J. Talaikytė: sukūriau moterims, nebijančioms išsiskirti iš minios ir atrodyti ypatingai

Pasitikti vasaros pradžią su mada, muzika ir gurmaniškomis vaišėmis pakvietė žinoma Lietuvos dizainerė Jolanta Talaikytė ir jos partnerė verslininkė Diana Ročienė.

Savo naujos veiklos Semper Femina Concept pristatymą bendramintės pradėjo poeto Vergilijaus poemoje „Eneida“ dar prieš mūsų erą parašytais žodžiais: „Varium et mutabile semper, Femina - Įvairi ir permaininga, visada Moteris“. Ši citata bei joje užkoduota žinia, pasak moterų, inspiravo naujos veiklos pavadinimo atsiradimą.

V. Abromaitytės nuotr.

„Savo veiklą visų pirma skirsime moterims. Toms, kurios nebijo ir nori pabrėžti savo moteriškumą, kokio amžiaus jos bebūtų. Vertinančioms tvarumą ir kokybę jas supančiuose daiktuose. Nebijančioms išsiskirti iš minios ir atrodyti ypatingai. Norinčioms bendrauti, dalintis, pažinti, tobulėti ir keistis. Tikinčioms ir mylinčioms, kas benutiktų jų gyvenime, - sakė idėjos autorės pristatydamos Semper Femina Concept veiklą.

V. Abromaitytės nuotr.

„Kad stalas tvirtai stovėtų, jis turi turėti keturias kojas, - juokavo Diana R. – Todėl mūsų veiklą sudarys keturios pagrindinės kryptys: „Semper Femina boutique“, „Semper Femina“ moterų klubas, kultūriniai ir kūrybiniai projektai užsienyje ir didžiausia mūsų naujiena: naujas prekės ženklas 51rd15, kurio drabužių ir aksesuarų kūrybai vadovaus dizainerė Jolanta Talaikytė“.

V. Abromaitytės nuotr.

Renginio svečiai galėjo apžiūrėti pirmuosius 51rd15 kolekcijos pavyzdžius. Pasak J. Talaikytės, nuo podiumo mados kūriniai turi žengti arčiau prie žmonių, tuomet jie lieka gyvi. Būsimos kolekcijos stilistika ir veiklos idėja „iš širdies į širdį“ brendo jau keleri metai po emocinio įkvėpimo, sukūrus kolekciją „Moters širdis“.

V. Abromaitytės nuotr.

Šios kolekcijos sėkmė bei aukštas visuomenės įvertinimas paskatino menininkę kolekcijos modelių pavyzdžiu pradėti kurti kasdieniams nešiojimui skirtų drabužių ir aksesuarų liniją, kuri atspindi jos stiliaus pajautą, tvarią, ilgalaikę, momentinėms stiliaus tendencijoms nepasiduodančią madą.

„Mudviejų su Diana pažintis prasidėjo prie krosnies, - prisiminė Jolanta Talaikytė. - Vieną žiemos vakarą eidama Užupiu užsukau į „Alisos dovanėlių“ krautuvėlę ir ten aptikau rusenančią senovinę krosnį.

Organizatorių nuotr.

Prisėdau prie jos ilgiau. Sužinojau, kad krautuvėlė priklauso Dianai. O šiandien mūsų pažintis prie krosnies peraugo į naują bendrą projektą, kurio sėkme aš nuoširdžiai tikiu, nes viską darome iš širdies, kiekviena esame savo srities specialistė: Diana - vadybininkė, aš - kūrėja“.

V. Abromaitytės nuotr.

Pasak idėjos autorių, jau ateinantį rugsėjį „Semper Femina boutique“ duris atvers Vilniuje Arklių gatvėje, tačiau neketinama apsiriboti vien sostine. „Reikia keliauti ir būti ten kur esi arčiausiai savo klientų, ten kur tuo metu esi labiausiai laukiamas ir reikalingas, - sakė Diana R. Semper Femina Concept numato organizuoti „išvažiuojamuosius“ boutique (pop up) į kitus Lietuvos miestus, lankytis moterų draugijose, klubuose, susibūrimuose. Jau nuo birželio vasaros laikui duris atvėrė „Semper Femina boutique“ Nidoje.

V. Abromaitytės nuotr.

„Šiais laikais nepakanka susikurti malonią aplinką ir pasiūlyti madingų, kokybiškų drabužių ar aksesuarų, moterys nori stiliaus patarimų, bendravimo, naujų žinių. Todėl tiek Vilniaus ,tiek „išvažiuojamosios“ krautuvėlės veiklą derinsime su moterų klubine veikla. Organizuosime susitikimus su ypatingais, įkvepiančiais žmonėmis, savo darbo žinovais: kvapų kūrėjais, stilistais, psichologais, vyno ir maisto žinovais, fotografais, dainininkais, aktoriais, rašytojais, dailininkais, žinomais sportininkais. Visų ir neišvardinsi. Tiesiog stengsimės, kad kiekvienas mūsų susitikimas būtų įsimenantis ir naudingas,“- ateities idėjomis dalinosi Diana R.

V. Abromaitytės nuotr.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis