Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą

 (1)
Šį straipsnį skiriame visiems tiems, kuriuos kankina hipotenzija – žemas arterinis kraujo spaudimas.
© "Revitonica" nuotr.

Juosmeninėje stuburo dalyje esantis „blokas“ stabdo kraujo ir limfos cirkuliaciją organizme. Esant žemam kraujo spaudimui, pastaroji aktyvesnė apatinėje kūno dalyje, o esant aukštam kraujo spaudimui, priešingai, – viršutinėje. Tokiu atveju, mūsų smegenyse nuolatos yra kraujo deficitas, ką jau kalbėti apie veidą – negaudami reikiamo „maitinimo“, džiūsta jo raumenys. Tikėtis gerų rezultatų veide, kai organizmo skysčių apykaita aktyvi tik apatinėje kūno dalyje, – neverta.

Organizme atviras kelias turi būti ne tik kraujotakai, bet ir energijai. Vidinės energijos tekėjimo ir kraujotakos sąsaja labai glaudi. Jei energija laisvai „keliauja“ po organizmą, tada kraujotaka yra taip pat aktyvi.

„Nulinė gracitacija“ – pratimas, kuris labai svarbus žmonėms, siekiant rezultatų ir balansuojant visą organizmą. Taigi šio pratimo dėka šalinsime stuburo juosmeninėje dalyje esantį „bloką“, „atverdami“ kelią laisvai energijos ir kraujotakos tėkmei.

„Nulinė gravitacija“

Atsistokite taip, jog kojos būtų pečių plotyje, šiek tiek pritūpkite. Jauskite, jog viso kūno svoris yra tolygiai pasiskirstęs, o abi pėdos yra vienoje linijoje.

1 fazė

Suimkite rankas prieš save, o galvą nuleiskite žemyn. Prispauskite smakrą prie krūtinės, pečius priartinkite link centro. Iškvėpkite. Suapvalinkite stuburą, visą viršutiniąją kūno dalį leiskite žemyn, o dubenį kelkite į viršų. Stenkitės išlaikyti vertikalią liniją tarp uodegikaulio ir kaktos. Krūtinės ir pilvo raumenys turi būti suspausti. Įsivaizduokite, jog stengiatės priartinti uodegikaulį link kaktos, taip ištempdami stuburo juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių.

Perėjimas į 2 fazę

Po to pereikite į antrą fazę – rankas delnais į viršų laikykite ties keliais. Su įkvėpimu pradėkite tiesti kojas ir rankas kelkite į viršų iki krūtinės. Jūs turite sutelkti dėmesį į įkvėpimą ir įsivaizduoti, kaip stuburu energija kyla aukštyn.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
1 fazė, perėjimas į 2-ą

2 fazė

Giliai įkvėpkite. Kiek galite pakelkite pečius į viršų. Atsargiai atloškite galvą. Mentis krūtinės aukštyje stumkite atgal, stengdamiesi priartinti jas vieną prie kitos. Pirštus, delnais į viršų, ištempkite. Išrieskite sėdmenis. Kojos išlieka pradinėje padėtyje (pritūpus). Dubenį ir pakaušį išlaikykite vienoje vertikalioje linijoje. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių. Šioje padėtyje atlikite gilesnius įkvėpimus. Po to iš lėto pereikite į trečią fazę.

3 fazė

Grįžtame į 1 fazę ir iškvepiame.
Giliai įkvėpkite ir ištempkite nugaroje esančius stuburo krūtininės ir juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias – dešimt sekundžių. Kontroliuokite, jog kakta ir uodegikaulis būtų vienoje vertikalioje linijoje. Grįžkite į pradinę padėtį, iškvėpkite. Atlikite galinės kaklo dalies raumenų patempimą: rankas sunerkite po pakaušiu ir įtempkite raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias sekundes.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
2,3 fazės
Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Grožis

Naujų kvepalų buteliuke – amžino moteriškumo paslaptis

„Mes visada kuriame moterims, kurias mylime ir kuriomis žavimės,“ – sako trečios kartos aromatų kūrėjas Jacques'as Guerlain'as.

Kremas į šiukšlių dėžę? Jau geriau taip!

Maisto prekių parduotuvėse išmokome perskaityti produkto sudėtį ir atkreipti dėmesį į galiojimo datą. Dėdami į krepšelį kosmetikos prekes tą darome ne visada. O jei dar pasitaikė akcija – puiku, pigesnis kremas, blakstienų tušas ar lūpų dažai.

Sudie celiulitui! 5 dalykai, kurių būtina nepamiršti + „L'Occitane“ konkursas

Celiulitas pažįstamas daugumai moterų – ant šlaunų, sėdmenų ar pilvo esančios apelsino žievelę primenančios duobutės neaplenkia net supermodelių.

Šių metų pasaulinės grožio tendencijos – parodoje „Pelenė 2017“

Šie metai grožio pasaulyje – itin natūralūs, individualūs. Būti kitokiu, išskirtiniu, unikaliu yra didžiulis pliusas.

Kaip atgaivinti po žiemos papilkėjusią odą?

Po žiemos šalčių ir vargų oda, kaip ir visas organizmas, maldauja vitaminų. Naujausios odos priežiūros ir dekoratyvinės kosmetikos priemonės su vitaminais užtikrins gyvybinių jėgų antplūdį.

Papuošalus naujajai „Julia Janus“ kolekcijai kuria Vokietijoje gyvenanti lietuvė (8)

Atrodo, kad likimas jas tyčia suvedė tokiu būdu: Vokietijoje gyvenanti juvelyrė Renate Pukis per atostogas Lietuvoje neatsitiktinai pravėrė drabužių dizainerės Julijos Janus butiko duris...

Šiemet paroda „Pelenė 2017“ žada rekordus ir karščiausias grožio naujienas (1)

Balandžio 7-9 d. parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyks pagrindinis metų grožio industrijos renginys – tarptautinė paroda „Pelenė 2017“.

Pagrindinės pavasario grožio tendencijos: nuo ryškių lūpų iki visiškos švaros (1)

Atėjus pavasariui norisi atnaujinti ne tik aprangą, bet ir grožio rutiną. Apsispręsti, kokiomis makiažo priemonėmis reikėtų papildyti savo kolekciją, padės 2017-ųjų metų pavasario-vasaros grožio tendencijos. Atrinkome penkias pavasariškas naujienas, kurias sau pritaikys kiekviena moteris.

Dukros pageidavimu – stulbinantis mamos pasikeitimas 60-ojo gimtadienio proga (22)

Yra žmonių, kurie taip rūpinasi kitais, kad pamiršta pasirūpinti savimi. Dažniausiai tai mūsų nuostabiosios mamos, kurios sunkiai dirba, kad mūsų gyvenimas būtų geresnis. O joms pačioms tereikia trupučio laiko sau ir pokyčių projekto.

Vyrams tai kelią siaubą - 9 dalykai, kuriuos reikėtų pamiršti (52)

Jei moterys kartais paisytų vyrų nuomonės, galbūt būtų laimingesnės? Manote, kad jiems patinka tik nudailintas veidelis ir trumpi sijonai? Anaiptol - pirmenybę vyrai visgi teikia natūraliam grožiui ir subtilesnei aprangai.

Kad plaukai augtų greičiau - 7 paprasti, bet veiksmingi patarimai (5)

Su amžiumi plaukai auga lėčiau nei jaunystėje, tačiau jei šiais rūpinsitės tinkamai, galėsi džiaugtis dailiomis ir ilgomis kasomis. Štai keli patarimai, kurie padės grąžinti plaukams gyvybingumą.

I. Barzinskienė: tai buvo vienintelė mano kūno dalis, kuri man nepatiko

Kineziterapeutė, sveikos gyvensenos mokytoja Irina Barzinskienė (42 m.) jau daug metų padeda moterims pasijusti gražioms ir laimingoms. Moteris įsitikinusi, kad kūno ir dvasios grožio priešinti neverta, ir tai įrodo savo pavyzdžiu.

Užmirštas plaukų aksesuaras, kurį šiemet norėsite prisiminti (3)

Vos pasirodęs ant mados podiumų, šis aksesuaras išpopuliarėjo stilingų moterų tarpe. Kaip siaura juostelė, ar kaip didelė, oversize tipo detalė, šį sezoną kaspinas papildys bet kurį jūsų įvaizdį.

Julijos Ulvydienės grožio atradimai: plaukus atgaivina seniai pamiršta kaukė (9)

Modelių agentūros „Image Group“ bendraturtė Julija Ulvydienė dalijasi savo grožio ritualais, atradimais, odos priežiūros žiemą ypatumais ir labai aštriu grožio košmaru.

Gražina Baikštytė: pas mus brandesnės moterys nurašomos arba nusirašo pačios (184)

65-erių metų aktorė, rašytoja, dviejų suaugusių dukrų mama Gražina Baikštytė nemėgsta drastiškų pokyčių.