Drabužiai moteriai, vertinančiai savo išskirtinumą, nebijančiai flirtuoti su gyvenimu

Pirmadienio vakarą sostinės senamiestyje vykęs naujos parduotuvės atidarymas sutraukė visą būrį besidominčiųjų mada.

Susipažinti su mados naujovėmis į mados studiją „SiLversands&other stories” atvyko iliuzionistas Arvydas Stonys su gyvenimo drauge Jolanta, plaukų meistras Karolis Murauskas su dvyniu broliu Svajūnu, mados tinklaraščio „Stilius ir miestas“ įkūrėjos Marija Sadomskaja ir Dovilė Kavaliauskienė.

Arvydas Stonys su gyvenimo drauge Jolanta
Arvydas Stonys su gyvenimo drauge Jolanta
Organizatorių nuotr.

Renginį vedė ir magiškais triukais publiką džiugino iliuzionistas Mantas Wizard. „Mada ir iliuzijos menas tikrai turi panašumų, – įsitikinęs M. Wizard. – Mada yra paslaptinga, organiška ir labai subjektyvi. Žinoma, mada ir stilius skiriasi. Aš matyčiau madą kaip sunkiai apčiuopiamą, nuolat kintantį ir dinamišką reiškinį. O stilius yra žmogaus asmenybės tęsinys, savęs išraiška. Bet kuriuo atveju, tiek mada, tiek stilius turi galios užburti“.

Mantas Wizard
Mantas Wizard
Organizatorių nuotr.

Žinomas vyras neslėpė esantis gana atsargus, kalbant apie stilių, nes itin vertina klasiką. „Dažnai pajuokauju: jei man reikėtų pasilikti spintoje tik vieną dalyką, neabejotinai tai būtų juodas kostiumas. Tiesiog paprasta vyriška elegancija. Savo darbe esu labai priklausomas nuo kostiumo – ir tikrai ne vien dėl slaptų kišenių, kaip kad visi yra įsitikinę“, – šypsosi iliuzionistas.

Organizatorių nuotr.

Madingus drabužių derinius vakaro metu demonstravo grupės „Vyšnios“ narės Aistė Karanauskytė ir Agnė Jarmalavičiūtė bei fotomodelis Gintarė Dainytė.

Prekinis ženklas „SiLversands&other stories” įkurtas prieš penkerius metus. Gimęs saulėtoje Barbadoso saloje, įkvėptas šėlstančios Karibų jūros, paslaptingų paplūdimių, vėjo ir smėlio šokio, užburtas sodrių spalvų, Karibų džiazo, laimės ir laisvės pojūčio… Po šiuo prekės ženklu slepiasi dvi lietuvės kūrėjos – Gintarė Jurašytė ir Ieva Deinaravičiūtė.

Organizatorių nuotr.

“Mes kuriame moteriai, vertinančiai savo išskirtinumą, nebijančiai flirtuoti su gyvenimu. Apranga jai – kasdienė palydovė į susitikimą su kelionėmis, muzika, žmonėmis ir patirtimis“, – sake I. Deinaravičiūtė.

Tiesa, lietuviškasis prekės ženklas yra jau žinomas ir Italijoje. Šioje šalyje net penkiolikoje prekybos vietų galima rasti lietuviškų drabužių. Na, o šiame salone Vilniuje taip pat galima atrasti itališkus ženklus – „Koralline“, „Sufe“, „Michela Mii“ bei „Lost Inc." iš Didžiosios Britanijos. Specialiai į pirmadienio renginį atvyko minėtų prekinių ženklų atstovas Massimiliano Morandini.

Massimiliano Morandini
Massimiliano Morandini
Organizatorių nuotr.

Vakaro metu buvo pristatyti akriliniais dažais ištapyti trikotažiniai marškinėliai specialiai sukurti šiam renginiui. Tai žinomo dailininko Andriaus Paulavičiaus-Paulos darbai.

„Drabužiai yra kaip drobė išreikšti kiekvieno žmogaus individualumui. Kiekvieni marškinėliai yra vienetiniai ir unikalūs, kaip ir kiekvienas žmogus", – sakė menininkas.

Andrius Paulavičius_Paula
Andrius Paulavičius_Paula
Organizatorių nuotr.

Renginio metu akustine gitara grojo muzikantas Andrius Murencevas. Svečiai vaišinosi rankų darbo "AJ Šokoladas" saldainiais, sukurtais paties šokolado manufaktūros įkūrėjo Algimanto Jablonsko.

Vakaro akimirkos:

Vytauto Pilkausko nuotr.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis