis pokytis, kurį turėčiau padaryti yra maistas. Noriu tokio gyvenimo būdo, kaip jos. Turiu pabandyti.“

Kim pasisekė – M. Alcantra mielai sutiko bendradarbiauti. Kultūristė pasidalino su Kim savo mitybos principais ir pratimais.

Trenerės mitybos filosofijos kertiniai dalykai – saikingos porcijos, kuo paprastesnis maistas, švieži ir kokybiški produktai.

O kokie pratimai?

„Tai mišrūs pratimai. Man patinka mažo intensyvumo intervalinės treniruotės. Taip pat savo klientėms skiriu intensyvių pratimų ir svarmenų kilnojimo“, – sakė trenerė. Kai ji su Kim dirbo laidoje, moterys kartu atliko įvairiausių pratimų – įtūpstų su svarmenimis, pritūpimų, pratimų su virvute ir kt.

Nežinia, ar Kim sieks tokios raumeningos figūros, kaip kad jos naujosios trenerės. Šios figūra yra išties įspūdinga!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Mitybos specialistė: tai yra didžiausia svorį metančių žmonių klaida (2)

Pasak mitybos specialistės Indrės Tursovės, viena dažniausiai pasitaikančių klaidų yra ta, kad žmonės, norėdami numesti svorio, pirmiausia visiškai išbraukia riebalus iš savo mitybos raciono

Gyvenimo be sporto neįsivaizduojanti pora: tai darome ne dėl gražaus kūno

Kad turėtume dailų kūną, turime sveikai maitintis ir daug sportuoti. Tai žinome visi, tačiau pasakyti lengva, o kur kas sunkiau tai ivykdyti. Motyvuojanti jauna pora – treneris Aurimas Šidiškis 28 m.) ir sporto entuziastė Simona Žitkauskaitė 26 m.) – pasakoja apie sportą drauge, sveiką gyvenimo būdą, tinkamą mitybą bei tai, kaip išlaikyti motyvaciją sportuojant.

Asmeninė trenerė Rūta Beišytė žino receptą, kaip pasiekti tobulą figūrą (1)

Asmeninė trenerė bei mitybos specialistė, knygos „Ideali figūra“ autorė Rūta Beišytė-Aminova (30) dalinasi patarimais kaip pasiekti savo idealią figūrą. Sveikos gyvensenos propaguotoja sako, jog vieno idealios figūros standarto nėra – kiekvienam žmogui ideali figūra yra skirtinga.

Kodėl vienas gėrė, valgė rūkytą mėsą, nesportavo ir gyveno šimtą metų, o kitas – ne

Ar gali vienas gydytojas išmanyti viską – endokrinologiją, mitybą, kineziterapiją, genetiką, ginekologiją? Funkcinės medicinos specialistė Algė Ivaškevičė mano, kad ne tik gali, bet ir privalo, nes tik suvokdami, kaip veikia visas organizmas, galime atrasti tinkamiausią kelią į sveikatą.

Tibeto pratimai ne tik padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir grąžina gyvenimo džiaugsmą

Pasak Tibeto vienuolių, reguliariai atliekant Tibeto pratimus galima ne tik sustiprinti ar išsaugoti puikią fizinę būklę, raumenų tonusą, atsikratyti nereikalingų kilogramų, tapti judresniu, bet ir susigrąžinti gyvenimo džiaugsmą.

Dietologė: kaip, atsisakius pridėtinio cukraus, išvengti nemalonių simptomų

Siekiantys gyventi sveikiau žino, kad vienas pagrindinių sveikos mitybos principų – pridėtinio cukraus atsisakymas. Vis dėlto gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė pabrėžia, kad išbraukus pridėtinį cukrų iš savo mitybos raciono staiga, smarkiai išauga nemalonių organizmui pojūčių tikimybė.

Ar maisto netoleravimą sukelia tik gliutenas?

Ar gali sveikas maistas tapti jūsų slaptu priešu? Vis tik taip atsitinka, kai organizmas netoleruoja tam tikrų maisto produktų ir prasideda įvairūs uždegiminiai procesai, kurie gali tapti lėtiniais. Tuomet dažnai pučia pilvą, lydi nuovargis, jaučiami įvairūs skausmai, išberia odą ar net pradeda augti svoris.

Pažangios technologijos leis susilaukti kūdikio ir vyresniame amžiuje

Nevaisingumo gydymo srityje – revoliucingas proveržis.

Moterys ir vyrai skirtingai serga vėžiu – kodėl taip yra?

Specialistai pastebi, kad vyrų ir moterų sirgimas onkologinėmis ligomis gana skirtingas įvairiais aspektais. Ir tam paaiškinti vis daugėja naujausiais mokslo pasiekimais pagrįstų argumentų.