Po mados namų „Prada“ 2013-2014 m. šaltojo sezono kolekcijos pristatymo pasklido kalbos, kad modeliai jau matyti, o dizainerė Miuccia Prada tarytum užstrigo toje pačioje stilistikoje. M.Prada pripažino, jog šįkart iš tiesų ant podiumo susijungė jos pamėgti siluetai, spalvynas, faktūros, dekoras bei aksesuarai. Šią kolekciją ji įvardijo kaip ypač asmenišką, atskleidžiančią tikrąją mados namų „Prada“ estetiką.
Pastaraisiais sezonais „Prada“ ne vieniems mados namams mesdavo iššūkį – daugumos kolekcijos nė iš tolo neprilygdavo stipriems ir drąsiems Miuccios kūriniams. Prieš porą sezonų, 2011 m. pavasario ir vasaros kolekcija nepaliko abejingų, minimalistinis barokas tapo sensacija mados pasaulyje. Dryžuotomis „Prados“ suknelėmis ir ryškiaspalviais apdarais puošėsi visas žvaigždynas, o barokiniais elementais puošti akiniai kabėjo ant stilingiausių garsenybių nosių.
Ne primą kartą „Prada“ kolekcijoje dominavo prabangos ir skurdo kombinacija, dizainerė žaidė blizgiais ir matiniais audiniais, negailėjo spalvingos odos, masyvios kailio apdailos. Manekenės buvo aprėdytos lyg tikros damos, tačiau sunkūs, kontrastingi audiniai, asimetrija ir neįprastos proporcijos įvaizdžiui suteikė grubumo.