Tobulo kūno programa – griežtas Kim Kardashian sporto ir dietos planas

 (13)
Kardashianų šeima yra tiesiog apsėsta tobulo kūno idėjos, tad nevengia net ekstremalių priemonių. Amerikos realybės šou žvaigždėms padeda visas būrys grožio ir sveikatingumo profesionalų.
Kim Kardashian
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kim Kardashian sesuo Khloé Kardashian netgi turėjo savo laidą apie kūno dailinimą „Revenge Body“, seseris dažnai galima pamatyti sportuojančias ir jų šeimos aktualijas sekančiame realybės šou „Keeping Up with the Kardashians“. Šou gerbėjai ne kartą matė, kaip intensyviai tai daro seserys, kokius pratimus jos renkasi, bet tai toli gražu ne viskas. Naujas šeimos ginklas, padėsiantis dar labiau padailinti kūno linijas – kultūristė, trenerė ir socialinio rinklo „Instagram“ žvaigždė Melissa Alcantara.

Kai žymioji K. Kardashian pastarajame socialiniame tinkle pastebėjo M. Alcantrą, ji šiai pasiūlė susitikti. Tai užfiksavo ir šeimos realybės šou operatorių kameros.


Kim Kardashian, Vida Press nuotr.

Vienoje „Keeping up with the Kardashians“ serijoje Kim paatviravo: „Pradėsiu laikyti keistos dietos. Dairiausi po instagramą, staiga mano puslapyje pasirodė ši kultūristė. Ji sakė, kad nėštumo metu jos svoris padidėjo 30 kg. Dabar jos vaikui jau šešeri, o ji pati – perpus plonesnė, – sakė Kim. – Melissa yra tokia trenerė, kokios norėčiau ir aš pati. Ji mane įkvepia, labai noriu su ja susitikti ir paklausti, ar ji mane treniruotų. Ji galėtų padėti sureguliuoti mitybą ir užvesti mane ant teisingo kelio... Jei būčiau bent 10 proc. tokia kaip ji, viskas iš esmės pasikeistų – pavyzdžiui, mano rankos ir nugara. Esminis pokytis, kurį turėčiau padaryti yra maistas. Noriu tokio gyvenimo būdo, kaip jos. Turiu pabandyti.“

Kim pasisekė – M. Alcantra mielai sutiko bendradarbiauti. Kultūristė pasidalino su Kim savo mitybos principais ir pratimais.

Trenerės mitybos filosofijos kertiniai dalykai – saikingos porcijos, kuo paprastesnis maistas, švieži ir kokybiški produktai.

O kokie pratimai?

„Tai mišrūs pratimai. Man patinka mažo intensyvumo intervalinės treniruotės. Taip pat savo klientėms skiriu intensyvių pratimų ir svarmenų kilnojimo“, – sakė trenerė. Kai ji su Kim dirbo laidoje, moterys kartu atliko įvairiausių pratimų – įtūpstų su svarmenimis, pritūpimų, pratimų su virvute ir kt.

Nežinia, ar Kim sieks tokios raumeningos figūros, kaip kad jos naujosios trenerės. Šios figūra yra išties įspūdinga!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Kaip gaminti, kad nesugadintume sveikų maisto produktų?

Dar namuose, sudarinėdami pirkinių sąrašą, mintyse dėliojame planus, kokį patiekalą rinksimės pietums ar vakarienei. Žuvį, mėsą ar daržoves? Kokį gaminimo būdą pasirinksime - virsime, troškinsime ar kepsime?

Kaip atskirti gripą nuo peršalimo? 9 požymiai

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) medikai primena, kad gripo simptomai prasideda staiga, o peršalimo - vystosi lėtai.

Krūtis didinti yra pigiau, nei mažinti – ko dar nežinojote apie plastines operacijas? (1)

Geriau jaustis ir būti patrauklesniam kitiems – šis noras žinomas visiems. Jei gamta neapdovanojo tokia išvaizda, kad būtum ja patenkintas, dažnai gali padėti plastinės chirurgijos specialistai.

Į kalnus tūkstančius išvedęs 75-erių keliautojas: senatvės gyvenime nėra

Lietuvos keliautojų sąjungos prezidentas, sporto renginių organizatorius Algimantas Jucevičius (75 m.) dažnai kartoja, kad senatvės žmogaus gyvenime nėra.

Mitybos specialistė: vegetarai saugo sveikatą ar žaloja? (3)

Kasmet vis labiau populiarėjant sveikai mitybai, nuolat girdime apie naujas dietas, mitybos planus. Daugėja žmonių propaguojančių vegetarizmą ne tik dėl etinių sumetimų, bet teigia, kad tai sveikiau. Ar visuomet taip ir yra?

Jaučiate tingulį? Tai gali būti rimtų ligų požymis

Apėmusi tinginystė ir nenoras ką veikti – kai kada šie simptomai reiškia ne charakterio ydą, o tikrų tikriausią ligą.

Norite išvengti gripo? Vos vieno įpročio atsisakymas gerokai sumažins šią riziką

Aštuonias iš dešimties infekcinių ligų perduodame per nešvarias rankas.

Alergija šalčiui – kas tai ir kaip nuo jos apsisaugoti?

Trindami šaltyje įraudusius skruostus ir nuo žvarbos patinusias rankas nejučia imame svarstyti – gal tai alergija šalčiui? Kuo skiriasi alergija nuo dilgėlinės, o dilgėlinė – nuo paprasto jautrumo?

Mitai apie riebalus arba kodėl reikia liautis skaičiuoti kalorijas

Šiame tekste rasite visą informaciją, kurią būtina žinoti apie produktus, kurių sudėtyje gausu riebalų. Nors dar prieš kelerius metus mokslininkai ir dietologai iš esmės reabilitavo riebalus, daugelis vis dar nepatikliai žvelgia į šį maisto komponentą.

Pagrindiniai glitimo netoleravimo požymiai

Laikas išsklaidyti mitus dėl pagrindinio XXI a. alergeno. Neretai tenka išgirsti itin populiarų verdiktą – glitimo netoleravimas, tačiau kažin ar visi suvokia, ką tai iš tikrųjų reiškia.