7 veiksmingiausi pratimai, padėsiantys atsikratyti pagurklio

Jei norime išsaugoti kūną jauną ir neištižusį, privalome tinkamai maitintis ir mankštintis. Ši taisyklė taikytina ir veidui, kuris laikui bėgant netenka elastingumo ir grožio.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Štai kompleksas, kurį sudaro pratimai, geriausiai padedantys veidui išsaugoti jaunystę ir stangrumą ilgus metus.

Apšilimas

Kaip ir prieš bet kurios kitos treniruotės pradžią būtina atlikti lengvą apšilimą tam, kad veido raumenys apšiltų.

Judesius atlikite apatiniu žandikauliu, judinkite pirmyn ir atgal, į kairę ir į dešinę. Visi judesiai turi būti atliekami be įtampos, vengiant staigumo. Apšilimui pakaks judesius pakartoti 8-10 kartų.

Samtis

Išsižiokite ir apatine lūpa užsikabinkite už apatinių dantų. Įsivaizduokite, kad apatiniu žandikauliu turite pasemti vandens. Nuleiskite galvą, semkite ir užčiaupkite burną tuo pačiu keldami galvą į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad lūpų kampučiai būtų visiškai atpalaiduoti. Atlikite pratimą 5-7 kartus.

Pasiekti nosį

Nusilpęs poliežuvinis raumuo tampa priežastimi, dėl kurios atsiranda pagurklis. Taigi būtina skirti dėmesio šiam raumeniui. Iškiškite liežuvį kuo toliau, lyg mėgintumėte pasiekti nosies galiuką. Lūpos atliekant pratimą turėtų būti kuo labiau atpalaiduotos. Atlikite pratimą 5 kartus.

Idealus ovalas

Siekiant išsaugoti gero būklės veido ovalą ir skruostus, atlikite štai tokį pratimą: pasukite galvą į kairę, užtikrintai išstumkite apatinį žandikaulį į priekį. Turite pajausti, kaip įsitempė kaklo raumenys kairėje pusėje. Dabar pasukite galvą į kitą pusę. Atlikite pratimą po 5 kartus iš abiejų pusių.

Pabučiuoti žirafą

Įsivaizduokite, kad labai norite pabučiuoti žirafą (ar kokį kitą aukštą padarą). Galvą pakelkite į viršų, apatinį žandikaulį šiek tiek išstumkite į priekį, o lūpas suglauskite, lyg laikytumėte šiaudelį. Jei viską darote teisingai, turėtų atsirasti stiprus tempimas kaklo srityje. Tokią padėtį fiksuokite 5-8 sekundes. Pratimą atlikite 5 kartus.

Pasipriešinimas

Atliekant šį pratimą du kumščius reikia glausti prie pagurklio. Šiek tiek nuleiskite apatinį žandikaulį, tuo pačiu metu spausdami jį kumščiais, mėgindami įveikti pasipriešinimą ir įtempdami raumenis. Įtampą sukurianti jėga turi laipsniškai didėti. Kai bus pasiekta didžiausia įtampa, pozą fiksuokite 3 sekundes, tada 3 sekundes atpalaiduokite. Pratimą atlikite 5-7 kartus.

Šypsena

Suspauskite dantis, tuo pačiu metu stenkitės maksimaliai į šonus ištempti lūpas. Liežuvio galiuku spauskite gomurį, laipsniškai didindami spaudimo jėgą. Jei jaučiate stiprų spaudimą, pratimą atliekate teisingai. Spaudimą fiksuokite 5 sekundes, tada 3 sekundes atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-8 kartus.

Balionas

Pripildykite burną oru, tvirtai suspauskite lūpas ir išpūskite žandus. Delnais spauskite žandus, turite jausti įtemptus raumenis. Stenkitės sulaikyti kvėpavimą 3-5 sekundes, tada orą iš burnos išleiskite ir atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-6 kartus.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po 40-ies ypatumai (6)

Ne paslaptis, kad moterys nori išlaikyti dailias kūno linijas, nepriklausomai nuo jų amžiaus. Dietų ir mitybos specialistė Ieva Kuodienė duoda patarimų, kaip reikia maitintis moterims, sulaukusioms keturiasdešimties ir daugiau, bei atskleidžia savo mėgstamiausio patiekalo receptą.

Ko nežinojome apie vaikščiojimą basomis – kaip tai veikia mūsų sveikatą? (6)

Vaikščioti basomis – retas malonumas ir netgi savotiška modernaus gyvenimo prabanga. Norintiesiems sustiprinti sveikatą ir bent trumpam išvaduoti savo pėdas iš batų kalėjimo – basakojų takai.

Menopauzė: kokių pokyčių tikėtis ir kaip juos palengvinti? (11)

Menopauzė moterims neretai kelia nerimą. Ji siejama ne vien tik su fiziologiniais, bet taip pat ir su psichologiniais požymiais, kurie pasireiškia šiuo gyveimo periodu.

Per 10 minučių: šie pratimai greitai sugrąžins jums pageidaujamas kūno linijas (1)

Treniruotė, kurios neįmanoma atidėti vėlesniam laikui. Nors šiais metais vasara neskubėjo atvykti pas mus, o saldumynų virtuvėje buvo galima rasti dažniau, nei norėtume, vis tik pats laikas skirti laiko sau ir nustoti kūrus pasiteisinimus.

Žolininkė ir profesorius patarė, kaip susidžiovinti uogas

Šviežių uogų sezonas netrukus pasibaigs, bet jomis mėgautis galime ne tik vasarą. Tereikia žinoti keletą pagrindinių taisyklių, kaip mėgstamiausias uogas sudžiovinti, kad jos būtų ne tik gardžios, bet ir išlaikytų kuo daugiau naudingųjų savybių.

Mitybos specialistė: nė viena mitybos teorija nėra tobula – kaip iš kiekvienos paimti tai, kas geriausia (4)

Ko tik nedarėme bandydami maitintis sveikiau – pirkome ekologiškus produktus, atsisakėme mėsos, pieno ir kiaušinių, vėliau – miltų ir cukraus, liovėmės maistą kepti ir virti, bet ar dėl to tikrai tapome sveikesni? Maisto technologė Raminta Bogušienė sako, kad nė viena mitybos teorija nėra tobula, ir siūlo iš kiekvienos paimti tai, kas geriausia.

Osteopatas V. Jankauskas: įdomu tai, kad ne visada skauda tą vietą, kuri yra problemiška (10)

Masažai gali daug – atpalaiduoti įtemptus raumenis, sumažinti skausmus, suteikti malonumo. Osteopatas Vytenis Jankauskas sako, kad rankomis galima padaryti dar daugiau – pagerinti laikyseną, suaktyvinti vidaus organų veiklą ar net išgydyti žvairumą.

Tik viena šio gėrimo skardinė per dieną gali padidinti tikimybę patirti insultą (7)

Tai plačiai žinoma tiesa, kad gerti gazuotus gėrimus yra nesveika. Bet ar žinojote, kad tai dar ir gali būti pavojinga jūsų sveikatai?

Mitybos specialistė: maisto derinimas tėra mitas! (6)

Netikėtos mitybos specialistų pastabos apie maisto derinimo svarbą.

Specialistai įspėja: netinkamai apdorotas maistas gali baigtis mirtimi!

Liepos mėnesį nuo listeriozės Lietuvoje mirė du asmenys.