Šiuolaikinė dilema: greitai ar kokybiškai mėgautis kava?

Žmonių noras turėti ir pasiekti daugiau, greičiau, pigiau kas dieną didina gyvenimo ir verslo tempą. Ne vienas gamintojas susiduria su dilema norėdamas suderinti gamybos apimtį, greitį, pelną ir produkto kokybę. O ką apie tai svarbu žinoti pirkėjui, kuris atokvėpio akimirką tiesiog nori mėgautis sodraus aromato ir skonio kava?

Kaip kavą keičia greitėjantis jos ruošimo procesas?

Spartėjantis gyvenimo tempas pradeda ryškėti ir kavos gaminimo procesuose. Tai skatina daugelį Vakarų pasaulio kavos skrudintojų ieškoti technologinių naujovių, kurios leistų gerokai paspartinti skrudinimo procesą. Skrudinimas spartėja ir taupumo sumetimais – kuo trumpiau kaitini pupeles, tuo mažesnės energijos sąnaudos. Deja, menkesnė ir kavos kokybė. Taip apdorotos pupelės yra nepakankamai paskrudusios viduje ir perdegusios išorėje. Toks kaitinimo būdas paprastesnis ir pigesnis už lėtą skrudinimą. Per valandą galima paskrudinti net iki 4 tonų pupelių! Kavos skonis, savaime suprantama, nuo to nukenčia – jaučiamas nemalonus rūgštumas ir kartumas.

Svarbiausias prioritetas – kava, kuria norisi mėgautis!

Galima tik pasidžiaugti, kad yra ir kitaip mąstančių kavos gamintojų, kurie stengiasi išsaugoti klasikines kavos ruošimo tradicijas. Kavos „Aroma Gold“ skrudinimo meistrai pupeles kepina lėtuoju būdu – ne trumpiau kaip 15 minučių. Pupelės kaitinamos mažose talpyklose, pajėgiančiose skrudinti iki 720 kg per valandą, todėl galima išgauti nuostabių kavos aromato variacijų. Lėtai kepinamos pupelės skrunda tolygiai, todėl išsiskiria daugiau aliejų, suteikiančių kavai sodresnį skonį ir intensyvesnį aromatą. Kiekviena kavos „Aroma Gold“ pupelių rūšis skrudinama atskirai. Taip skirtingo dydžio ir savybių pupelės įgauna geriausią skonį ir kvapą, o kavos rūšys puikiai dera tarpusavyje. Sumalus jas kartu gimsta aukštos kokybės kavos rūšių darna. Toks skrudinimo ir gaminimo būdas tinka lėtai ir įnoringai kavai, kurią gerdami bendraujame ir aptariame svarbiausius dienos reikalus. Lėtai skrudinta sodraus skonio kava net ir labai skubantiems žmonėms leidžia pasidžiaugti kokybišku kavos gėrimo ritualu.

Inovatyvūs sprendimai – šviežiam kavos aromatui išsaugoti

„2016 m. pradėję kavos „Aroma Gold“ prekės ženklo atnaujinimą nusprendėme, kad kavos kokybei išimčių nedarysime. Kavą skrudiname lėtai, išlaikydami klasikines gamybos tradicijas ir ieškome šiuolaikiško pakuotės sprendimo. Visada šiuose kūrybos procesuose dalyvaujame patys, kad užtikrintume jų kokybę“, – sakė kavos „Aroma Gold“ prekės ženklo marketingo vadovė Jurgita Milaknytė-Ragelė. Bendrovė „Daisena“ viena pirmųjų Lietuvai pristatė kavą, kuri pakuojama į minkštas pakuotes pasitelkiant inovatyvią BOSCH AROMAFIN technologiją. Sumalta kava išskiria anglies dvideginį ir, jeigu kava iškart po malimo būtų fasuojama į įprastą pakuotę, dėl išsiskiriančių dujų pakuotė išsipūstų ar netgi suplyštų. BOSCH AROMAFIN ventilis leidžia dujoms lengvai pasišalinti iš pakuotės, tačiau neleidžia orui patekti į vidų. Kava „Aroma Gold“ supakuojama iškart po skrudinimo ir malimo, taigi ilgiau išlaiko šviežiai maltos kavos aromatą ir skonį.

Gamintojo nuotr.

Kavos „Aroma Gold“ vakuuminė pakuotė pelnė „Metų pakuotės 2016“ titulą

„2016 m. iškėlėme sau tikslą – sukurti vakuuminę kavos pakuotę, kuri leistų dar ilgiau išlaikyti produkto šviežumą, taupytų energijos išteklius, o drauge ir aplinką.“ Kavos „Aroma Gold“ gamybos procesas yra kontroliuojamas kiekviename žingsnyje – nuo kavamedžio pasodinimo iki pakuotės lentynoje, itin daug dėmesio skiriama darbo saugai, darbuotojų gerovei bei ekologijai. Ne mažesni reikalavimai buvo keliami ir naujajai pakuotei. Dvigubos sienelės pakuotės struktūra pasižymi dideliu atsparumu bet kokiam aplinkos poveikiui ir leidžia dar ilgiau išlaikyti kavos aromatą bei produkto šviežumą. Drauge ši pakuotė taupo energijos išteklius, nes sufasuoti kavai užtenka tik vienos procedūros. Tai pirma tokio tipo pakuotė, pagaminta Lietuvoje.

AROMA GOLD vakuuminė pakuotė pelnė titulą „Metų pakuotė 2016“ Lietuvos spaudos pramonės apdovanojimuose. Šis laimėjimas pasiektas sujungus bendrovių „Daisena“ ir „Aurika“ darbuotojų idėjas, išmonę, kantrybę ir ne vieno mėnesio darbą. Tai puikus įrodymas, kad bendradarbiavimas atveria kelią į sėkmę. Neįmanomų dalykų nebūna, o sudėtingiausi projektai tik sužadina kūrybiškumą.

Bendrovės „Aurika“ marketingo skyriaus vadovė Lina Kvietkauskaitė teigia, jog puikių rezultatų pasiekta todėl, kad įmonių darbuotojai dirbo išvien, vedami bendros filosofijos – sukurti produktą ne sau, o savo pirkėjui. „Šiandien svarbiausiu dalyku gamyboje tampa ne technologijos, o idėjos ir komandinis darbas. Įrangą gali įsigyti visi turintys užtektinai pinigų, tačiau kūrybiškai ją panaudoti sugeba tik su atsidavimu ir meile savo darbą dirbantys žmonės.“

Užsakymo nr.: PT_73484120

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis