Mados renginyje – ryškiaspalvės ir „valgomos“ mados kūrėjai

Balandžio 8-9 dienomis Vilniaus Naujamiestyje įsikūrusiame kultūros bare „Kablys“ reziduos gausus būrys mados, interjero ir gyvenimo būdo prekės ženklų kūrėjų. Čia, jau tradiciškai, antrus metus iš eilės, bus surengtas pavasariu dvelkiantis „Pop Up“ renginys.

Šį kartą „Kablyje“ lankytojus pasitiks ne tik pavasarinės mados dizainerių kolekcijos ir maisto bei interjero erdvės, bet ir ypatinga naujiena – „sample sale“ konceptas. Šio lietuvių kūrėjų darbų išpardavimo metu atskiroje ervėje bus galima įsigyti geidžiamiausių dizainerių kūrinių už ypatingą kainą.

Organizatorių nuotr.

Iškalbingos pavasario - vasaros kolekcijos

Prieš du metus startavusi „Pop Up“ iniciatyva garsėja itin kruopščiu dalyvių atrankos procesu, todėl, pasak organizatorių, renginio metu pirkinį sau ras net išrankiausieji. Analizuojant šių metų pasaulines pavasario-vasaros mados tendencijas sunku nepastebėti gausybės spalvų, raštų bei netikėtų derinių. Štai ir neseniai praūžusiose mados savaitėse pasaulinio garso dizaineriai, tarsi, išdavė paslaptį ant podiumo demonstruodami ryškiaspalvius derinius. Pop Up Pavasaris 17’ organizatoriai tikina, kad lietuvių mados kūrėjai šiemet pavasarį pasitinka koja kojon su pasauliu – drąsiai ir iškalbingai.

Organizatorių nuotr.

Ryškiaspalvė „valgoma“ mada

Tarp gausaus būrio jau žinomų lietuviškos mados kūrėjų Pop Up Pavasaris 17’ metu bus galima sutikti ir gabių jaunųjų talentų. Pastarųjų kolekcijos šiemet maloniai stebina – jose gausu ryškių potepių, drąsių derinių ir netikėtų detalių. Štai rūbų ir aksesuarų prekės ženklas „Zefyras“ lankytojus pasitiks su išskirtinai organiška, unikaliomis faktūromis ir harmoninga spalvų darna pasižyminčia kolekcija. Negalėjome nepastebėti vieno iš šių kūrėjų darbų - „Fly, baby, Fly“ – lėktuvų aplikacijomis dekoruotos striukės. Netikėtas odos ir džinso ansamblis puikiai tiks savęs ieškančiai, šiuo atveju, galbūt, mėgstančiai keliauti, mados gurmanei.

Kitas, ne mažiau vakarietiškų mados tendencijų įkvėptas, prekės ženklas „Dzy Dzy design“ „Pop Up“ lankytojus kvies ragauti gardžių aksesuarų. Kada paskutinį kartą puošetės sege, kuri yra mini lėkštutės ir prancūziško ragelio, dar žinomo aglišku croissant pavadinimu, prototipas? Arba, kada dabinotės auskarais – avietėmis? Tokie skanūs ir žaismingai aksesuarai puikiai dėrės prie jūsų pasirinktos vienspalvės aprangos eilutės, tiesa? Ryškiaspalvę madą kuriančiųjų gretas šiemet papildys ir kiti, ne mažiau originalūs prekės ženklai – „Pop Up“ senbūvis „Anchovy“ kvies išsirinkti pastelinės gamos aksesuarų, rinkos naujokas „Sova“ pristatys lietuviško identiteto kupiną ryškiaspalvę kolekciją, tamprių gamintojas „Tegul bėga“ – eklektiškomis detalėmis dekoruotą tamprių selekciją ir kt.

Organizatorių nuotr.

Atsinaujinti ir išrinkti dovanų

Likus lygiai savaitei iki didžiausios pavasario šventės – Šv.Vėlykų Vilniaus Naujamiestyje klegės mados ir interjero prekės ženklų gerbėjai. Pasak organizatorių, renginio data šiemet puikiai sutampa su pasiruošimu svarbiausiai pavasario šventei, tad lankytojai galės ne tik puikiai praleisti laiką „Kablyje“, bet ir išrinkti Vėlykės dovanų sau ir savo artimiesiams. Balandžio 8-9 dienomis „Kablio“ erdvė bus tradiciškai suskirstyta į mados, juvelyrikos, interjero ir maisto sekcijas, prie kurių prisišlies ir „sample sale“ projektas. Svarbu paminėti ir tai, kad renginio rengėjai šiemet antrus metus iš eilės neliks abejingi „išalkusiems meno”. Renginio metu „Kablyje“ bus pristatyta ir specialiai šiai progai sukurta vaizdo instaliacija.

Organizatorių nuotr.

Novatoriškas, vis stebinantis ir kupinas idėjų Pop Up Pavasaris 17’ Kultūros bare „Kablys“ – jau balandžio 8-9 dienomis.

Daugiau informacijos apie renginį: www.popup.lt

Užsakymo nr.: PT_74049674

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis