Didžiausia vertybė – ne prarasti kilogramai, o įgytas pasitikėjimas savimi

 (1)
Prabėgusią vasarą Tatjana Burkienė vadina mitybos išbandymų metu.
© Organizatorių nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Praėjusį pavasarį „Nutrilesslieknėjimo projekte „Mes tikim – tu gali!“ dalyvavusi 34 metų moteris per tris savaites sėkmingai atsikratė 8 kg.

Projekto metu mitybos specialisto Artūro Sujetos sudarytas maitinimosi planas puikiai tiko Tatjanai, tačiau jame esančių patiekalų nenorėjo ragauti jos vyras ir dukrytė. Tad Tatjanai teko ieškoti sveikos mitybos alternatyvų, tinkančių visai šeimai.

Nevalgo saldumynų, nes jų... neperka

Tatjana neslepia esanti iš tų žmonių, kurių svoris ypatingai reaguoja į mitybą. Pakanka suvalgyti kaloringesnio maisto ir svarstyklių rodmenys šokteli aukštyn. „Be to, man apskritai labai sunku skaičiuoti kalorijas“, - ne vienam kylančią problemą įvardija Tatjana. Į projektą 34-erių moteris atėjo sverdama 88 kg, jo pabaigoje svėrė 80 kg, tokį svorį jai pavyksta išlaikyti iki šiol.

Didžiausia vertybė – ne prarasti kilogramai, o įgytas pasitikėjimas savimi
© Organizatorių nuotr.

Bene didžiausias Tatjanos šeimos pasiekimas – sumažėjęs saldumynų vartojimas. Nepirkti jų pasiūlė netgi ne Tatjana, o moters sutuoktinis. „Sako, jei namuose bus, vis tiek suvalgysime, o dabar nėra ir iškart lengviau jų nevalgyti“, - patirtimi dalijasi Tatjana.

Miltinių patiekalų mėgėjas Tatjanos vyras iš pradžių nenoriai sėdo prie daržovių lėkštės. Tuomet Tatjana ėmė ieškoti nebandytų receptų, kaip jas skaniau paruošti. Rezultatas – dabar moteris daug daugiau patiekalų kepa orkaitėje.

Naujos taisyklės galioja ir atostogaujant

„Pastebėjau, kad man 5 valgymų per dieną režimas netinka, - pasakoja Tatjana. – Man geriausia valgyti pusryčius, pietus, vakarienę ir vieną kartą užkąsti. Vakarienę valgau tarp pusės septynių ir pusės aštuonių vakaro. Anksčiau laukdavau, kol vakarieniauti sės vyras, dažnai prie stalo sėsdavome vėlai. Dabar jis derinasi prie mano vakarienės laiko, ir pats nebevalgo vėlai vakare“. Tokių pokyčių pasekmė – geresnė vyro savijauta, kokybiškesnis miegas.

Pagrindinės taisyklės, kurių Tatjana išmoko dalyvaudama projekte, - mažesnės maisto porcijos, daugiau daržovių, mažiau riebalų. Kas lėkštėje, ji atidžiai žiūri ir per atostogas, nebūtinai suvalgo viską, kas joje įdėta.

Tatjanos mitybos režimą trikdo darbas naktinėje pamainoje. Tuomet ją gelbsti „Nutriless“ kokteiliai, nuo kurių ji jaučiasi soti ir nebūna mieguista. Nors dirbant kelias naktis iš eilės organizmui susidoroti tampa sunkiau.

Didžiausia vertybė – ne prarasti kilogramai, o įgytas pasitikėjimas savimi
© Organizatorių nuotr.

Pasibaigus projektui „Mes tikim – tu gali!“ Tatjana ir gyventi sveikai mokosi savarankiškai. Ji mėgino pasinaudoti rekomendacija valgyti kuo rečiau, tačiau toks režimas moteriai netiko. Tatjana išbandė ir metodą, kai vieną dieną per savaitę gali valgyti viską, ko tik širdis geidžia. „Tada nusprendžiau valgyti tada, kai tikrai norėsiu, - pasakoja ji. – Bet tada pagalvoju, ar tikrai noriu? Kai žinau, kad galėsiu suvalgyti rytoj, lengviau atsisakyti šiandien“.

Draugystė su sportu vis dar komplikuota

Dar viena pakankamai komplikuota Tatjanos patirtis – draugystė su sportu. Ji tikėjosi, kad atėjus vasarai nesunkiai sugebės sportuoti savarankiškai, tačiau kaskart susiruošus pabėgioti atsirasdavo priežasčių to nedaryti. „Tai lyja, tai dukra priprašo pabūti su ja, - priežasčių savarankiškai nesportuoti nesunkiai surasdavo Tatjana. – Kartą per savaitę pabėgiodavau, pasportuodavau, bet tiek, kiek tikėjausi, nesigaudavo“.

