7 veiksmingiausi pratimai, padėsiantys atsikratyti pagurklio

Jei norime išsaugoti kūną jauną ir neištižusį, privalome tinkamai maitintis ir mankštintis. Ši taisyklė taikytina ir veidui, kuris laikui bėgant netenka elastingumo ir grožio.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai kompleksas, kurį sudaro pratimai, geriausiai padedantys veidui išsaugoti jaunystę ir stangrumą ilgus metus.

Apšilimas

Kaip ir prieš bet kurios kitos treniruotės pradžią būtina atlikti lengvą apšilimą tam, kad veido raumenys apšiltų.

Judesius atlikite apatiniu žandikauliu, judinkite pirmyn ir atgal, į kairę ir į dešinę. Visi judesiai turi būti atliekami be įtampos, vengiant staigumo. Apšilimui pakaks judesius pakartoti 8-10 kartų.

Samtis

Išsižiokite ir apatine lūpa užsikabinkite už apatinių dantų. Įsivaizduokite, kad apatiniu žandikauliu turite pasemti vandens. Nuleiskite galvą, semkite ir užčiaupkite burną tuo pačiu keldami galvą į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad lūpų kampučiai būtų visiškai atpalaiduoti. Atlikite pratimą 5-7 kartus.

Pasiekti nosį

Nusilpęs poliežuvinis raumuo tampa priežastimi, dėl kurios atsiranda pagurklis. Taigi būtina skirti dėmesio šiam raumeniui. Iškiškite liežuvį kuo toliau, lyg mėgintumėte pasiekti nosies galiuką. Lūpos atliekant pratimą turėtų būti kuo labiau atpalaiduotos. Atlikite pratimą 5 kartus.

Idealus ovalas

Siekiant išsaugoti gero būklės veido ovalą ir skruostus, atlikite štai tokį pratimą: pasukite galvą į kairę, užtikrintai išstumkite apatinį žandikaulį į priekį. Turite pajausti, kaip įsitempė kaklo raumenys kairėje pusėje. Dabar pasukite galvą į kitą pusę. Atlikite pratimą po 5 kartus iš abiejų pusių.

Pabučiuoti žirafą

Įsivaizduokite, kad labai norite pabučiuoti žirafą (ar kokį kitą aukštą padarą). Galvą pakelkite į viršų, apatinį žandikaulį šiek tiek išstumkite į priekį, o lūpas suglauskite, lyg laikytumėte šiaudelį. Jei viską darote teisingai, turėtų atsirasti stiprus tempimas kaklo srityje. Tokią padėtį fiksuokite 5-8 sekundes. Pratimą atlikite 5 kartus.

Pasipriešinimas

Atliekant šį pratimą du kumščius reikia glausti prie pagurklio. Šiek tiek nuleiskite apatinį žandikaulį, tuo pačiu metu spausdami jį kumščiais, mėgindami įveikti pasipriešinimą ir įtempdami raumenis. Įtampą sukurianti jėga turi laipsniškai didėti. Kai bus pasiekta didžiausia įtampa, pozą fiksuokite 3 sekundes, tada 3 sekundes atpalaiduokite. Pratimą atlikite 5-7 kartus.

Šypsena

Suspauskite dantis, tuo pačiu metu stenkitės maksimaliai į šonus ištempti lūpas. Liežuvio galiuku spauskite gomurį, laipsniškai didindami spaudimo jėgą. Jei jaučiate stiprų spaudimą, pratimą atliekate teisingai. Spaudimą fiksuokite 5 sekundes, tada 3 sekundes atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-8 kartus.

Balionas

Pripildykite burną oru, tvirtai suspauskite lūpas ir išpūskite žandus. Delnais spauskite žandus, turite jausti įtemptus raumenis. Stenkitės sulaikyti kvėpavimą 3-5 sekundes, tada orą iš burnos išleiskite ir atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-6 kartus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Po mokslininkų tyrimų: ar tikrai mėsos vartojimas didina ankstyvos mirties riziką?

Daugelis neįsivaizduojame pietų lėkštės be mėsos. Valgome ir graužiame save: „Vegetaru tapčiau, sveikesnis būčiau“. Vis dėlto valgyti mėsą ar ne? Ką pataria mokslininkai?

Žarnyno infekcinės ligos: kaip nuo jų apsisaugoti vasarą?

Atšilus orams, ypač vasarą, kasmet padidėja sergamumas per maistą plintančiomis infekcinėmis ligomis, todėl Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Panevėžio departamento (NVSC Panevėžio departamentas) specialistai šiltuoju metų laikotarpiu ragina ypač atsakingai rinktis maisto produktus ir nepamiršti higienos reikalavimų.

Žolininkė Nijolė Degutienė: pirmuosius ligos simptomus įveikti galima ir teisingai parinktomis žolelėmis

Anot žolininkės ir knygų autorės Njolės Degutienės, turėdami daugiau žinių apie vaistinius augalus žmonės galėtų ne tik profilaktiškai stiprinti išsekusį organizmą, bet ir apsisaugoti nuo sunkių ligų. Maža to, vaistažolės dažnai gali pakeisti net ir cheminius vaistus.

Grikių dieta: per savaitę atsikratykite iki 10 kg (9)

Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis?

Gydytoja kardiologė: kaip karštymečiu sumažinti infarkto ir insulto riziką

Pastarosiomis dienomis termometrų stulpeliai šoktelėjo aukščiau nei įprasta tokiu metų laiku. Šalį aplankęs ankstyvas tropikų karštis yra rimtas išbandymas žmogaus organizmui.

Priemonės, skirtos „sutepti“ sąnarius iš vidaus, jau stebina rezultatais (3)

Maudžia, traška ar tempia sąnarius? O gal vargina dažnai patiriamos sportinės traumos? Ar žinote, kad šie nemalonūs potyriai susiję su tuo, jog nuo 25-erių metų organizmas gamina vis mažiau kolageno ir sąnario kremzlė ima dilti? Dar visai neseniai nebuvo priemonių, galinčių atstatyti negrįžtamus kremzlės irimo procesus.

Mėsos atsisakiusi Neringa Nekrašiūtė: man labai padėjo mylimas vyras

Prieš septynerius metus gyvulinės kilmės produktų atsisakiusi žinoma teatro ir kino aktorė, grupės „La forza“ narė Neringa Nekrašiūtė neslepia – visuomenė vis dar jautriai reaguoja išgirdusi frazę „veganiška mityba“. Tačiau savo valgiaraštį pakeitusi žinoma moteris sako, kad atsisakius mėsos kardinaliai pasikeitė jos savijauta ir ji išsigydė daug nuo vaikystės kamavusių negalavimų.

Gydytojai įspėja, kam karštis – itin pavojingas

Medikai teigia, kad per karščius apie save primena visos chroniškos ligos. Todėl tokiems ligoniams reikia būti ypač atsargiems.

Patarimai stovyklautojams: ką daryti su greitai gendančiais produktais

Atšilus orams dažnas stengiasi kuo daugiau laiko praleisti gamtoje. Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistai perspėja, kad stovyklautojams atidarius iškylų sezoną, pagausėja per maistą plintančių infekcinių ligų, todėl svarbu pasirūpinti tinkamu jo laikymu ir apdorojimu.

7 šeimos gydytojos patarimai jūsų vyrams

Vyrų sveikata kur kas trapesnė nei moterų. Moterys iš prigimties yra stipresnės sveikatos, nepriklausomai nuo to, kad jos ir kur kas dažniau lankosi pas gydytojus (daugiau nei 60 proc. visų apsilankymų pas medikus). Tai pirmiausia sietina su stipriosios lyties stereotipu: tikriems vyrams juk nedera kuo nors skųstis ar iš viso turėti problemų, kurių patys negalėtų išspręsti.