7 veiksmingiausi pratimai, padėsiantys atsikratyti pagurklio

Jei norime išsaugoti kūną jauną ir neištižusį, privalome tinkamai maitintis ir mankštintis. Ši taisyklė taikytina ir veidui, kuris laikui bėgant netenka elastingumo ir grožio.
© Shutterstock

Štai kompleksas, kurį sudaro pratimai, geriausiai padedantys veidui išsaugoti jaunystę ir stangrumą ilgus metus.

Apšilimas

Kaip ir prieš bet kurios kitos treniruotės pradžią būtina atlikti lengvą apšilimą tam, kad veido raumenys apšiltų.

Judesius atlikite apatiniu žandikauliu, judinkite pirmyn ir atgal, į kairę ir į dešinę. Visi judesiai turi būti atliekami be įtampos, vengiant staigumo. Apšilimui pakaks judesius pakartoti 8-10 kartų.

Samtis

Išsižiokite ir apatine lūpa užsikabinkite už apatinių dantų. Įsivaizduokite, kad apatiniu žandikauliu turite pasemti vandens. Nuleiskite galvą, semkite ir užčiaupkite burną tuo pačiu keldami galvą į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad lūpų kampučiai būtų visiškai atpalaiduoti. Atlikite pratimą 5-7 kartus.

Pasiekti nosį

Nusilpęs poliežuvinis raumuo tampa priežastimi, dėl kurios atsiranda pagurklis. Taigi būtina skirti dėmesio šiam raumeniui. Iškiškite liežuvį kuo toliau, lyg mėgintumėte pasiekti nosies galiuką. Lūpos atliekant pratimą turėtų būti kuo labiau atpalaiduotos. Atlikite pratimą 5 kartus.

Idealus ovalas

Siekiant išsaugoti gero būklės veido ovalą ir skruostus, atlikite štai tokį pratimą: pasukite galvą į kairę, užtikrintai išstumkite apatinį žandikaulį į priekį. Turite pajausti, kaip įsitempė kaklo raumenys kairėje pusėje. Dabar pasukite galvą į kitą pusę. Atlikite pratimą po 5 kartus iš abiejų pusių.

Pabučiuoti žirafą

Įsivaizduokite, kad labai norite pabučiuoti žirafą (ar kokį kitą aukštą padarą). Galvą pakelkite į viršų, apatinį žandikaulį šiek tiek išstumkite į priekį, o lūpas suglauskite, lyg laikytumėte šiaudelį. Jei viską darote teisingai, turėtų atsirasti stiprus tempimas kaklo srityje. Tokią padėtį fiksuokite 5-8 sekundes. Pratimą atlikite 5 kartus.

Pasipriešinimas

Atliekant šį pratimą du kumščius reikia glausti prie pagurklio. Šiek tiek nuleiskite apatinį žandikaulį, tuo pačiu metu spausdami jį kumščiais, mėgindami įveikti pasipriešinimą ir įtempdami raumenis. Įtampą sukurianti jėga turi laipsniškai didėti. Kai bus pasiekta didžiausia įtampa, pozą fiksuokite 3 sekundes, tada 3 sekundes atpalaiduokite. Pratimą atlikite 5-7 kartus.

Šypsena

Suspauskite dantis, tuo pačiu metu stenkitės maksimaliai į šonus ištempti lūpas. Liežuvio galiuku spauskite gomurį, laipsniškai didindami spaudimo jėgą. Jei jaučiate stiprų spaudimą, pratimą atliekate teisingai. Spaudimą fiksuokite 5 sekundes, tada 3 sekundes atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-8 kartus.

Balionas

Pripildykite burną oru, tvirtai suspauskite lūpas ir išpūskite žandus. Delnais spauskite žandus, turite jausti įtemptus raumenis. Stenkitės sulaikyti kvėpavimą 3-5 sekundes, tada orą iš burnos išleiskite ir atsipalaiduokite. Pratimą atlikite 5-6 kartus.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Senstu ir gražėju. Ką pataria dietologė toms, kam per 40

Sakoma, kad moterims, sulaukusioms 40-ies, normalu kasmet priaugti bent po kilogramą ir susitaikyti su tuo, jog kūnas praranda stangrumą, o laikysena – grakštumą. Kita vertus, matome nemažai pavyzdžių, kai amžiaus vidurio sulaukusios dailiosios lyties atstovės tiesiog pražysta.

Botulino toksinas – prieš migreną

Apie tai, kad botulino toksinas tinka lyginti raukšlėms, žinome jau seniai. Pasirodo, jis gali kur kas daugiau. Tarkim, padėti kenčiantiesiems nuo nepakeliamų galvos skausmų.

Panikos atakos – kaip padėti sau ar artimajam

Pasiruošti nėra kaip, o jam prasidėjus, kyla tik vienas noras – išsigelbėti. Nė vienas nesame apsaugotas nuo panikos priepuolių. Amžiaus limito taip pat nėra – dažnai pirmieji priepuoliai ištinka dar paauglystėje, o pasikartoja apie 30-uosius gyvenimo metus.

Mitybos specialistės verdiktas: kurie miltai yra geriausi (10)

Negalime skųstis miltų pasiūla – prekybos lentynose jų gausu įvairių rūšių. Tik kuriuos pirkti, kurie sveikesni – štai kur klausimas.

5 trenerės patarimai tobulam pilvo presui

Sporto specialistai pastebi, kad po didžiųjų pavasario švenčių sporto klubuose itin pagausėja žmonių. Jie tarsi „pabunda“ po žiemos miego ir savo kūnus – ypač pilvo presą – nori kuo greičiau paruošti šiltajam sezonui.

Riebalai – senėjimą stabdantis stebuklas (7)

Senėjimą stabdančios gyvensenos guru Tjorbjörg Hafsteisnsdóttir išvardija net 10 priežasčių, kodėl nereikėtų atsisakyti riebalų.

Nepriaugti svorio per Velykas – misija įmanoma

Jau šį sekmadienį – Velykos. Žinau, kad daugeliui besirūpinančių savo kūno linijomis moterų, tai – nerimą keliantis metas. Galbūt šis metas ne toks pavojingas kaip kalėdinis laikotarpis, tačiau aš gerai prisimenu, kaip man neramu darydavosi nuo bet kokių švenčių, kur kad valgymas tęsis ilgiau nei vieną dieną.

Penki mitai apie avižų dribsnius

Greitėjantis gyvenimo tempas, deja – nori nenori – verčia rinktis greitą maistą. Tačiau „greitas maistas“ ir „nesveikas maistas“ daugeliui yra tapačios sąvokos.

Plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojas Martynas Norkus: „Pasiūlęs britei sumažinti krūtis, likau nesuprastas“

Nors krūtų didinimas yra viena dažniausių operacijų Lietuvoje, „Estetinės chirurgijos centro“ plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojas Martynas Norkus teigia, kad Lietuvoje atliekamos operacijos yra gerokai konservatyvesnės lyginant su Vakarų Europa ir ypač su Amerika.

Intymi plastika išsprendžia ne tik seksualines, bet ir psichologines problemas (9)

Dėl nevisaverčio intymaus gyvenimo metų metus, o kartais netgi dešimtmečius kenčia daugybė moterų.

Vis neprisiruoši permainoms ir atidėlioji lieknėjimą? Čia rasi atsakymą, kodėl

Ar kada susimąstėte, kodėl taip sunku imtis pokyčių? Rodos, taip seniai norime sulieknėti, pradėti sportuoti, sveikiau maitintis, bet... vis neprisiruošiame. Kaltiname save valios, laiko ar dar nežinia ko neturėjimu.

Vėžio išvengusi 24 m. Gabija: o juk galėjo viskas baigtis tragiškai

Kasmet Lietuvoje apie 450 moterų suserga ir 250 miršta nuo gimdos kaklelio vėžio – tai antra dažniausia po krūties vėžio onkologinė liga tarp 15–54 m. amžiaus moterų.

Kokia yra Sandros Daukšaitės-Petrulėnės gražios figūros paslaptis? (17)

Prie socialinės akcijos „Savaitė be cukraus“ prisijungusi Sandra Daukšaitė–Petrulėnė pribloškė mitybos įpročiais.

Prof. dr. R. Stukas: 3 gudrybės, kaip valgyti daugiau daržovių

Lietuvos gyventojai vartoja per mažai vaisių ir daržovių: per dieną vienam žmogui rekomenduojama suvalgyti mažiausiai 400 g vaisių ir daržovių, tačiau mūsų šalyje šis skaičius vidutiniškai tesiekia apie 300 g, teigia prof. dr. Rimantas Stukas.

20 kg netekusi Audronė: turiu receptą dailioms kūno linijoms (35)

Šarmu ir energija trykštanti vadybos specialistė dalijasi išskirtine lieknėjimo istorija.