Pasaulinis apatinių drabužių parduotuvių tinklas – jau ir Lietuvoje

Lietuvos rinką papildė dar vienas visame pasaulyje pripažintas prekės ženklas. Pirmoji šalyje žinomo italų prekių ženklo apatinių drabužių parduotuvė „Intimissimi“ atidaryta Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“.

„Dairydamiesi plėtros galimybių, pastebėjome, kad lietuvaitės mėgsta gražius, stilingus ir madingus drabužius, tačiau joms taip pat labai svarbus patrauklus kainos ir kokybės santykis. Mūsų nuomone, tai, kas šiuo metu siūloma šalies rinkoje, nevisiškai atitinka tai, ko nori ir ieško pirkėjas“, – atvyrauja parduotuvių tinklą plėtojančios bendrovės vadovas Marco Galazzo.

„Intimissimi“ – vienas populiariausių Vakarų Europos prekės ženklų, kurių parduotuves rasite daugumoje didžiųjų prekybos centrų.

Gamintojo nuotr.

67,5 kv. metrų dydžio parduotuvėje, kuri primeną jaukų butiką, siūlomi apatiniai drabužiai ne tik moterims, bet ir vyrams. Visi apatiniai drabužiai kurti Italijoje ir yra puikus geros kokybės už patrauklią kainą pavyzdys. „Intimissimi“ apatinis trikotažas ne tik gražus, jis taip pat ir patogus, be to, iš plataus prekių asortimento sau tinkamiausią tiek pagal išvaizdą, tiek pagal modelį išsirinks kiekviena moteris ir kiekvienas vyras.

„Pavyzdžiui, naujos mūsų parduotuvės asortimente net 24 tipų liemenėlės – tai tikras džiaugsmas moterims. Juk rasti gražią, derančią ir patogią liemenėlę kartais būna tikras iššūkis, – pabrėžia M. Galazzo. – Mes sakome, kad šalia kiekvienos moters yra vyriškis – vyras, tėvas, brolis ar draugas – taigi, į savo asortimentą įtraukėme ir vyrams skirtą apatinį trikotažą“.

Gamintojo nuotr.

Ši parduotuvė – pirmoji ne tik visoje Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. „Į Baltijos šalių rinką nusprendėme žengti vos prieš keletą mėnesių, o šie metai bus Lietuvos metai. Planuojame netrukus atidaryti parduotuves ir Kaune bei Klaipėdoje“, – artimiausius planus atskleidžia M. Galazzo.

Pirmoji „Intimissimi“ parduotuvė buvo atidaryta 1996 m. Veronoje ir per du dešimtmečius sugebėjo išsiplėsti iki įspūdingo daugiau nei 1500 parduotuvių turinčio tinklo. Šiandien šios apatinių drabužių parduotuvės veikia daugiau nei 30-yje pasaulio šalių – nuo Tokijo iki Rio de Žaneiro. Europoje „Intimissimi“ parduotuvių vitrinos ir jų siūlomas asortimentas vilioja moteris ir vyrus beveik kiekvienos šalies didžiausiuose miestuose.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis