17 dalykų, apie kuriuos verta susimąstyti, kad ateityje jaustumėtės geriau

 (4)
Vienas interneto portalas atliko vyresnių nei 50 m. žmonių apklausą apie tai, ką jie patartų 30-mečiams. Patarimai – labai paprasti, bet tuo pačiu teisingi ir išmintingi. Patariame įsiklausyti į vyresnių žmonių patarimus.
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. Meskite rūkyti.

„Jei dabar mane matytumėte, priklaupčiau ant savo vargšų, drebančių kelių ir paprašyčiau bent pagalvoti mesti rūkyti“, – rašo viena moteris. Tai brangu, smirdi ir šimtu procentų sukelia sveikatos problemų. Tad – gal metas liautis?

2. Palaikykite (arba atkurkite) gerus santykius su tėvais, broliais ir seserimis.

Net jei manote, kad jūsų santykiai su šeimos nariais neblogi, bet kartais imate jų nekęsti, reikia išmokti sutarti su artimaisiais. Šeimyniniai ryšiai labai svarbūs. Greitai suprasite, kad tai ir yra didžiausias turtas.

3. Naudokite apsauginį kremą nuo saulės.

Ar norite raukšlių, sausos, pleiskanojančios, plonos odos, mėlynių vos ne po kiekvieno prisilietimo? Tada eikite į paplūdimį ir deginkitės be apsauginio kremo.

4. Sportuokite, tai iš tiesų svarbu.

Judėkite, sportuokite dabar, tada būsite aktyvūs ir sulaukę 50-ies. Stenkitės nesustorėti, mankštinkitės, rūpinkitės savo kūnu.

5. Taupykite, net jei pavyksta atidėti visai nedidelę sumą.

Nuobodus, banalus patarimas, bet tai būtina. 30-mečiui visada lieka pinigų, kuriuos galima atidėti. Pradėkite taupyti dabar, laikui bėgant turėsite visai nemenkas santaupas.

6. Išmokite džiaugtis tuo, ką turite.

Laimė kur kas svarbiau nei šlovė ar sėkmė. Užuot skundęsi, išmokite džiaugtis tuo, kuo turite, ir pasijusite iš tiesų laimingu žmogumi.

7. Neatidėliokite gyvenimo tikslų ateičiai.

Norite įsigyti namą? Parašyti knygą? Gauti antrą diplomą? Pakeisti profesiją? Išmokti groti muzikos instrumentu? Pradėti verslą ir dirbti sau? Tada pradėkite šiandien pat. Nesakykite, kad padarysite tai kada nors. Po 30-ies laikas iš tiesų ima bėgti greičiau.

8. Išsimiegokite.

Skirkite miegui pakankamai laiko. Eikite miegoti ir kelkitės tuo pačiu laiku. Nepasiduokite nemigai.

9. Prižiūrėkite dantis.

Su amžiumi rūpesčių dėl dantų daugėja, gydymui reikia vis daugiau laiko ir pinigų. Todėl nelaukite, kol gydytojo pagalba taps tiesiog būtina.

10. Išmokite duoti.

Darykite gerus darbus. Duokite žmonėms tai, kas teikia džiaugsmą. Tik duokite iš širdies ir nieko nelaukite mainais. Tada ir jūsų širdis prisipildys meilės.

11. Būkite smalsūs. Kasdien padarykite tai, ko baiminatės.

Išeikite iš namų ir iškrėskite kokią nors kvailystę. Įsitraukite į kokį nors nuotykį. Fotografuokite, pasikvieskite ką nors iš artimųjų. Šie prisiminimai šildys jus ir senatvėje.

12. Nustokite valgyti visokį šlamštą.

Per gyvenimą galima uždirbti kiek tik norite pinigų ir išleisti juos kam tik norite, tačiau sveikatos už juos nenupirksite. Geriau dabar pat nustokite valgyti greitąjį maistą ir gerti alkoholį. Nepamirškite vartoti gerųjų bakterijų – tai ne tik gerins virškinimą, bet ir užtikrins skaistesnę veido odą.

13. Kuo daugiau keliaukite.

Kelionės mus keičia. Jos atsako į daugelį mūsų klausimų. Jos įkvepia. Jose liaujamės bijoti. Būtent kelionės padės jaustis gyviems ir gyvybingiems.

14. Išmokite medituoti.

Tam nereikia daug laiko, o pokyčiai gyvenime bus stulbinami. Yra daugybė tai patvirtinančių mokslinių tyrimų.

15. Būkite savimi, nelyginkite savęs su kitais.

Patikėkite, kai jums bus 50 metų, jums nė trupinėlio nerūpės, kokį įspūdį padarėte aplinkiniams. Ženkite savo keliu. Tapkite tvirti.

16. Rašykite dienoraštį.

Daugumą brangių prisiminimų pamiršite. Užsirašinėkite juos. Ir būtinai kaupkite nuotraukas.

17. Saugokite savo draugus.

Bendraukite su draugais, su kuriais gerai jaučiatės, kurie savi pavyzdžiu meta jums iššūkį, kurie jums iš tiesų patinka. Juokitės kartu su jais, kvailiokite, mėgaukitės gyvenimu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Mitybos specialistė: tai yra didžiausia svorį metančių žmonių klaida (1)

Pasak mitybos specialistės Indrės Tursovės, viena dažniausiai pasitaikančių klaidų yra ta, kad žmonės, norėdami numesti svorio, pirmiausia visiškai išbraukia riebalus iš savo mitybos raciono

Gyvenimo be sporto neįsivaizduojanti pora: tai darome ne dėl gražaus kūno

Kad turėtume dailų kūną, turime sveikai maitintis ir daug sportuoti. Tai žinome visi, tačiau pasakyti lengva, o kur kas sunkiau tai ivykdyti. Motyvuojanti jauna pora – treneris Aurimas Šidiškis 28 m.) ir sporto entuziastė Simona Žitkauskaitė 26 m.) – pasakoja apie sportą drauge, sveiką gyvenimo būdą, tinkamą mitybą bei tai, kaip išlaikyti motyvaciją sportuojant.

Asmeninė trenerė Rūta Beišytė žino receptą, kaip pasiekti tobulą figūrą (1)

Asmeninė trenerė bei mitybos specialistė, knygos „Ideali figūra“ autorė Rūta Beišytė-Aminova (30) dalinasi patarimais kaip pasiekti savo idealią figūrą. Sveikos gyvensenos propaguotoja sako, jog vieno idealios figūros standarto nėra – kiekvienam žmogui ideali figūra yra skirtinga.

Kodėl vienas gėrė, valgė rūkytą mėsą, nesportavo ir gyveno šimtą metų, o kitas – ne

Ar gali vienas gydytojas išmanyti viską – endokrinologiją, mitybą, kineziterapiją, genetiką, ginekologiją? Funkcinės medicinos specialistė Algė Ivaškevičė mano, kad ne tik gali, bet ir privalo, nes tik suvokdami, kaip veikia visas organizmas, galime atrasti tinkamiausią kelią į sveikatą.

Tibeto pratimai ne tik padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir grąžina gyvenimo džiaugsmą

Pasak Tibeto vienuolių, reguliariai atliekant Tibeto pratimus galima ne tik sustiprinti ar išsaugoti puikią fizinę būklę, raumenų tonusą, atsikratyti nereikalingų kilogramų, tapti judresniu, bet ir susigrąžinti gyvenimo džiaugsmą.

Dietologė: kaip, atsisakius pridėtinio cukraus, išvengti nemalonių simptomų

Siekiantys gyventi sveikiau žino, kad vienas pagrindinių sveikos mitybos principų – pridėtinio cukraus atsisakymas. Vis dėlto gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė pabrėžia, kad išbraukus pridėtinį cukrų iš savo mitybos raciono staiga, smarkiai išauga nemalonių organizmui pojūčių tikimybė.

Ar maisto netoleravimą sukelia tik gliutenas?

Ar gali sveikas maistas tapti jūsų slaptu priešu? Vis tik taip atsitinka, kai organizmas netoleruoja tam tikrų maisto produktų ir prasideda įvairūs uždegiminiai procesai, kurie gali tapti lėtiniais. Tuomet dažnai pučia pilvą, lydi nuovargis, jaučiami įvairūs skausmai, išberia odą ar net pradeda augti svoris.

Pažangios technologijos leis susilaukti kūdikio ir vyresniame amžiuje

Nevaisingumo gydymo srityje – revoliucingas proveržis.

Moterys ir vyrai skirtingai serga vėžiu – kodėl taip yra?

Specialistai pastebi, kad vyrų ir moterų sirgimas onkologinėmis ligomis gana skirtingas įvairiais aspektais. Ir tam paaiškinti vis daugėja naujausiais mokslo pasiekimais pagrįstų argumentų.

Apie ką jus įspėja tinstančios kojos?

Yra žmonių, kurie sulaukę vasaros karščių su malonumu prisimena žiemos šalčius. Ne tik lėtinėmis širdies ir kraujagyslių ligomis sergantiems pacientams, bet ir sveikiems žmonėms karščiai neretai kelia fizinį diskomfortą.