Todėl dabar ji nusprendė, kad geriausia išeitis – metinis sporto klubo abonementas, ir jį jau įsigijo. Vos kelias savaites juo pasinaudojusi Tatjana jau atsikratė ir kilogramo svorio.

Pažįstami Tatjanos neretai klausinėja, kaip jai pavyko atsikratyti papildomų kilogramų, jų nepriaugti. Su visais ji noriai dalijasi savo lieknėjimo patirtimi.

Didžiausia vertybė – ne prarasti kilogramai, o įgytas pasitikėjimas savimi
© Organizatorių nuotr.

Tatjana, kaip ir jos vyras, jaučiasi geriau, lengviau. „Bet svarbiausia, kad įgijau daugiau pasitikėjimo savimi, - džiaugiasi Tatjana. – Anksčiau galvodavau, o gal aš nesugebėsiu. Dabar žinau, kad galiu“.

Naujienų prenumerata
Diskusijų platforma laikinai išjungta. Prašome pabandyti vėliau.

Mes tikim – tu gali!

Kaip tilpti į svajonių suknelę iki Naujųjų?

Jeigu „Nutriless“ lieknėjimo projekto „Mes tikim – tu gali!“ sėkmės istorijos įkvepia ir jus padailinti kūno linijas, iki svarbiausių metų švenčių dar tikrai spėsite atsikratyti ne vieno akis veidrodyje badančio kilogramo. Mes tikime – galite ir jūs!

40 kilogramų atsikračiusio kauniečio kova su antsvoriu dar nebaigta

Tikriausiai kiekvienas, nors kartą gyvenime mėginęs laikytis bet kokios dietos, žino, kad išlaikyti mažesnį svorį kartais net sunkiau, nei atsikratyti papildomų kilogramų.

Mitybos specialistas A. Sujeta: kaip atsispirti riebaus maisto ir vakaro ant sofos pagundai (2)

Pabjurę orai ir tamsūs vakarai – puikus pasiteisinimas nekelti kojos iš namų, o į savo lėkštę įsidėti riebesnio ir sotesnio maisto kąsnį.

Kodėl pradedantiesiems sportuoti nevertėtų to daryti be asmeninio trenerio priežiūros

Treniruoklių salės abonementas dažnai atrodo pigiausias ir paprasčiausias sportavimo būdas. Tačiau tikrai ne pats saugiausias pradedantiesiems.

Didžiausia vertybė – ne prarasti kilogramai, o įgytas pasitikėjimas savimi (1)

Prabėgusią vasarą Tatjana Burkienė vadina mitybos išbandymų metu.

Trenerio patarimai – kad bėgiojimas ne žalotų, o tausotų

Asmeninis treneris Andrius Česnauskas (Sporto ir laisvalaikio klubas šeimai „Goodlife“) projekto „Mes tikim – tu gali!“ metu atidžiai vertino visus dalyvius, analizavo jų fizinį pasirengimą ir rekomendavo pratimus pagal kiekvieno galimybes. Profesionalaus trenerio nuomonė svarbi ir projektui pasibaigus, kai sportuoti jau tenka savarankiškai.

Kada ir kodėl nebedžiugina „Mikės Pūkuotuko“ kava? (2)

Kaip vos per kelis mėnesius pasiekti, kad atvaizdas veidrodyje nustotų erzinti ir imtų džiuginti? Ką daryti, kad taptų lengva atsispirti sveiko maisto reputacijos neturinčiam maistui, nors anksčiau be jo neišgyvendavome nė dienos?

Arbata: kada šildo ir gydo, o kada kenkia

Atšalo orai ir išgerti pakankamai vandens sudėtingiau nei tvyrant vasaros karščiams. Tikriausiai antras populiariausias, sveikiausias ir labiausiai šildantis gėrimas – arbata. Jei vanduo mūsų organizmui yra būtinas ir teikia tik naudą, arbata kartais gali padaryti meškos paslaugą.

Vilnietis savo gyvenimą apvertė aukštyn kojomis... lieknėdamas

Vilniečio Konstantino Daunaro gyvenimas pastarąjį pusmetį keitėsi 180 laipsnių kampu tikrąja šių žodžių prasme – 32-ejų vyras rugpjūtį sukūrė šeimą, o vos per kelis mėnesius atsikratė per 23 kg ir išmoko aktyviai gyventi bei sveikai maitintis.