Pristatyta elegantiška ir subtiliai seksuali kolekcija

Ketvirtadienio vakarą parduotuvėje GUESS buvo pristatyta nauja pavasario/vasaros drabužių ir aksesuarų kolekcija. Vakaro vedėjo vairas buvo patikėtas elegantiškajam Tadui Rimgailai.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

Jis svečius supažindino su GUESS atsiradimo istorija, atskleidė iki šiol mažai kam žinomų faktų apie GUESS įkūrėjus. GUESS parduotuvė vienam vakarui virto mados podiumu. Raudonu kilimu žengė žinomi pramogų, mados pasaulio atstovai.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

Vienas labiausiai atpažįstamų prekės ženklų pasaulyje pritraukė būrį madai neabejingų garsenybių. Renginyje apsilankė modelis Akvilina Ubartaitė, LRT laidų vedėja Ugnė Galadauskaitė, verslininkė Liucina Rimgailė, grožio konkursų nugalėtoja Vaida Klizaitė-Jasaitienė, mados tinklaraštininkės Eva ir Laura Macijauskaitės, Dileta Meškaitė-Kiselienė su vyru Donatu, žurnalistė Jolanta Svirnelytė, rašytoja Agnė Pačekajė.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

Subtiliu seksualumu, ryškiomis spalvomis ir įvairiais raštais žavinčius drabužius pristatė profesionalus modelis Tomas Butautas, dainininkė Urtė Šilagalytė, balerina Kristina Tarasevičiūtė, seksualusis modelis Solveiga Mykolaitytė, modelis Justina Ieva Steponavičiūtė, „Pinup Girls“ narė Viktorija Sutkutė, „Mis Lietuva“ 2014 Agnė Kavaliauskaitė.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

Vakaro metu taip pat buvo pademonstruoti ECO džinsai. Tai – GUESS naujiena, kuri rūpinasi klientų oda. Specialus mineralų ir kitų sudedamųjų dalių kokteilis lieknina ir užtikrina glotnią odą, taip pat suformuoja figūrą. Džinsai sukurti naudojant efektyvesnius procesus, kurie ne tik taupo vandens ir energijos sunaudojimą, mažina CO2 emisiją ir cheminių medžiagų kiekį.

Kuriant modelių įvaizdžius pagelbėjo ir neseniai duris atvėrusi žinomos vizažistės Militos Daikerytės grožio studija „Studio M“. Grožio pasaulio atstovė pasirūpino, kad modeliams būtų sukurtas seksualus, laisvas makiažas, žaismingos šukuosenos.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

„Sklindanti energija, tinkamas įvaizdis ir charizma. Kai šie trys dalykai susijungia, moteris tampa užkariautoja. Aš tai pavadinčiau moterišku seksualumu“, – sako Milita. Vizažistės nuomone vasarinis makiažas turėtų būti subtilus, akcentuotas veido žvilgesys ir žvilgsnis. „Vasaros metu jis turi būti seksualus, gilus. Tam pasiekti galima prailginti akies migdolo formą. Tačiau svarbiausia, kad moteris jaustųsi moteriška“, – patarimus dalina jauniausia Lietuvoje grožio salono savininke tituluojama mergina.

Organizatorių nuotr.

Ypatingo JAV prekės ženklo GUESS vakaro modelių apranga pasirūpino stilistė Asta Valentaitė. Ilgametę patirtį turinti mados žinovė ne pirmą kartą susidūrė su GUESS drabužiais ir derino juos mados žurnalų fotosesijose. Viena stilingiausiu Lietuvos moteru tituluojama gražuolė septyniems modeliams parinko skirtingus drabužių derinius, geriausiai atspindinčius šiltojo sezono mados tendencijas.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

„Deriniuose vyrauja spalvos, įvairūs raštai, plazdantys audiniai derinami su džinsu ar oda. Šio sezono mada tiesiog ragina būti drąsioms ir nebijoti išsiskirti. Norėjau, kad modeliai būtų ryškūs, žaismingi, spinduliuotų subtilų seksualumą ir atskleistų GUESS kuriamą žavios koketės įvaizdį“, – sako A. Valentaitė. Nepamiršti liks ir GUESS prekės ženklą išgarsinę džinsai. Šį sezoną klasikinio silueto džinsai bei džinsiniai švarkeliai yra išsiuvineti bei stebina įmantriais raštais.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

Artimiausias Astai – subtilus drabužių ansamblis, papildytas kokybiškais aksesuarais. Visuomet nepriekaištingai atrodanti stilistė pataria kitoms moterims neskubėti į parduotuvę pirkti naujų drabužių, o atidžiai peržiūrėti spintos turinį. Nors daugelis galvoja, kad stilistės spintoje tik vardiniai, itin brangūs drabužiai, Asta šias kalbas neigia ir priduria, kad mielai apsirengia ir masinės gamybos prekės ženklų drabužiais. Pasak stilistės, svarbiausia yra visuma ir keletas taisyklių, kurios padeda puikiai atrodyti.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

„Atsikratykite nusibodusių daiktų, pasilikite tai, ką dėvite su malonumu. Pagyvinkite senus drabužius naujais aksesuarais, stilingomis naujo sezono detalėmis. Pavyzdžiui, šį sezoną akį traukia auksu, sidabru ar bronza spindintys aksesuarai. Tai gali būti žėrinti rankinė, o gal sidabrinės odos sportiniai bateliai. Jau šiek tiek pabodęs odinis „baikerio“ stiliaus švarkelis įgavo naujų atspalvių, yra siuvinėjamas ir marginamas raštais. Jis kuo puikiausiai derės tiek prie plazdančių suknelių, tiek prie džinsų“, – kaip daug neišlaidaujant atsinaujinti pataria A. Valentaitė.

Organizatorių nuotr. (N. Šabanausko nuotr.)

Vakaro akimirkos:

Apie GUESS

8-ąjame dešimtmetyje Pietų Prancūzijoje gyvenusi žydų kilmės išeivių iš Maroko šeima naujaisiais savo namais išsirinko svajonių kraštu vadinamą Ameriką. Niekada nemiegantis Los Andželas tada žavėjo ne tik galimybėmis, bet ir kitokiu požiūriu į madą. Čia idėjos liejosi laisvai, o Holivudo žvaigždės populiarino glamūrą ir gundantį įvaizdį. Kalifornijoje apsigyvenę broliai Marciano ryžosi neregėtai drąsiam žingsniui – į mados padangę grąžinti džinsinį audinį. Jį – paprastą, net nuobodų – broliai siekė padaryti išskirtinį, vertingą, atspindintį savitą stilių. Nors pradžia nebuvo lengva, rizika atsipirko su kaupu – Marciano idėja patikėjęs tinklas „Bloomingdale's“ į prekybą paleido kelias dešimtis jų kurtų džinsų, šie išpirkti akimirksniu. 1981 m. įkurta mados imperija „Guess“, o brolių Marciano pasiūlyti džinsai tapo prabangaus seksualumo simboliu ir geidžiamiausiu to laiko pirkiniu.

Šiandien kompanijos kūrybos vadovas Paulas Marciano su šypsena prisimena pirmuosius ryžtingus žingsnius mados olimpo link. Kurdami taisyklėms nepaklūstančius drabužius, broliai sulaukė daug diskusijų, jų siūloma mada sukėlė revoliuciją, o ilgainiui išgrynintas įvaizdis tapo skiriamuoju šių mados namų ženklu. Pasak P. Marciano, svarbiausia daryti tai, kuo tiki, klausyti savo širdies ir nepasiduoti išankstiniam kitų teismui. Būtent brolių Marciano instinktas padėjo naujam prekių ženklui įsitvirtinti mados pasaulyje.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis