Sieks parodyti, jog sportuoti gali bet kokio sudėjimo žmogus

Šį trečiadienį startuoja „Sportui dydis nesvarbu“ projektas, kviesiantis visus pamilti sportą, nepriklausomai nuo jų kūno dydžio, pajėgumo ar gebėjimo atlikti įvairius fizinius pratimus.
© Organizatorių archyvas

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Daugumos žmonių galvose sportas turi vienintelę užduotį: sumažinti kūną. O sportuoti kviečiantys vaizdai dažniausiai sudaro įspūdį, jog sportuoti gali tik fiziškai stiprius ir raumeningus kūnus turintys žmonės.

Anot iniciatyvos „Dydis nesvarbu“ autorės Giedrės Valavičiūtės, šio „Sportui dydis nesvarbu“ projekto pagrindinis tikslas yra parodyti, jog sportuoti gali bet kokio sudėjimo žmogus. Ir svarbiausia, kad jis neturėtų gėdintis ar jaudintis, ką apie jo galimybes bei kūno vaizdą pagalvos kiti.

Sieks parodyti, jog sportuoti gali bet kokio sudėjimo žmogus
© Organizatorių archyvas

Jau birželio 14 d. „Sportui dydis nesvarbu“ startuos su bėgimo treniruote, kurią praves bėgimo klubo „Neko runners“ treneris Dalius Pavliukovičius. Vėliau projektą pratęs kalanetikos, tinklinio, šiuolaikinio šokio, dviračių, bokso, jėgos su svoriais, funkcinės rato, pratimų ant „Aquabase“ lentų vandenyje bei daugiausia mitų turinti šokio aplink stulpą treniruotės.

„Bendraudama su žmonėmis pastebėjau, kad dauguma vengia sportuoti dėl dviejų pagrindinių priežasčių: nenori tapti pajuokos objektais dėl savo kūno formų ir dėl to, kad nemokės teisingai atlikti pratimų. Bet juk aktyvi fizinė veikla – tai daug gerų emocijų suteikiantis užsiėmimas. Todėl šią vasarą įvairaus sudėjimo žmones norime pakviesti į 10 skirtingų treniruočių, kurių metu profesionalūs treneriai ne tik pristatys, bet ir stengsis paneigti mitus apie jų atstovaujamas sporto šakas," - taip paprastai projektą pristatė Giedrė Valavičiūtė.

Sieks parodyti, jog sportuoti gali bet kokio sudėjimo žmogus
© Organizatorių archyvas

Projekto sporto šakas pristatys profesionalūs treneriai. Savo profesionaliomis žiniomis apie tų šakų poveikį žmogaus kūnui pasidalins sporto medikas Kęstutis Linkus, o mitybos ypatumus sportuojančiam organizmui aptars Lietuvos sporto universiteto doktorantas, mitybos specialistas Artūras Sujeta.

„Juk svarbu, kad žmogus pasirinktų sporto šaką ne tik pagal tai, kas dabar yra madoje, bet ir suprastų, kaip ji gali paveikti jo kūną. Taip pat sporto šakas parinkom pagal tai, kad žmogus vėliau jomis galėtų mėgautis visus metus,“ - pagrindinius „Sportui dydis nesvarbu“ kriterijus įvardijo Giedrė.

„Tikiuosi, kad po šio projekto sportas pakeis savo įvaizdį į pozityvaus, linksmo, širdį ir kūną tvirtinančio užsiėmimo formą. Juk tai, kad žmogus per sportą kviečiamas tik tobulinti savo kūno linijas gali atrodyti kaip dar viena darbinė veikla ir taip jau dirbančiam žmogui. Būtent sportas yra puiki galimybė kontroliuoti arba mažinti stresą. Taip pat moksliškai įrodyta, kad sportuojantis žmogus turi daugiau pozityvumo. Tad be svorio metimo yra dar labai daug priežasčių, kodėl aktyvi fizinė veikla galėtų tapti jūsų hobiu, o ne dar vienu privalomu nuveikti darbu,“ - pastebėjimais dalinosi Giedrė.

Sieks parodyti, jog sportuoti gali bet kokio sudėjimo žmogus
© Organizatorių archyvas

Kiekvieną savaitę žmonės bus kviečiami registruotis į naują treniruotę. Tokiu būdu jie galės išbandyti net dešimt skirtingų sporto rūšių ir pasirinkti toliau treniruotis toje, kuri jiems pasirodys tinkamiausia. Tačiau kartu Giedrė kviečia besiregistruojančius nedelsti, nes dauguma treniruočių turės limituotą dalyvių skaičių. Registracijos forma skelbiama „Dydis nesvarbu“ facebook profilyje bei tinklalapyje www.dydisnesvarbu.lt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Jogai įspėja: kvėpavimas per burną pavojingas tiek mažam, tiek suaugusiajam

Žmogaus poreikis viską kontroliuoti yra beribis. Sąmoningai valdyti panūdome net tokią nevalingą organizmo funkciją kaip kvėpavimas. Kuo tai naudinga ir pavojinga, aiškinasi Virginija Rimkuvienė.

Eteriniai aliejai gali pakeisti kone visą vaistinėlės turinį

93 proc. lietuvių, rūpinantis vaikų sveikata, svarbu priemonių natūralumas.

Kokie 5 riešutai yra patys naudingiausi jūsų organizmui?

Riešutai – natūralus grožiui ir sveikatai būtinų vitaminų bei mineralų šaltinis, nepamainoma gamtos dovana mūsų organizmui.

Mankšta, kuri ne tik kūno riebalus degina, bet ir veikia kaip osteoporozės profilaktika

Sudeginti dvigubai daugiau kalorijų nei bėgiojant, atgauti vaikystės džiaugsmą ir pasidaryti asmenukę avint futuristinius batus, – net spirgėjau iš nekantrumo išbandyti treniruotę „Kangoo Jumps“.

Mėgstate naktinėti? Sužinokite, kaip tai jums atsilieps senatvėje

6,5 metų laiko trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 430 tūkst. žmonių.

Dviguba pasmakrė dingo be plastinės operacijos (2)

Su amžiumi smakrą keliame vis aukščiau. Ne tiek siekdamos pademonstruoti ryžtą, kiek norėdamos gerai atrodyti nuotraukose. Deja, ateina laikas, kai paslėpti dvigubos pasmakrės nepadeda net šis gudrus triukas.

Naują gydymo metodą nuo migrenos išbandžiusi Eglė: gyvenimas pradėjo gerėti

Tie, kuriuos bent kartą yra ištikęs migrenos priepuolis, regis, atiduotų bet ką, kad tik jis liautųsi. Deja, numalšinti šį nepakeliamą skausmą ne taip jau paprasta. Laimei, mokslininkai rankų nenuleidžia – tiria, ieško, vėl tiria... Ir ko tik neatranda.

Trenerė Inga Žuolytė apie savo svorio pokyčius: toks gyvenimas – tik savęs kankinimas (7)

Žinoma tinklaraštininkė ir sporto trenerė ryžosi praleisti 10 savaičių be cukraus.

Sergate neaiškia liga? Ieškokite metalų!

Nuovargio priepuoliai, galvos ar širdies skausmai, silpnumas, drebulys, karščiavimai be aiškios priežasties, staiga slinkti pradėję plaukai, gausus prakaitavimas.

Ryto rutina optimaliai sveikatai: paprasti ritualai, kurie pažadins kūną, nuramins protą

Tūkstančius metų prieš tradicinę mediciną atsiradęs senovės Indijos mokslas Ajurveda teigia, kad ryto rutina gali nulemti ne tik mūsų emocinę būseną, bet ir kūno sveikatą.