Pasipuošti dizainerio apyranke – dėl kilnaus tikslo

Mados pasaulis plečia žinomumą apie krūties vėžį ir palaiko su šia klastinga liga kovojančias moteris. Netrukus pasirodysiančiomis garsaus dizainerio Matthew Williamsono kurtomis rožinėmis apyrankėmis galėsime ne tik pasipuošti, bet ir prisidėti prie kilnaus tikslo. Apyrankė skirta bet kokio amžiaus moterims.

Kompanija „Lindex“ drauge su savo klientais, vykdydama Rožinio kaspino kampaniją ir suteikdama finansinę paramą Vilniaus universiteto Onkologijos institutui, jau ne pirmi metai padeda didinti krūties vėžio žinomumą ir skleisti informaciją apie galimybę dalyvauti mamografinės patikros programoje, apie ankstyvosios diagnostikos svarbą bei gydymo galimybes Lietuvoje.

Dizaineris M. Williamsonas ir manekenė Karlie Kloss
Dizaineris M. Williamsonas ir manekenė Karlie Kloss
"Lindex" archyv. nuotr.

„Šiandien Vilniaus universiteto Onkologijos institute laikomasi europinį standartą atitinkančio multidisciplininio principo gydant krūties vėžiu sergančius pacientus, – sako VU Onkologijos instituto III onkochirurgijos skyriaus vedėjas habil. dr. Valerijus Ostapenko. – Tai reiškia, kad krūties vėžį gydantys specialistai – radiologas, patologas, chirurgas, radioterapeutas ir chemoterapeutas – susirinkę drauge aptaria kiekvieną atvejį ir skiria optimalų individualizuotą gydymą.“

"Kovoti su krūties vėžiu labai svarbu", - sako dizaineris M. Williamsonas
Gamintojo nuotr.

Pasak habil. dr. V. Ostapenko, šių metų finansinę paramą ketinama panaudoti telekomunikacinių technologijų (programinės įrangos „Skype“, HD monitorių, galingos kompiuterinės įrangos) įdiegimui. Ši įranga bus naudojama VU Onkologijos instituto multidisciplininės medikų komandos darbo metu telekonferencijų organizavimui. Tokiu būdu krūties vėžį gydantys specialistai iš kitų Lietuvos gydymo įstaigų galės drauge su Instituto ekspertais aptarti sudėtingesnius krūties vėžio atvejus.

Svarbiausia, kad krūties vėžiu sergantys pacientai turės galimybę išgirsti antro specialisto nuomonę ir kartu su onkologų komanda pasirinkti geriausią gydymo variantą.

„Kovoti su krūties vėžiu labai svarbu, todėl džiaugiuosi galėdamas palaikyti šią nuostabią kampaniją, kuri man suteiks galimybę prisidėti siekiant kilnaus tikslo“, – sako dizaineris M. Williamsonas.

Dizaineris M. Williamsonas ir manekenė Karlie Kloss
Dizaineris M. Williamsonas ir manekenė Karlie Kloss
"Lindex" archyv. nuotr.

Šiais metais pintą rožinę apyrankę puošia nedidelis pakabutis prie sagties, tai stilingas moteriškas akcentas. Švelni rožinė apyrankės spalva puikiai derės prie išskirtinio dizaino „Lindex“ kolekcijos, sukurtos bendradarbiaujant su M. Williamsonu. Kolekciją sudaro drabužiai ir aksesuarai madingoms moterims bei jaunosioms mados žinovėms.

"Lindex" kolekcija
"Lindex" archyv. nuotr.
Manekenė Karlie Kloss,
Manekenė Karlie Kloss, "Lindex" kolekcija
"Lindex" archyv. nuotr.

Nauja kolekcija ir rožinė apyrankė parduotuves pasieks spalio 4d., įsigyti šių gaminių bus galima „Lindex“ parduotuvėje, esančioje PC „Akropolis“ (Vilniuje) ir svetainėje lindex.com. Apyrankės kaina - 40 Lt, visas gautas pelnas bus skirtas kovai su krūties vėžiu (apyranke bus prekiaujama visose 470 „Lindex“ parduotuvėse 16-oje šalių).

Užsakymo nr.: PT_62292431

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis