7 veiksmingiausi pratimai, padėsiantys atsikratyti pagurklio

Jei norime išsaugoti kūną jauną ir neištižusį, privalome tinkamai maitintis ir mankštintis. Ši taisyklė taikytina ir veidui, kuris laikui bėgant netenka elastingumo ir grožio.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai kompleksas, kurį sudaro pratimai, geriausiai padedantys veidui išsaugoti jaunystę ir stangrumą ilgus metus.

Apšilimas

Kaip ir prieš bet kurios kitos treniruotės pradžią būtina atlikti lengvą apšilimą tam, kad veido raumenys apšiltų.

Judesius atlikite apatiniu žandikauliu, judinkite pirmyn ir atgal, į kairę ir į dešinę. Visi judesiai turi būti atliekami be įtampos, vengiant staigumo. Apšilimui pakaks judesius pakartoti 8-10 kartų.

Samtis

Išsižiokite ir apatine lūpa užsikabinkite už apatinių dantų. Įsivaizduokite, kad apatiniu žandikauliu turite pasemti vandens. Nuleiskite galvą, semkite ir užčiaupkite burną tuo pačiu keldami galvą į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad lūpų kampučiai būtų visiškai atpalaiduoti. Atlikite pratimą 5-7 kartus.

Pasiekti nosį

Nusilpęs poliežuvinis raumuo tampa priežastimi, dėl kurios atsiranda pagurklis. Taigi būtina skirti dėmesio šiam raumeniui. Iškiškite liežuvį kuo toliau, lyg mėgintumėte pasiekti nosies galiuką. Lūpos atliekant pratimą turėtų būti kuo labiau atpalaiduotos. Atlikite pratimą 5 kartus.

Idealus ovalas

Siekiant išsaugoti gero būklės veido ovalą ir skruostus, atlikite štai tokį pratimą: pasukite galvą į kairę, užtikrintai išstumkite apatinį žandikaulį į priekį. Turite pajausti, kaip įsitempė kaklo raumenys kairėje pusėje. Dabar pasukite galvą į kitą pusę. Atlikite pratimą po 5 kartus iš abiejų pusių.

Pabučiuoti žirafą

Įsivaizduokite, kad labai norite pabučiuoti žirafą (ar kokį kitą aukštą padarą). Galvą pakelkite į viršų, apatinį žandikaulį šiek tiek išstumkite į priekį, o lūpas suglauskite, lyg laikytumėte šiaudelį. Jei viską darote teisingai, turėtų atsirasti stiprus tempimas kaklo srityje. Tokią padėtį fiksuokite 5-8 sekundes. Pratimą atlikite 5 kartus.

Pasipriešinimas

Atliekant šį pratimą du kumščius reikia glausti prie pagurklio. Šiek tiek nuleiskite apatinį žandikaulį, tuo pačiu metu spausdami jį kumščiais, mėgindami įveikti pasipriešinimą ir įtempdami raumenis. Įtampą sukurianti jėga turi laipsniškai didėti. Kai bus pasiekta didžiausia įtampa, pozą fiksuokite 3 sekundes, tada 3 sekundes atpalaiduokite. Pratimą atlikite 5-7 kartus.

Šypsena

Suspauskite dantis, tuo pačiu metu stenkitės maksimaliai į šonus ištempti lūpas. Liežuvio galiuku spauskite gomurį, laipsniškai didindami spaudimo jėgą. Jei jaučiate stiprų spaudimą, pratimą atliekate teisingai. Spaudimą fiksuokite 5 sekundes, tada 3 sekundes atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-8 kartus.

Balionas

Pripildykite burną oru, tvirtai suspauskite lūpas ir išpūskite žandus. Delnais spauskite žandus, turite jausti įtemptus raumenis. Stenkitės sulaikyti kvėpavimą 3-5 sekundes, tada orą iš burnos išleiskite ir atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-6 kartus.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Seniausias lieknėjimo centras Prancūzijoje – čia svorio atsikratoma skaniai (1)

Beveik seniausios ir svarbiausios Prancūzijoje lieknėjimo šventovės „Thalasso Sofitel Quiberon Diététique“ pilkasis kardinolas yra čia esančio restorano „De-Light“ šefas Patrick‘as Jarno. Jis atsakingas už tai, kuo maitinti svorio atsikratyti pasiryžusius klientus. Kas nenorės lieknėti, kai lėkštėje – gurmaniški jūrų gėrybių, žuvų patiekalai?

3 mitai apie burnos priežiūrą ir spindinčią šypseną (1)

Spindinti šypsena – pati gražiausia puošmena. Tad nenuostabu, kad prasidėjęs vasaros švenčių bumas prie odontologų kabinetų atgena eiles pacienčių, norinčių baltos šypsenos.

Raskite fen-fu tašką – tai padės sustiprinti bei atjauninti savo organizmą (2)

Fen-Fu taškas ir organizmo atjauninimas. Neįtikėtina, bet tai faktas!

Sieks parodyti, jog sportuoti gali bet kokio sudėjimo žmogus

Šį trečiadienį startuoja „Sportui dydis nesvarbu“ projektas, kviesiantis visus pamilti sportą, nepriklausomai nuo jų kūno dydžio, pajėgumo ar gebėjimo atlikti įvairius fizinius pratimus.

Gita Ramana apie intuityvią mitybą: kodėl valgome tai, kas mums kenkia? (18)

Be maisto žmogus išgyventų maždaug mėnesį. Tai daug ar mažai – spręskite patys. Bet kokiu atveju, maistas yra mūsų kasdienis rūpestis. Nuolat mėginame atrasti naujų, dar nepatirtų skonių. Kasdien vis kažką valgome, o pavalgę norime jaustis puikiai.

Vilniečiai kviečiami susipažinti su savo širdimi

Visoje Europoje, o taip pat ir Lietuvoje, širdies ir kraujagyslių sistemos ligos yra pagrindinė mirties priežastis. Tačiau Lietuvoje tiek vyrų, tiek moterų mirtingumo nuo kraujotakos sistemos ligų rodikliai yra vieni didžiausių Europos Sąjungoje.

Profesorė iš JAV Ursula Matulionis: kiaušidžių vėžys – itin klastinga liga (3)

Onkologinės ligos yra klastingos, nes dažniausiai jų neišduoda jokie simptomai. Dauguma piktybinių navikų gydoma gana sėkmingai, tačiau kiaušidžių vėžys išlieka didžiulė problema ir pasaulyje, ir Lietuvoje.

B. Dainys: nesu prieš kultūristus, bet pasižiūrėkite – jų raumenys tokie dideli, o vyriškas pasididžiavimas? (80)

Lietuvoje daugėja vyrų, kurie ryžtasi net chirurginei operacijai ir renkasi penio implantus erekcijos funkcijai atstatyti.

Gydytoja ginekologė: šio vėžio, kuris vystosi ir be jokių simptomų, galima visiškai išvengti (21)

Gimdos kaklelio vėžys mano draugę pasiglemžė, kai jai buvo vos 32-eji. Liko šeima ir nedidelis, bet klestintis verslas. Paskutinį kartą mačiau ją išsekintą ligos Santariškėse, Nacionaliniame vėžio institute. Tada ir sužinojau. Aštuoneri metai... Tiek laiko ji buvo nesilankiusi pas gydytoją ginekologą, kai buvo diagnozuotas trečios stadijos gimdos kaklelio vėžys. Savo likimą ji nulėmė pati...

Mokslininkų prognozės: vėžys taps ne mirtina, o lėtine liga (4)

Naujos gydymo technologijos daro stebuklus – vėžys tapo ne fatališka, o lėtine liga, – tokia, kuria sergant galima gyventi daugelį metų.

Kas trečią moterį vargina niežtintis ir perštintis susirgimas – kas jį išprovokuoja (3)

Tyrimai rodo, kad bent 30 proc. moterų bent kartą gyvenime yra sirgusios šlapimo pūslės uždegimu. Ši liga, pasireiškianti itin nemaloniais simptomais – perštėjimu, graužimu ir deginimu pilvo apačioje, sezono nesirenka: ja sergama tiek šaltuoju metų laiku, tiek vasarą.

Veiksminga sriubos dieta: per dvi savaites - iki 10 kg (2)

Po pasaulį pasklido sriubų fenomenas – galima valgyti kiek nori, kada nori ir per dvi savaites atsikratyti 8‒10 kg. Neįtikėtina? Apie tokius rezultatus kalba sriubos dietą išbandžiusieji.

Dietologės patarimai, kaip sulieknėti nesilaikant drastiškų dietų

Artėjant vasarai nemaža dalis mūsų susirūpina dėl savo figūros – o kaipgi reiks išsirengti paplūdimyje, jei šen bei ten karo koks lašinukas. Neretai tai paskatina griebtis drastiškų dietų. Tačiau gal galima reikšmingų rezultatų pasiekti ir nepuolant į kraštutinumus? Specialistai sako – tikrai taip.

Agnė Gilytė: stilinga sportinė apranga gali suteikti pasitikėjimo savimi ir jėgų

Dažnai moteriai sportas šiandien jau yra tapęs privaloma dienotvarkės dalimi, o sporto klubas neretai tampa ne tik treniruočių, bet ir susitikimų su draugėmis vieta – juk sportuoti drauge kur kas smagiau!

Ligos mastas didėja, bet žmonės vis nepasimoko (2)

Dar 2012 metais pasaulyje buvo nustatyta 14,1 mln. naujų vėžio atvejų, 8,2 mln. žmonių mirė nuo vėžio. Prognozuojama, kad 2030 metais naujų vėžio atvejų skaičius padidės iki 23,6 mln., o mirusių nuo vėžio skaičius – iki 13,1 mln.