Keturios 2018-ųjų mados kryptys: tiesiai nuo didžiųjų mados sostinių podiumų

Pasaulio mados sostinės jau dabar pristato ateinančių metų kolekcijas, o tai mados specialistus skatina apibrėžti, kas gi bus madinga kitais metais.

Kūrinio kelias nuo idėjos atsiradimo iki podiumo yra ilgas – praeina daug laiko, su gauta informacija dirba didelės komandos. „Madą dažniausiai siejame su parduotuvių lentynomis ir masiškai dėvimais siluetais. Tačiau iš tiesų, idėjos gimsta daug anksčiau, o tendencijų prognozavimas yra daug gilesnis procesas, kuriam įtakos daro aktualiausi socialiniai reiškiniai. Talentingi ir įžvalgūs kūrėjai stebi pasaulį ir jį analizuoja. Būtent taip gimsta įkvėpimo lentos. Vėliau jos išgryninamos iki siluetų, spalvų, jų derinių ir pristatomos mados savaitėse,“ – pasakoja stilistų komanda.

„Atwins“, įvaizdžio meistrai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok, išskyrė keturias ryškiausias 2018-ųjų metų tendencijų kryptis, tai: brandūs jaunuoliai ir jaunatviški vyresnieji, perregimų medžiagų triumfas, šaltų pastelinių tonų sugrįžimas ir spalvotų šukuosenų bumas.

Brandūs jaunuoliai ir jaunatviški vyresnieji

Tendencijos
Tendencijos
Organizatorių nuotr.

2018-ieji metai kelia naują klausimą – kiek tau iš tiesų yra metų: tiek, kiek rodo pasas, kiek atsispindi veide, drabužiuose, profesijoje, gyvenimo būde? Kas nusako tavo amžių? Ką tavo amžius pasako apie tave? Metų matavimo skalė blunka, nes daugybė vyresnio amžiaus žmonių šiandien yra veiklūs, entuziastingi, drąsūs, linkę eksperimentuoti, keistis, iš naujo savęs ieškoti, o jaunuoliai, dėl informacijos gausos turi beribes galimybes sužinoti, išmokti, patirti daugiau.

Ši ideologija primena vaikystę ir jos elementus, kuriuos lengvai atpažįstame ir ant podiumo: dailūs močiutės nėriniai, minkšti mezginiai, lengvumas ir šviesa. Gaminiuose gausu meistriško rankų darbo, lengvų formų ir tekstūrų, švelnių pastelinių spalvų. Tokius stiliaus sprendimus ant pasaulinių mados sostinių podiumų pristatė mados namai „Lov-s“, „Carven“ ir „Bora Aksu“.

Perregimų audinių triumfas

Tendencijos
Tendencijos
Organizatorių nuotr.

Dėl technologijų teikiamų galimybių šiandien esame daugybės įvykių stebėtojai, liudytojai, dalyviai, ekspertai. Kiekviena naujiena sulaukia daugybės atgarsių, kurie vis slopsta, kol galiausiai nutyla. Madoje ši tema pasireiškia aiškiu pradžios tašku ir nykstančia pabaigos linija, pavyzdžiui, šį efektą sukurti padeda perregimų medžiagų sluoksniavimas, kuris sulig kiekvienu persidengimu keičia ir blukina pradinio objekto spalvą. Neatsitiktinai šiai temai perteikti pasirinkta raudona – naujienų, aktualijų ir sensacijų spalva. Šios idėjos itin ryškiai suskambėjo „Ghee Lim“, „Max Mara“ ir „Givency“. Kritimo sluoksniais ir blukimo efektą pasiekti padeda molio, plytų ir kiti atspalviai, kurie itin ryškūs buvo mados namų „Anne Jeannin“, „Parsons“ ir „Sabrina Zeng“ darbuose.

Šaltų pastelės tonų sugrįžimas

Tendencijos
Tendencijos
Organizatorių nuotr.

Kita išryškėjusi tema – socialinių tinklų kuriamas tikrųjų ryšių atšalimas. Karšti jausmai įgauna ramybės ir laukimo būseną, spontaniški triukšmingi susitikimai pavirsta į lėtą aplinkos stebėjimą. Šį pasaulį apgaubusį reiškinį madoje atskleidžia šviesūs, bet šalti pasteliniai tonai, kurių dėmesio centre žydra, žalia, rožinė, sidabro pilka, kurią savo naujausiose kolekcijose itin pamėgo mados namai „Phuong My“, „Sally Ann“ ir „Seokwoon Yoon“.

Abejonės, arba spalvotos plaukų šukuosenos

Tendencijos
Tendencijos
Organizatorių nuotr.

„Neabejoja tik kvailiai“ – šis posakis šiandien yra itin aktualus. Kategoriškumas yra nykstanti sąvoka. Mūsų principai slopsta sulig kiekvienu nauju informacijos pliūpsniu. Mąstau, vadinasi, esu. Esu, vadinasi, keičiuosi. Keičiuosi, vadinasi, sklaidau savo įsitikinimus ir vėl kuriu naujus. šią tematiką galima pastebėti tokių prekių ženklų kaip „Rick Owens“, „Adidas by Rick Owens“ ir „Come des Garcons“ naujausiuose darbuose.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis