7 veiksmingiausi pratimai, padėsiantys atsikratyti pagurklio

Jei norime išsaugoti kūną jauną ir neištižusį, privalome tinkamai maitintis ir mankštintis. Ši taisyklė taikytina ir veidui, kuris laikui bėgant netenka elastingumo ir grožio.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai kompleksas, kurį sudaro pratimai, geriausiai padedantys veidui išsaugoti jaunystę ir stangrumą ilgus metus.

Apšilimas

Kaip ir prieš bet kurios kitos treniruotės pradžią būtina atlikti lengvą apšilimą tam, kad veido raumenys apšiltų.

Judesius atlikite apatiniu žandikauliu, judinkite pirmyn ir atgal, į kairę ir į dešinę. Visi judesiai turi būti atliekami be įtampos, vengiant staigumo. Apšilimui pakaks judesius pakartoti 8-10 kartų.

Samtis

Išsižiokite ir apatine lūpa užsikabinkite už apatinių dantų. Įsivaizduokite, kad apatiniu žandikauliu turite pasemti vandens. Nuleiskite galvą, semkite ir užčiaupkite burną tuo pačiu keldami galvą į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad lūpų kampučiai būtų visiškai atpalaiduoti. Atlikite pratimą 5-7 kartus.

Pasiekti nosį

Nusilpęs poliežuvinis raumuo tampa priežastimi, dėl kurios atsiranda pagurklis. Taigi būtina skirti dėmesio šiam raumeniui. Iškiškite liežuvį kuo toliau, lyg mėgintumėte pasiekti nosies galiuką. Lūpos atliekant pratimą turėtų būti kuo labiau atpalaiduotos. Atlikite pratimą 5 kartus.

Idealus ovalas

Siekiant išsaugoti gero būklės veido ovalą ir skruostus, atlikite štai tokį pratimą: pasukite galvą į kairę, užtikrintai išstumkite apatinį žandikaulį į priekį. Turite pajausti, kaip įsitempė kaklo raumenys kairėje pusėje. Dabar pasukite galvą į kitą pusę. Atlikite pratimą po 5 kartus iš abiejų pusių.

Pabučiuoti žirafą

Įsivaizduokite, kad labai norite pabučiuoti žirafą (ar kokį kitą aukštą padarą). Galvą pakelkite į viršų, apatinį žandikaulį šiek tiek išstumkite į priekį, o lūpas suglauskite, lyg laikytumėte šiaudelį. Jei viską darote teisingai, turėtų atsirasti stiprus tempimas kaklo srityje. Tokią padėtį fiksuokite 5-8 sekundes. Pratimą atlikite 5 kartus.

Pasipriešinimas

Atliekant šį pratimą du kumščius reikia glausti prie pagurklio. Šiek tiek nuleiskite apatinį žandikaulį, tuo pačiu metu spausdami jį kumščiais, mėgindami įveikti pasipriešinimą ir įtempdami raumenis. Įtampą sukurianti jėga turi laipsniškai didėti. Kai bus pasiekta didžiausia įtampa, pozą fiksuokite 3 sekundes, tada 3 sekundes atpalaiduokite. Pratimą atlikite 5-7 kartus.

Šypsena

Suspauskite dantis, tuo pačiu metu stenkitės maksimaliai į šonus ištempti lūpas. Liežuvio galiuku spauskite gomurį, laipsniškai didindami spaudimo jėgą. Jei jaučiate stiprų spaudimą, pratimą atliekate teisingai. Spaudimą fiksuokite 5 sekundes, tada 3 sekundes atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-8 kartus.

Balionas

Pripildykite burną oru, tvirtai suspauskite lūpas ir išpūskite žandus. Delnais spauskite žandus, turite jausti įtemptus raumenis. Stenkitės sulaikyti kvėpavimą 3-5 sekundes, tada orą iš burnos išleiskite ir atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-6 kartus.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Vaistininkas V. Pauliukevičius: į vaistinę žmonės ateina ir išsikalbėti

Daugiau nei penkias dešimtis savo gyvenimo metų Vladas Pauliukevičius (80 m.) atidavė vaistinei ir įvairių negalavimų kamuojamiems druskininkiečiams. Į pensiją išėjęs ilgametis vaistininkas pasakoja apie anų laikų vaistų gamybos taisykles ir pasitikėjimo specialistu svarbą.

17 dalykų, apie kuriuos verta susimąstyti, kad ateityje jaustumėtės geriau (4)

Vienas interneto portalas atliko vyresnių nei 50 m. žmonių apklausą apie tai, ką jie patartų 30-mečiams. Patarimai – labai paprasti, bet tuo pačiu teisingi ir išmintingi. Patariame įsiklausyti į vyresnių žmonių patarimus.

Mokslininkai atskleidė paprastus triukus, padėsiančius maitintis sveikiau

Ar žinote, kas lemia jūsų maisto pasirinkimą? Tai ne tik vaizdas, skonis ir kvapas, bet ir tai, ar maistas yra pasiekiamas ranka, ar jis pateiktas tinkamo dydžio porcija, ar jį patogu valgyti ir ar turime jį papildomai apdoroti bei paruošti. Bent jau taip teigia Danijos mokslininkai.

Julija Janus kviečia sergantiesiems vėžiu padovanoti Viltį

Mūsų niekas nemokė, kaip suteikti psichologinę pagalbą žmogui, išgirdusiam mirtinos ligos nuosprendį.

Mitybos specialistė: riebalų bijoti nereikia, svarbu pasirinkti tinkamus

Riebalai yra būtini mūsų organizmui – jie suteikia sotumo jausmą, su jais gauname riebaluose tirpių vitaminų. Tačiau netinkamas ar per didelis tam tikrų riebalų vartojimas gali sukelti sveikatos sutrikimų.

105 metų sulaukusio daktaro Shigeaki Hinoharos ilgaamžiškumo taisyklės (1)

Daktaras Shigeaki Hinohara – vienas iš tų, kuriam Japonija yra dėkinga už ilgaamžiškumą. Jis ir pats yra neįtikėtinai aktyvios senatvės pavyzdys: sulaukęs 75 metų parašė ir publikavo daugiau kaip 150 knygų, o sulaukęs šimto – toliau gydė žmones ir skaitė paskaitas.

Dar kartą apie depresiją: antidepresantai nėra vaistas, kuris tinka visiems (4)

Kaip ir visomis ligomis, taip ir depresija susergama ne iš karto. Ji turi savo priešistorę ir priežastis.

Plastikos chirurgas: jei vienintelis pacientės noras – geriau atrodyti asmenukėse, skalpelio į rankas neimu (4)

Jau 15 metų moterų grožio paslaptis saugantis plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojas Martynas Norkus neabejoja, kad šioje srityje išmanyti žmonių psichologiją yra ne mažiau svarbu nei chirurgijos subtilybes.

Naujas, patikimas ir greitas sprendimas atkurti dantis – jau Lietuvoje (8)

„Tam, kad mokymuose įgytos žinios geriausiai įsitvirtintų tavo kasdieniame darbe, jas savo praktikoje turi išbandyti jau per pirmą savaitę,“ – teigia odontologijos klinikos „Dantų harmonija“ vadovas, implantuojantis gydytojas odontologas ortopedas Marius Bučinskas.