Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą

 (1)
Šį straipsnį skiriame visiems tiems, kuriuos kankina hipotenzija – žemas arterinis kraujo spaudimas.
© "Revitonica" nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Juosmeninėje stuburo dalyje esantis „blokas“ stabdo kraujo ir limfos cirkuliaciją organizme. Esant žemam kraujo spaudimui, pastaroji aktyvesnė apatinėje kūno dalyje, o esant aukštam kraujo spaudimui, priešingai, – viršutinėje. Tokiu atveju, mūsų smegenyse nuolatos yra kraujo deficitas, ką jau kalbėti apie veidą – negaudami reikiamo „maitinimo“, džiūsta jo raumenys. Tikėtis gerų rezultatų veide, kai organizmo skysčių apykaita aktyvi tik apatinėje kūno dalyje, – neverta.

Organizme atviras kelias turi būti ne tik kraujotakai, bet ir energijai. Vidinės energijos tekėjimo ir kraujotakos sąsaja labai glaudi. Jei energija laisvai „keliauja“ po organizmą, tada kraujotaka yra taip pat aktyvi.

„Nulinė gracitacija“ – pratimas, kuris labai svarbus žmonėms, siekiant rezultatų ir balansuojant visą organizmą. Taigi šio pratimo dėka šalinsime stuburo juosmeninėje dalyje esantį „bloką“, „atverdami“ kelią laisvai energijos ir kraujotakos tėkmei.

„Nulinė gravitacija“

Atsistokite taip, jog kojos būtų pečių plotyje, šiek tiek pritūpkite. Jauskite, jog viso kūno svoris yra tolygiai pasiskirstęs, o abi pėdos yra vienoje linijoje.

1 fazė

Suimkite rankas prieš save, o galvą nuleiskite žemyn. Prispauskite smakrą prie krūtinės, pečius priartinkite link centro. Iškvėpkite. Suapvalinkite stuburą, visą viršutiniąją kūno dalį leiskite žemyn, o dubenį kelkite į viršų. Stenkitės išlaikyti vertikalią liniją tarp uodegikaulio ir kaktos. Krūtinės ir pilvo raumenys turi būti suspausti. Įsivaizduokite, jog stengiatės priartinti uodegikaulį link kaktos, taip ištempdami stuburo juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių.

Perėjimas į 2 fazę

Po to pereikite į antrą fazę – rankas delnais į viršų laikykite ties keliais. Su įkvėpimu pradėkite tiesti kojas ir rankas kelkite į viršų iki krūtinės. Jūs turite sutelkti dėmesį į įkvėpimą ir įsivaizduoti, kaip stuburu energija kyla aukštyn.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
1 fazė, perėjimas į 2-ą

2 fazė

Giliai įkvėpkite. Kiek galite pakelkite pečius į viršų. Atsargiai atloškite galvą. Mentis krūtinės aukštyje stumkite atgal, stengdamiesi priartinti jas vieną prie kitos. Pirštus, delnais į viršų, ištempkite. Išrieskite sėdmenis. Kojos išlieka pradinėje padėtyje (pritūpus). Dubenį ir pakaušį išlaikykite vienoje vertikalioje linijoje. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių. Šioje padėtyje atlikite gilesnius įkvėpimus. Po to iš lėto pereikite į trečią fazę.

3 fazė

Grįžtame į 1 fazę ir iškvepiame.
Giliai įkvėpkite ir ištempkite nugaroje esančius stuburo krūtininės ir juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias – dešimt sekundžių. Kontroliuokite, jog kakta ir uodegikaulis būtų vienoje vertikalioje linijoje. Grįžkite į pradinę padėtį, iškvėpkite. Atlikite galinės kaklo dalies raumenų patempimą: rankas sunerkite po pakaušiu ir įtempkite raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias sekundes.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
2,3 fazės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Grožis

Žinoma atlikėjų pora pateikė ne vieną receptą, kaip būti laimingiems daugiau nei 3 valandas per dieną

Lietuviškos kosmetikos gamintojas trims žinomiems prekės ženklams suteikė naują pavadinimą „Kilig“, filipiniečių kalboje reiškiantį laimės akimirką.

Indrė Stonkuvienė: yra daug galimybių moteriai pasijusti laimingai

JAV prezidentas Abraomas Linkolnas teigė, kad dauguma žmonių yra tiek laimingi, kiek mano esą. Šiai minčiai pritaria aktorė bei TV laidų vedėja Indrė Stonkuvienė, kuri pabrėžia, kad laimė – trumpa akimirka, kurią susikuriame patys.

Ką reikia žinoti sergant rožine?

Pasaulyje kiekvienais metais balandis yra minimas kaip raustančios odos mėnuo, kurio metu siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į raustančią veido odą bei paskatinti žmones laiku kreiptis į specialistus.

Ieškote dovanos mamai? Išrinkite kvepalus!

Šia dovana tikrai pradžiuginsite brangiausią žmogų pasaulyje.

Kosmetologė: ar girdėjote apie propolio pagalbą veido odai?

Propolio gydomosios savybės žinomos kiekvienam nuo vaikystės. Tačiau ar girdėjote apie propolio naudą veido odai+?

Makiažo klaidos, kurios brandžią moterį pasendina 10 metų (1)

Nuo netinkamo makiažo pagrindo iki blogai parinktų lūpų dažų, štai kokios yra dažniausiai pasitaikančios grožio klaidos, kurios jus verčia atrodyti vyresne, nei esate iš tiesų.

Kai jaučiate, kad odai reikia daugiau...

Švytėjimo trūkumas, raukšlės, pigmentinės dėmelės, nuovargio žymės, netolygi, išjautrėjusi ar probleminė oda?

Kokios plaukų dažymo tendencijos vyraus šiemet?

Iš pirmo žvilgsnio „ramūs“ dažymai ir sušukavimai pulsuoja pasitikėjimo savimi jėga, o tobulai parinktos natūralios spalvos sudaro absoliučią visumą kartu su odos tonu bei veido bruožais.

Salmos Hayek grožio paslaptys: ką ji daro, kad atrodytų ne 51-erių, bet 31-erių?

Oskarui nominuota aktorė, režisierė ir prodiuserė Salma Hayek (51 m.) garsėja ne tik savo talentu, bet ir laikui nepavaldžiu grožiu. Kokia jos jaunatviškumo paslaptis?

Ievos Stasiulevičiūtės pokyčiai: iš ilgaplaukės tapo išdykėliška trumpaplauke (1)

Kad įvaizdį pakeisti kur kas paprasčiau nei galima įsivaizduoti, galima buvo įsitikinti grožio salono „Kukla Beauty Box“ vakarėlio metu.