Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą

 (1)
Šį straipsnį skiriame visiems tiems, kuriuos kankina hipotenzija – žemas arterinis kraujo spaudimas.
Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.

Juosmeninėje stuburo dalyje esantis „blokas“ stabdo kraujo ir limfos cirkuliaciją organizme. Esant žemam kraujo spaudimui, pastaroji aktyvesnė apatinėje kūno dalyje, o esant aukštam kraujo spaudimui, priešingai, – viršutinėje. Tokiu atveju, mūsų smegenyse nuolatos yra kraujo deficitas, ką jau kalbėti apie veidą – negaudami reikiamo „maitinimo“, džiūsta jo raumenys. Tikėtis gerų rezultatų veide, kai organizmo skysčių apykaita aktyvi tik apatinėje kūno dalyje, – neverta.

Organizme atviras kelias turi būti ne tik kraujotakai, bet ir energijai. Vidinės energijos tekėjimo ir kraujotakos sąsaja labai glaudi. Jei energija laisvai „keliauja“ po organizmą, tada kraujotaka yra taip pat aktyvi.

„Nulinė gracitacija“ – pratimas, kuris labai svarbus žmonėms, siekiant rezultatų ir balansuojant visą organizmą. Taigi šio pratimo dėka šalinsime stuburo juosmeninėje dalyje esantį „bloką“, „atverdami“ kelią laisvai energijos ir kraujotakos tėkmei.

„Nulinė gravitacija“

Atsistokite taip, jog kojos būtų pečių plotyje, šiek tiek pritūpkite. Jauskite, jog viso kūno svoris yra tolygiai pasiskirstęs, o abi pėdos yra vienoje linijoje.

1 fazė

Suimkite rankas prieš save, o galvą nuleiskite žemyn. Prispauskite smakrą prie krūtinės, pečius priartinkite link centro. Iškvėpkite. Suapvalinkite stuburą, visą viršutiniąją kūno dalį leiskite žemyn, o dubenį kelkite į viršų. Stenkitės išlaikyti vertikalią liniją tarp uodegikaulio ir kaktos. Krūtinės ir pilvo raumenys turi būti suspausti. Įsivaizduokite, jog stengiatės priartinti uodegikaulį link kaktos, taip ištempdami stuburo juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių.

Perėjimas į 2 fazę

Po to pereikite į antrą fazę – rankas delnais į viršų laikykite ties keliais. Su įkvėpimu pradėkite tiesti kojas ir rankas kelkite į viršų iki krūtinės. Jūs turite sutelkti dėmesį į įkvėpimą ir įsivaizduoti, kaip stuburu energija kyla aukštyn.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
1 fazė, perėjimas į 2-ą

2 fazė

Giliai įkvėpkite. Kiek galite pakelkite pečius į viršų. Atsargiai atloškite galvą. Mentis krūtinės aukštyje stumkite atgal, stengdamiesi priartinti jas vieną prie kitos. Pirštus, delnais į viršų, ištempkite. Išrieskite sėdmenis. Kojos išlieka pradinėje padėtyje (pritūpus). Dubenį ir pakaušį išlaikykite vienoje vertikalioje linijoje. Tokioje padėtyje būkite trisdešimt sekundžių. Šioje padėtyje atlikite gilesnius įkvėpimus. Po to iš lėto pereikite į trečią fazę.

3 fazė

Grįžtame į 1 fazę ir iškvepiame.
Giliai įkvėpkite ir ištempkite nugaroje esančius stuburo krūtininės ir juosmeninės dalies raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias – dešimt sekundžių. Kontroliuokite, jog kakta ir uodegikaulis būtų vienoje vertikalioje linijoje. Grįžkite į pradinę padėtį, iškvėpkite. Atlikite galinės kaklo dalies raumenų patempimą: rankas sunerkite po pakaušiu ir įtempkite raumenis. Tokioje padėtyje būkite penkias sekundes.

Pratimas, padėsiantis pagerinti organizmo kraujotaką, sureguliuoti kraujo spaudimą
© "Revitonica" nuotr.
2,3 fazės
moteris.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Grožis

Žinomos moterys domėjosi makiažo paslaptimis

Ketvirtadienio vakarą sostinės centre esančioje "Make up for ever" studijoje vyko tarptautinio lygio makiažo meistrės Gretos Girdžiūtės knygos "Makiažo galia" pristatymo vakaras.

Kokybiškų grožio prekių mylėtojoms - lojalumo klubas

Besirūpinančioms sveika veido oda ir norinčioms sutaupyti - geros naujienos.

Pojūčiais - į egzotišką Rytų salą

EAST ISLAND SPA centruose patirsite Rytų egzotikos malonumus visai šalia – Vilniuje ir Druskininkuose, o čia dirbantys masažo meistrai, atvykę iš Indijos, Kambodžos, Tailando ir Egipto atskleis tikrąsias Rytų relaksacijos paslaptis bei egzotiką.

Kai pro klinikos duris įžengi beveik praradęs viltį, o po paskirto procedūrų ciklo išeini neatpažįstamai pasikeitęs

Kalbant apie kosmetiką, neretai nutinka taip, kad tikimės iš jos daugiau, nei gauname. Vis dėlto būna ir priešingai – gauni daugiau, nei tikiesi. Būtent tai tvirtina išbandžiusieji lietuvių prekių ženklo ODA kosmetikos priemones su organinėmis alfahidroksirūgštimis.

Sigitos (32 m.) pokyčiai: įgijau daugiau pasitikėjimo savimi (48)

Pristatome vienuoliktąją pokyčių projekto „Pasikeitimai su Bogomolov’ Image School“ laimėtoją Sigitą (32 m.).

Jūratės (42 m.) pokyčiai: vyras į mane pažvelgė kitomis akimis (160)

Pristatome dešimtąją pokyčių projekto „Pasikeitimai su Bogomolov’ Image School“ laimėtoją Jūratę (42 m.).

Šventinį makiažą pristatanti V. Siegel: su žinomu vyru draugauju ne dėl to, jog tapčiau garsenybe

Šventinio makiažo modeliu tapusi V. Siegel jaučiuosi kaip karalienė.

„L‘Occitane“ Kalėdinių dovanų gidas. LAIMĖK

Padovanokite savo artimiesiems Provanso magiją, išrinkdami tobulą kūno priežiūros dovaną arba prabangų aromatų rinkinį.

Loretos (55 m.) pokyčiai: neįtikėtina, kaip lengvai galima nusimesti metų naštą! (117)

Pristatome devintąją pokyčių projekto „Pasikeitimai su Bogomolov’ Image School“ laimėtoją Loretą (55 m.).

Šaltuoju metų laiku – ypatingas dėmesys kūnui

Mūsų klimatas įpareigoja kūnui skirti ypatingą dėmesį. Kintanti oro temperatūra, vėjas, žvarba, drėgmė, kondicionierius sausina ir džiovina veido bei kūno odą, plaukus. Būtina pasirinkti tinkamas priemones, kad apsaugotume savo kūną. Pristatome šaltojo sezono naujienas.

Kokį grožio triuką lietuvaitės įvaizdžiui sugalvojo J. Statkevičius? (19)

Pristatydamas 2017 metų pavasario ir vasaros kolekciją, dizaineris Juozas Statkevičius pametėjo vieną labai originalią idėją.

Būtina žinoti visoms, kurios plaukus dažo namuose (4)

Jeigu plaukus esi pratusi dažyti pati, namuose, tuomet yra keletas svarbių dalykų, kuriuos privalai žinoti. Juk nenorėtum, kad po kelių dažymų tavo plaukai prarastų sveiką blizgesį ir susilpnėtų arba dar blogiau – vietoj norimos spalvos pažvelgusi į veidrodį išvystum tai, kas tavęs tikrai nenudžiugintų.

Kokie yra svarbiausi spindinčios išvaizdos „ingredientai“ (1)

Rytas kiekvienam žmogui ypatingas metas – pasiruošimas naujai dienai.

Jolantos (53 m.) pokyčiai: jaučiuosi atjaunėjusi net 10 metų! (130)

Pristatome aštuntąją pokyčių projekto „Pasikeitimai su Bogomolov’ Image School“ laimėtoją Jolantą (53 m.).

Plaukų stilistė Rasa Starkovskienė: svarbiausia nebijoti keistis (9)

„Šią erdvę nedvejojant galima vadinti „grožio“, čia užėjęs, patenki į kitą paralelę – estetikos, harmonijos ir subtilaus detalių išbaigimo“, - vedžiodamas po grožio saloną „Yumi“, įsikūrusį sostinės Kalinausko gatvėje 24, pasakojo architektas Valerijus Starkovskis.