17 dalykų, apie kuriuos verta susimąstyti, kad ateityje jaustumėtės geriau

 (4)
Vienas interneto portalas atliko vyresnių nei 50 m. žmonių apklausą apie tai, ką jie patartų 30-mečiams. Patarimai – labai paprasti, bet tuo pačiu teisingi ir išmintingi. Patariame įsiklausyti į vyresnių žmonių patarimus.
© Adobe Stock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. Meskite rūkyti.

„Jei dabar mane matytumėte, priklaupčiau ant savo vargšų, drebančių kelių ir paprašyčiau bent pagalvoti mesti rūkyti“, – rašo viena moteris. Tai brangu, smirdi ir šimtu procentų sukelia sveikatos problemų. Tad – gal metas liautis?

2. Palaikykite (arba atkurkite) gerus santykius su tėvais, broliais ir seserimis.

Net jei manote, kad jūsų santykiai su šeimos nariais neblogi, bet kartais imate jų nekęsti, reikia išmokti sutarti su artimaisiais. Šeimyniniai ryšiai labai svarbūs. Greitai suprasite, kad tai ir yra didžiausias turtas.

3. Naudokite apsauginį kremą nuo saulės.

Ar norite raukšlių, sausos, pleiskanojančios, plonos odos, mėlynių vos ne po kiekvieno prisilietimo? Tada eikite į paplūdimį ir deginkitės be apsauginio kremo.

4. Sportuokite, tai iš tiesų svarbu.

Judėkite, sportuokite dabar, tada būsite aktyvūs ir sulaukę 50-ies. Stenkitės nesustorėti, mankštinkitės, rūpinkitės savo kūnu.

5. Taupykite, net jei pavyksta atidėti visai nedidelę sumą.

Nuobodus, banalus patarimas, bet tai būtina. 30-mečiui visada lieka pinigų, kuriuos galima atidėti. Pradėkite taupyti dabar, laikui bėgant turėsite visai nemenkas santaupas.

6. Išmokite džiaugtis tuo, ką turite.

Laimė kur kas svarbiau nei šlovė ar sėkmė. Užuot skundęsi, išmokite džiaugtis tuo, kuo turite, ir pasijusite iš tiesų laimingu žmogumi.

7. Neatidėliokite gyvenimo tikslų ateičiai.

Norite įsigyti namą? Parašyti knygą? Gauti antrą diplomą? Pakeisti profesiją? Išmokti groti muzikos instrumentu? Pradėti verslą ir dirbti sau? Tada pradėkite šiandien pat. Nesakykite, kad padarysite tai kada nors. Po 30-ies laikas iš tiesų ima bėgti greičiau.

8. Išsimiegokite.

Skirkite miegui pakankamai laiko. Eikite miegoti ir kelkitės tuo pačiu laiku. Nepasiduokite nemigai.

9. Prižiūrėkite dantis.

Su amžiumi rūpesčių dėl dantų daugėja, gydymui reikia vis daugiau laiko ir pinigų. Todėl nelaukite, kol gydytojo pagalba taps tiesiog būtina.

10. Išmokite duoti.

Darykite gerus darbus. Duokite žmonėms tai, kas teikia džiaugsmą. Tik duokite iš širdies ir nieko nelaukite mainais. Tada ir jūsų širdis prisipildys meilės.

11. Būkite smalsūs. Kasdien padarykite tai, ko baiminatės.

Išeikite iš namų ir iškrėskite kokią nors kvailystę. Įsitraukite į kokį nors nuotykį. Fotografuokite, pasikvieskite ką nors iš artimųjų. Šie prisiminimai šildys jus ir senatvėje.

12. Nustokite valgyti visokį šlamštą.

Per gyvenimą galima uždirbti kiek tik norite pinigų ir išleisti juos kam tik norite, tačiau sveikatos už juos nenupirksite. Geriau dabar pat nustokite valgyti greitąjį maistą ir gerti alkoholį. Nepamirškite vartoti gerųjų bakterijų – tai ne tik gerins virškinimą, bet ir užtikrins skaistesnę veido odą.

13. Kuo daugiau keliaukite.

Kelionės mus keičia. Jos atsako į daugelį mūsų klausimų. Jos įkvepia. Jose liaujamės bijoti. Būtent kelionės padės jaustis gyviems ir gyvybingiems.

14. Išmokite medituoti.

Tam nereikia daug laiko, o pokyčiai gyvenime bus stulbinami. Yra daugybė tai patvirtinančių mokslinių tyrimų.

15. Būkite savimi, nelyginkite savęs su kitais.

Patikėkite, kai jums bus 50 metų, jums nė trupinėlio nerūpės, kokį įspūdį padarėte aplinkiniams. Ženkite savo keliu. Tapkite tvirti.

16. Rašykite dienoraštį.

Daugumą brangių prisiminimų pamiršite. Užsirašinėkite juos. Ir būtinai kaupkite nuotraukas.

17. Saugokite savo draugus.

Bendraukite su draugais, su kuriais gerai jaučiatės, kurie savi pavyzdžiu meta jums iššūkį, kurie jums iš tiesų patinka. Juokitės kartu su jais, kvailiokite, mėgaukitės gyvenimu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikata

Eteriniai aliejai gali pakeisti kone visą vaistinėlės turinį

93 proc. lietuvių, rūpinantis vaikų sveikata, svarbu priemonių natūralumas.

Kokie 5 riešutai yra patys naudingiausi jūsų organizmui?

Riešutai – natūralus grožiui ir sveikatai būtinų vitaminų bei mineralų šaltinis, nepamainoma gamtos dovana mūsų organizmui.

Mankšta, kuri ne tik kūno riebalus degina, bet ir veikia kaip osteoporozės profilaktika

Sudeginti dvigubai daugiau kalorijų nei bėgiojant, atgauti vaikystės džiaugsmą ir pasidaryti asmenukę avint futuristinius batus, – net spirgėjau iš nekantrumo išbandyti treniruotę „Kangoo Jumps“.

Mėgstate naktinėti? Sužinokite, kaip tai jums atsilieps senatvėje

6,5 metų laiko trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 430 tūkst. žmonių.

Dviguba pasmakrė dingo be plastinės operacijos (2)

Su amžiumi smakrą keliame vis aukščiau. Ne tiek siekdamos pademonstruoti ryžtą, kiek norėdamos gerai atrodyti nuotraukose. Deja, ateina laikas, kai paslėpti dvigubos pasmakrės nepadeda net šis gudrus triukas.

Naują gydymo metodą nuo migrenos išbandžiusi Eglė: gyvenimas pradėjo gerėti

Tie, kuriuos bent kartą yra ištikęs migrenos priepuolis, regis, atiduotų bet ką, kad tik jis liautųsi. Deja, numalšinti šį nepakeliamą skausmą ne taip jau paprasta. Laimei, mokslininkai rankų nenuleidžia – tiria, ieško, vėl tiria... Ir ko tik neatranda.

Trenerė Inga Žuolytė apie savo svorio pokyčius: toks gyvenimas – tik savęs kankinimas (7)

Žinoma tinklaraštininkė ir sporto trenerė ryžosi praleisti 10 savaičių be cukraus.

Sergate neaiškia liga? Ieškokite metalų!

Nuovargio priepuoliai, galvos ar širdies skausmai, silpnumas, drebulys, karščiavimai be aiškios priežasties, staiga slinkti pradėję plaukai, gausus prakaitavimas.

Ryto rutina optimaliai sveikatai: paprasti ritualai, kurie pažadins kūną, nuramins protą

Tūkstančius metų prieš tradicinę mediciną atsiradęs senovės Indijos mokslas Ajurveda teigia, kad ryto rutina gali nulemti ne tik mūsų emocinę būseną, bet ir kūno sveikatą.

Kodėl valdingos ir pasiturinčios motinos dažniau gimdo berniukus (1)

Pasirodo, kūdikio lytį gali lemti motinos charakteris ir šeimos materialinė padėtis.