Kokie akiniai šiemet bus madingiausi?

Besidomėdami, kokius akinius rinksimės šiemet, susipažinkime, ką mums siūlo populiariūs gamintojai, kuriuos pristato „Kontessa LLC“.

Gucci

2017 m. pavasario-vasaros sezonui mados namai „Gucci“ pristato akinių modelio „My Little Tiger“ specialų leidimą. Diva formos rėmelis šio modelio akiniams sukurtas rankomis atliekant specialų kojelių plastiko laminavimą.

Pagrindinėje akinių kolekcijoje taip pat puikuojasi madingi apvalūs akiniai metaliniais rėmeliais ir populiarusias aviatoriaus akinių modelis, išsiskiriantis prekės ženklo simboliu tapusia žalia ir raudona juostele ant plastikinio stiklų apvado.

Saint Laurent

„Saint Laurent“ modelis „The Monogram“ išsiskiria autentiškumu, „pagardintu“ moderniu aukštosios mados turiniu – originaliu 1962 metų „Yves Saint Laurent Haute Couture“ logotipu. Galima rinktis klasikines spalvas ir sezoninį blizgų atspalvį.

Kolekcijoje taip pat dominuoja sumoderninta ikoninio SL 1 modelio versija – klasikiniai, itin populiarūs, mados namų vizitine kortele tapę akiniai nuo saulės, pasižymintys tiesia antakių linija ir vis ryškiau įsitvirtinantys gatvės mados tendencijose. Atnaujintas modelis išsiskiria vyriškesnėmis, labiau kampuotomis rėmelių formomis, moderniais veidrodiniais baltais stiklais.

Alexander McQueen

Mados namai „Alexander McQueen“ pristato kolekciją „The Cut Lens“ – naują ir vyrams, ir moterims skirtą akinių modelį. Galima rinktis net iš 8 skirtingų novatoriška stiklų konstrukcija ir netikėtais spalvų deriniais išsiskiriančių akinių atspalvių. Pagrindiniuose atspalvių deriniuose dominuoja rožinė, auksinė, mėlyna ir žalia.

Italijoje pagaminta rankų darbo unikali klasikinių aviatoriaus akinių interpretacija išsiskiria tik šiam modeliui būdinga konstrukcija.

McQ

Nuo „Alexander McQueen“ atskilęs prekės ženklas „McQ“, įkūnijantis urbanistinį ir jaunatvišką Londono įvaizdį, pristato naują minimalistinį akinių elementą – viengubą metalinį skersinį, jungiantį stiklus akinių viršutinėje dalyje. Ypatingai lengvas (34 g) modelis sutelkia dėmesį į svarbiausias akinių detales.

Dar viena prekės ženklo naujovė – kolekcija „McQ Swallow SS17“. Joje dominuoja vyriški ir moteriški modeliai, išsiskiriantys paryškinitais kampais ir geometrinėmis figūromis, rožiniais dvigubo veidrodžio plastikiniais lęšiais akiniuose nuo saulė.

Bottega Veneta

Mados namų „Bottega Veneta“ vizitinė kortelė – išskirtinė odos pynė „Intrecciato“. Naujoji kolekcija siūlo lengvesnę klasikinio „Intrecciato“ elemento koncepciją.

Ypatingai moteriškas katės akių formos modelis išsiskiria kontrastuojančių spalvų dvigubų stiklų konstrukcija. Ties antakiais įterpti modernūs lęšiai su veidrodine danga. Vyriški akiniai su dvigubu viršunosės tilteliu išsiskiria ryškiu penktajam praėjusio amžiaus dešimtmečiui būdingu charakteriu, pagyvintu šiuolaikinėmis detalėmis.

Stella McCartney

2017 m. pavasario-vasaros sezonui mados namai siūlo naują vyriškų ir abiem lytims skirtų akinių nuo saulės liniją. Naujieji modeliai išsiskiria novatorišku požiūriu į vyriškų akinių madą, propaguojančiu prašmatnų nuo sezoniškumo nepriklausantį stilių.

Moteriškų akinių kolekcijoje dominuoja išskirtiniai mados kolekcijų įkvėpti modeliai, išsiskiriantys kultinėmis Stella medžiagomis ir tekstūromis.

Puma

Nuo 1948 metų „Puma“ kuria naujas „žaidimo taisykles“, paremtas greičiu, stiliumi ir inovacijomis. Naujojoje sportinio stiliaus kolekcijoje sporto paveldas derinamas su urbanistiniais akinių modeliais, išsiskiriančiais madingomis ir patogiomis dėvėti formomis, išraiškinga spalvų palete ir grafika.

Dominuojančios tendencijos: alkantaros audinys ir madingų atspalvių derinys, vieną spalvą dengiant kita, ir įvairių medžiagų derinys regos korekcijai skirtiems akiniams.

Pomellato

Netikėtos detalės ir išradingos formos kiekvieną sezoną „Pomellato“ transformuoja ikoninius juvelyrikos elementus į naujas akinių kolekcijas.

Ir aviatoriaus, ir katės akių formos modeliai pasižymi netikėtomis apimtimis ir iš pirmo žvilgsnio nesuderinamais kontrastais – netradiciškai įstrižai spalva dengtais stiklais ir ketvertu kabošonų (pusbrangių akmenukų) rėmelių priekyje.

Boucheron

Naujoji „Boucheron“ akinių linija – tai duoklė ikoninei 1968 metų šių mados namų kolekcijai „Serpent Bohème“.

Šiuolaikiniai, tačiau kerintys vintažine dvasia, „Serpent Boheme“ akiniai subtiliai dekoruoti prekės ženklo vizitine kortele tapusiais elementais. Tai ir kristalų žėrėjimas, ir paauksuotas metalas, ir paslankumo efektas, ir gyvatės odos tekstūra, gaunama liejimo į vaškinius modelius būdu, įprastai naudojamu juvelyrikoje.

Italia Independent

„Italia Independent“ – prekės ženklas, skirtas mėgstantiems laisvę. Jis pirmasis akinių gamyboje panaudojo aksomo efektą. Naujojoje kolekcijoje dominuoja aksominio akmens efektas.

Prekės ženklas atskleidė akinių metaliniais rėmeliais I-thin linijos naujoves – akinių nuo saulės
modelius plono metalo rėmeliais, guminėmis kniedėmis ir plokščiais stiklais. Akiniai nuo saulės
gaminami iš itin patvaraus ir itin plono plieno. Naujiems modeliams būdingos ryškios spalvos ir matiniai paviršiai.

Taip pat pristatoma išskirtinė novatoriška technologija, pirmą kartą leidžiančią įšvirkšti acetilceliuliozę ir sukurti senuosius Havanos raštus primenantį efektą. Akiniai nuo saulės dekoruoti metaliniais žiedais, įtvirtinančiais stiklus į rėmelį.

Iš naujųjų kolekcijų pristatymo

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis