Apie smulkmenas, nuo kurių priklauso Tavo svoris ir išvaizda

 (2)
Sako gyvenimas susideda iš smulkmenų. O aš šiuo trumpu įrašu noriu pasakyti, kad iš jų susideda ne tik gyvenimas, bet ir lieknėjimo sėkmė ar nesėkmė.
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Kai Tu vieną dieną žiūri į svarstykles, kurios rodo gerokai didesnį nei norėtum skaičių, ir supranti, kad nė per kur netelpi į mėgstamus drabužius, galvoji, kad tai atsitiko per vieną dieną? Papildomi 10 kg tikrai neužaugo po vieno gausesnio pavalgymo, vienos praleistos sporto treniruotės ar suvalgytos vienos porcijos mėgstamo deserto.

Tau svoris užaugo ir išvaizda pasikeitė dėl, rodos, visiškų smulkmenų – mažų kasdieninių sprendimų. Sprendimo suvalgyti keliais kąsniais daugiau, nors jau seniai jauteisi soti, sprendimo sukirsti papildomą gabalą torto, nuo kurio visiškai persivalgei, ar sprendimo pratingėti suplanuotą treniruotę. Ir atrodo, juk nieko tokio, juk tik vieną kartą. Tačiau tas „nieko tokio” pliusuojasi. Visi papildomi kąsniai susideda, susikaupia į papildomas kalorijas ir, žiūrėk, užsideda papildomas kilogramas. Tačiau ir tas vienas kilogramas, rodos, vis dar „nieko tokio”. Lyg net nejunti jo. Tačiau vienas prie vieno ir pabundi vieną dieną su papildomais 5 ar 10 kilogramų.

Gera naujiena yra ta, kad ir norint sulieknėti nereikia imtis jokių žygių, tereikia atkreipti dėmesį į smulkmenas. Pradėkime nuo mažyčio pokyčio – sustoti valgyti pajutus sotumą, nors lėkštėje dar yra maisto. Negalvok, kad tai – tik pora kąsnių. Pora kąsnių per pusryčius, tiek pat per pietus, per vakarienę ir, žiūrėk, per savaitę sutaupai tiek kalorijų, kad numeti 0,5 kg.

Jau rašiau, bet trumpai priminsiu: jei norime sulieknėti, turime sukurti vadinamąjį neigiamą energijos balansą arba kitaip tariant, kalorijų deficitą. Jeigu prie sutaupytų kąsnių dar pridėsime fizinės veiklos, kalorijų sutaupysime daugiau ir dar efektyviau mesime svorį.

Klaida yra galvoti, kad sportuoti verta tik tada, kai gali sau leisti tam paskirti minimum tris kartus per savaitę po valandą. Kaip ir su sutaupytais kąsniais, taip ir su nors ir trumpu pajudėjimu, viskas susideda. 10 min. ėjimo pėsčiomis išlipus anksčiau iš troleibuso, trumpa 10 min. mankšta ar valandos pasivaikščiojimas parke su vaikais, atrodo visiška smulkmena. Tačiau susumavus tuos mažus pajudėjimus, sudėjus juos su sutaupytais kąsniais, žiūrėk sutaupai tiek kalorijų, kad per savaitę numeti dar 0,5 kg.

Kai kas pasakys, kad tas 0,5 kg yra taip mažai! Bet jie irgi pliusuojasi! Savaitė po savaitės, ir dėka mažų teisingų kasdieninių sprendimų, Tu vieną dieną pabusi norimo svorio ir patenkinta savimi. Ir tik pati žinosi, kad tai neįvyko per dieną. Tiesiog Tu labai daug kartų priėmei sprendimą, kuris Tavęs nenutolino nuo tikslo, bet nuosekliai vedė link jo.

Linkiu teisingų pasirinkimų ir didelio džiaugsmo pasiekus norimus tikslus!

Sėkmės ir iki kito karto!

Su meile,
Ieva ♥

www.ievagerciene.lt/
Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Nauji dantys – per vieną dieną (10)

Skaitmeninės technologijos sparčiai keičia visą pasaulį, ir ypač sėkmingai taikomos medicinoje. Kaip jos pakeitė dantų protezavimo sritį, sutiko papasakoti odontologijos klinikos „Privati praktika“ vadovas gydytojas odontologas Jevgenij Travkin.

Ką aš supratau 30 dienų atsisakiusi pridėtinio cukraus (eksperimento rezultatai) (30)

"Baigusi savo eksperimentą – 30 dienų be pridėtinio cukraus, ėmiausi matematikos. Paskaičiavau, kad iki savo iššūkio vidutiniškai per dieną su maistu suvalgydavau apie 200 gramų cukraus", - sako Viktorija Žižiūnienė, nusprendusi atlikti eksperimentą - 30 dienų nevartoti pridėtinio cukraus, ir viską aprašyti dienoraštyje ((pirma dalis, antra dalis, trečia dalis, ketvirta dalis, penkta dalis).

Kaip ištverti iki vakarienės: rudeninių užkandžių topai (2)

Mitybos specialistai pataria, jog nė vienas dienos valgis negali sudaryti daugiau nei pusės viso dienos maisto. Papusryčiauti reikia per 2 valandas nuo atsibudimo, o pavakarieniauti – ne vėliau kaip 3 valandas iki miego.

Skundžiatės lėta medžiagų apykaita? 11 būdų ją pagreitinti (3)

Kūno masės augimo priežastis - ne vien netinkamas maistas. Yra žmonių, kuriems papildomi kilogramai auga, nes lėta jų organizmo medžiagų apykaita. Kaip ją pagreitinti?

4 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti (3)

Šį kartą pakalbėkime apie labai akivaizdžius ženklus, kurie rodo, jog Tau ir vėl eilinį kartą nepavyks sulieknėti arba sulieknėjus nepavyks išlaikyti pasiekto rezultato.

Nejudrūs sąnariai, prarastas lankstumas, prasta koordinacija – yra būdas visa tai pataisyti (5)

Bokso pirštinės ant liaunų moterų rankų nė trupučio nemažina moteriškumo. Netgi priešingai – jį pabrėžia. Šį mišrių kovų menų trenerio Alfredo Lifšico teiginį savo kailiu nutarė patikrinti ir žurnalistė.

Lytinių lūpų korekcijos operacija – delikati ir vis labiau populiaresnė (3)

Lytinių lūpų korekcija darosi vis paklausesnė. Ką reikėtų žinoti ir ko neverta bijoti, aiškina plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytoja, medicinos mokslų daktarė Loreta Pilipaitytė.

Plastikos chirurgas M. Kazanavičius: svarbu ne tik išmanyti kūno proporcijas, bet ir suprasti žmogaus psichologiją

Trečiadienio vakarą žymios Lietuvos moterys rinkosi į naujai duris atvėrusio Dermatologijos ir estetinės chirurgijos centro atidarymą.

Laima Tamulytė-Stončė: išryškėjus mano talijai spintoje atsirado daugiau suknelių (29)

Save vadindama įvairiausių lieknėjimo metodų maniake, šį kartą žinoma moteris džiaugiasi atradusi naują, griežtas dietas ir plastines operacijas pakeitusį būdą.

Viktorija: po 17 dienų - akivaizdūs pokyčiai (5)

"Jau 17 diena gyvenu be pridėtinio cukraus ir tikrai įsitikinau, kad tai yra pats nereikalingiausias produktas mano racione", - sako Viktorija Žižiūnienė, nusprendusi atlikti eksperimentą - 30 dienų nevartoti pridėtinio cukraus ir viską aprašyti dienoraštyje ((pirma dalis, antra dalis, trečia dalis, ketvirta dalis).