Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą

 (1)
Šį straipsnį skiriame visiems tiems, kuriuos kankina hipotenzija – žemas arterinis kraujo spaudimas.
© "Revitonica" nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Juosmeninėje stuburo dalyje esantis „blokas“ stabdo kraujo ir limfos cirkuliaciją organizme. Esant žemam kraujo spaudimui, pastaroji aktyvesnė apatinėje kūno dalyje, o esant aukštam kraujo spaudimui, priešingai, – viršutinėje. Tokiu atveju, mūsų smegenyse nuolatos yra kraujo deficitas, ką jau kalbėti apie veidą – negaudami reikiamo „maitinimo“, džiūsta jo raumenys. Tikėtis gerų rezultatų veide, kai organizmo skysčių apykaita aktyvi tik apatinėje kūno dalyje, – neverta.

Organizme atviras kelias turi būti ne tik kraujotakai, bet ir energijai. Vidinės energijos tekėjimo ir kraujotakos sąsaja labai glaudi. Jei energija laisvai „keliauja“ po organizmą, tada kraujotaka yra taip pat aktyvi.

„Nulinė gracitacija“ – pratimas, kuris labai svarbus žmonėms, siekiant rezultatų ir balansuojant visą organizmą. Taigi šio pratimo dėka šalinsime stuburo juosmeninėje dalyje esantį „bloką“, „atverdami“ kelią laisvai energijos ir kraujotakos tėkmei.

„Nulinė gravitacija“

Atsistokite taip, jog kojos būtų pečių plotyje, šiek tiek pritūpkite. Jauskite, jog viso kūno svoris yra tolygiai pasiskirstęs, o abi pėdos yra vienoje linijoje.

1 fazė

Suimkite rankas prieš save, o galvą nuleiskite žemyn. Prispauskite smakrą prie krūtinės, pečius priartinkite link centro. Iškvėpkite. Suapvalinkite stuburą, visą viršutiniąją kūno dalį leiskite žemyn, o dubenį kelkite į viršų. Stenkitės išlaikyti vertikalią liniją tarp uodegikaulio ir kaktos. Krūtinės ir pilvo raumenys turi būti suspausti. Įsivaizduokite, jog stengiatės priartinti uodegikaulį link kaktos, taip ištempdami stuburo juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių.

Perėjimas į 2 fazę

Po to pereikite į antrą fazę – rankas delnais į viršų laikykite ties keliais. Su įkvėpimu pradėkite tiesti kojas ir rankas kelkite į viršų iki krūtinės. Jūs turite sutelkti dėmesį į įkvėpimą ir įsivaizduoti, kaip stuburu energija kyla aukštyn.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
1 fazė, perėjimas į 2-ą

2 fazė

Giliai įkvėpkite. Kiek galite pakelkite pečius į viršų. Atsargiai atloškite galvą. Mentis krūtinės aukštyje stumkite atgal, stengdamiesi priartinti jas vieną prie kitos. Pirštus, delnais į viršų, ištempkite. Išrieskite sėdmenis. Kojos išlieka pradinėje padėtyje (pritūpus). Dubenį ir pakaušį išlaikykite vienoje vertikalioje linijoje. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių. Šioje padėtyje atlikite gilesnius įkvėpimus. Po to iš lėto pereikite į trečią fazę.

3 fazė

Grįžtame į 1 fazę ir iškvepiame.
Giliai įkvėpkite ir ištempkite nugaroje esančius stuburo krūtininės ir juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias – dešimt sekundžių. Kontroliuokite, jog kakta ir uodegikaulis būtų vienoje vertikalioje linijoje. Grįžkite į pradinę padėtį, iškvėpkite. Atlikite galinės kaklo dalies raumenų patempimą: rankas sunerkite po pakaušiu ir įtempkite raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias sekundes.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
2,3 fazės
Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Grožis

Grožio terapeutė geriausiai žino, ko reikia moterims

Moterys žino, kad norint sveikos, švytinčios odos būtina gerti daug vandens. Tačiau pamiršta dar vieną svarbų aspektą.

Karališkų šeimų mėgiamas prekinis ženklas šiandien prieinamas ir Jums

Šį ženklą dieviną Hercogo kunigaikštienė Catherine, aktorė Monica Belucci, ištisos karalių dinastijos. Ko nežinojome apie vieną prabangiausių ženklų?

Robin Wright grožio paslaptys: ką ji daro, kad atrodytų ne 51-erių, bet 31-erių (5)

Pripažinta aktorė, dviejų vaikų mama Robin Wright (51 m.) juokauja, kad būti aktore – labai brangus darbas. Ji privalo investuoti į savo grožį tam, kad kuo ilgiau išliktų jaunatviška ir gerai jaustųsi stovėdama prieš kamerą. Vis dėlto, atrodo, kad ji jau įminė neblėstančio grožio paslaptis.

Edita Daniūtė: mano geros savijautos ir išvaizdos paslaptys (22)

Sportinių šokių šokėja Edita Daniūtė (38 m.) visuomet atrodo puikiai ir kiekviena moteris gali tik pavydėti tokios nepriekaištingos figūros. Dveijų vaikų – sūnaus Romeo ir dukters Evitos – mama atskleidė savo grožio paslaptis ir dalijasi patarimais, kaip moterims išlikti lieknoms.

„inHair“ pataria: kaip atėjus rudeniui suvaldyti ir prižiūrėti savo plaukus?

Ruduo – metas, kai mūsų plaukai patiria didelį stresą, juos veikia staigūs temperatūros pokyčiai ir drėgmė. Dažnai keičiantis sezonui susiduriama ir su plaukų slinkimu, kuris kamuoja ne vieną moterį.

Karolina Meschino: yra dvi taisyklės, kad plaukai atrodytų sveikai ir žvilgėtų (16)

Socialinių tinklų žvaigždė, gražuolė Karolina Meschino (22 m.) dalijasi savo grožio paslaptimis. Tobula oda galinti pasigirti mergina sako, kad prižiūrėta oda – vienas svarbiausių merginos grožio elementų.

Veido valymas su rūgštimi: išskirtinumai bei dažniausiai girdimi mitai

Nors veido valymą yra bent kartą išbandęs dažnas, vis dar susiduriame su įvairiais mitais ar gandais apie skirtingus veido valymus ir juose slypinčius pavojus. Bene labiausiai mistifikuotas – veido valymas su rūgštimi, arba kitaip – cheminis veido valymas.

7 didžiausios grožio klaidos, kurių privalote tuojau pat atsikratyti

Norite džiaugtis nepriekaištinga oda? Įsitikinkite, kad nedarote vienos iš šių odos grožiui kenkiančių klaidų.