Milana Jašinskytė: anksčiau šį produktą siunčiausi iš Amerikos, dabar pirksiu Lietuvoje

Apklausos rodo, kad žmonėms vis labiau rūpi, kokius produktus jie vartoja, ką tepasi ant odos.
Milana Jašinskytė
© DELFI / Domantas Pipas

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

„Mums rūpi, kad produktai būtų sveiki, ekologiški, bet ar rūpi kitiems?“ – svarstė Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė. Tad kompanijos užsakymu buvo atlikta apklausa, kurios metu paaiškėjo, kad tik 20 proc. Lietuvos gyventojų rinkdamiesi kosmetiką niekuomet neskaito priemonių sudėties ir nenagrinėja jų ingredientų. 37 proc. kosmetikos etiketes nagrinėja visuomet, o 31 proc. – kartais.

Milana Jašinskytė: anksčiau šį produktą siunčiausi iš Amerikos, dabar pirksiu Lietuvoje
© Organizatorių archyvas

Į klausimą, kokios veido ir kūno priežiūros kosmetikos savybės atrodo svarbiausios, daugiausia respondentų atsakė, jog tinkamumas jam (26 proc.). Antroje vietoje pagal svarbą renkantis kosmetiką rikiuojasi natūralumas ir ekologija (17 proc.), o trečioje – produkto sudėtis ir kaina (po 13 proc.). Poveikis (9 proc.), kitų rekomendacijos (3 proc.) ir kilmės šalis (1 proc.) lietuvaičiams rūpi mažiau.

Natūralumas ir ekologija, renkantis veido ir kūno priežiūros kosmetiką, itin svarbu moterims – tai patvirtino daugiau nei penktadalis (22 proc.) apklaustųjų. Net 57 proc. moterų skaito sudėtį ir teikia didelę svarbą ingredientams. Natūralumą, ekologiją dažniausiai minėjo didžiausių pajamų grupės atstovai. Šios savybės svarbiausios 26-35 metų respondentams, o mažiausiai rūpi vyresnei nei 56 metų amžiaus auditorijai, rodo „Spinter tyrimų“ reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa, atlikta šių metų balandžio pabaigoje.

Visada skaitau etiketes, tačiau ne mažiau svarbi ir pakuotė.
Eglė Skrolytė

„Stebime, jog tiek globaliai, tiek Lietuvoje auga susidomėjimas kosmetikos sudėtimi. Matyti, jog organiško, natūralaus maisto poreikio didėjimas sparčiai pereina ir į ne maisto kategorijas. Mus, 26-erius metus esančius kosmetikos produktų versle, džiugina pastarųjų metų tendencijos, kad vis daugiau žmonių atidžiai renkasi, kokią kosmetiką vartoti, prieš įsigydami atidžiai nagrinėja etiketes, paiso ekologiškumo. Ir nors tyrimai rodo, kad iki šiol ekologiška kosmetika yra naudojama ir labiau perkama aukštesnes pajamas gaunančių žmonių, matyti, jog šios savybės yra svarbios visoms gyventojų grupėms. Mūsų tikslas – padaryti ekologišką kosmetiką prieinamą ir didesnei visuomenės daliai“, – komentuoja R. Stragienė.

Sako, reikia save mylėti. Sakyčiau, reikia save gerbti, ir iš to išplaukia apsisprendimai, ką valgyti, ką vartoti, ką naudoti.
Milana Jašinskytė

Lietuviškai kosmetikai – tarptautinis ekologiškumo sertifikatas

Šį pavasarį ekologiškiems „Margarita“ ir „Ecodenta“ produktams organizacija „Ecocert Greenlife S.A.S.“ suteikė tarptautinį „Cosmos“ sertifikatą. „Cosmos“ – pirmasis bendras Europos natūralios kosmetikos sertifikavimo standartas, plačiai atpažįstamas pasaulyje. „Ecocert“ pasaulinis kosmetikos industrijos standartas apjungia ekologišką ir natūralią kosmetiką. Jis garantuoja, kad produktai yra patikimi, ekologiški ir organiški. Pagal šį standartą gaminant produktus naudojama mažiausiai 95 proc. ekologiškų medžiagų, aukščiausios kokybės vanduo ir tik gryni mineraliniai ingredientai, išgaunami natūraliu būdu iš gamtos.

Naujiena – ekologiškų produktų linijos veidui ir dantims

„Margarita Eco“ – tai nauja ekologiškų veido odos produktų priežiūros linija, praturtinta avižų pieneliu ir medetkų ekstraktu. Šiems produktams suteiktas „Ecocert Cosmos Natural“ sertifikatas. Liniją sudaro drėkinamasis, maitinamasis ir gaivinamasis veido kremai bei valomasis pienelis, kurių 99,99 proc. ingredientų yra natūralios kilmės. Šią kosmetiką vienija saugi formulė: be silikonų, sintetinių dažiklių, mineralinių aliejų, PEG, parabenų, SLS ir SLES.

Milana Jašinskytė: anksčiau šį produktą siunčiausi iš Amerikos, dabar pirksiu Lietuvoje
© Organizatorių archyvas

Parduotuvių lentynose jau galima pastebėti ir naują produktų liniją „Ecodenta“, sertifikuotą „Ecocert Cosmos Organic“ standartu. Naujosios linijos dantų pastose daugiau nei 99 proc. natūralios kilmės ingredientų, didelė dalį jų išgaunami iš ekologiškuose ūkiuose užaugintų produktų. Pagal šį standartą dantų pastos sudėtis ir pakuotė yra draugiškos aplinkai, todėl pastos tūbelė ir dėžutė yra pagamintos iš visiškai perdirbamų medžiagų. Natūraliais ekstraktais ir druskomis praturtinti organiškos prigimties produktai sukurti skirtingoms burnos higienos problemoms spręsti, jie visi be parabenų ir SLS. Liniją sudaro trys rūšys: dantų pasta jautriems dantims ir dantenoms su natūralia druska ir kalio citratu, dantų pasta nuo apnašų su natūraliu kokosų aliejumi ir cinko druska bei natūraliai balinanti dantis dantų pasta su papajos ekstraktu.

Milana Jašinskytė: anksčiau šį produktą siunčiausi iš Amerikos, dabar pirksiu Lietuvoje
© Organizatorių archyvas

Garsios moterys: svarbiausia – nuolatinė veido ir odos priežiūra

Prioritetą natūraliai kosmetikai teikia ir etiketes atidžiai nagrinėja ir laidų vedėja Eglė Skrolytė bei jogos ir šokių mokytoja Milana Jašinskytė.

Eglė Skrolytė sako, kad atidžiai renkasi kosmetikos priemones, o atradusi, kas jai tinka, nebeieško naujų.

Milana Jašinskytė: anksčiau šį produktą siunčiausi iš Amerikos, dabar pirksiu Lietuvoje
© Organizatorių archyvas

„Esu atsakinga vartotoja. Man buvo svarbu suvokti, kad grožio puoselėjimas – tai kasdieniai ritualai, o ne tik retos, net jei ir brangios procedūros bei prabangios kosmetikos injekcijos. Maži kasdieniai, bet nuoseklūs veiksmai grožiui yra kur kas reikšmingesni“, – neabejoja E. Skrolytė.

Milana Jašinskytė patvirtina, kad kosmetikos sudėtis jai labai svarbi, ypač – ekologiškumo aspektas. Ji pasitiki ir specialistų rekomendacijomis, gautais sertifikatais.

„Rinkdamasi kosmetiką, visada kreipiu dėmesį ir į turinį, ir į pakuotę. Mano pasirinkimą lemia natūralūs ingredientai, o investuodamas į produkto pakuotę, gamintojas parodo, kad jam visapusiškai rūpi suteikti malonumą vartotojui – ir kūnui, ir akims. Anksčiau ekologišką dantų pastą siųsdavausi iš Amerikos. Dabar to daryti neberikės, džiaugiuosi, kad galėsiu jos įsigyti Lietuvoej ir taip paremti mūsų gamintojus“, – įsitikinusi M. Jašinskytė.

Milana Jašinskytė: anksčiau šį produktą siunčiausi iš Amerikos, dabar pirksiu Lietuvoje
© Organizatorių archyvas

Jogos mokytoja kiekvieną rytą pradėti rekomenduoja neskubant – suderinus fizinį grožį ir vidinę būseną.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Grožis

Gintarė Gurevičiūtė: dar prieš porą metų nežinojau, kas tai yra kremas

Besirūpindamos odos jaunyste, Lietuvos moterys didžiausią dėmesį skiria žalingų įpročių atsisakymui, pavyzdžiui, nerūko, vengia tiesioginių saulės spindulių. Tačiau net 25 proc. Lietuvos moterų nedaro nieko, kad pristabdytų odos senėjimo procesus.

Ką Elizabeth Hurley daro, kad atrodytų ne 52-ejų, bet 32-ejų (6)

Elizabeth Hurley (52 m.) jau daugiau nei 20 metų yra legendinės grožio produktų kompanijos „Estee Lauder“ veidas ir nors jau įžengė į šeštą dešimtį, vis dar neatsigina pasiūlymų vaidinti seksualias viliokles kine bei televizijoje. Kokia šios aktorės bei modelio grožio paslaptis?

Šalies garsenybėms pristatyti prabangūs kvapai ir naujausios grožio tendencijos

Į grožio popietę susirinko gausus būrys parfumerijos beui kosmetikos naujienų ištroškusių viešnių ir svečių.

Kaip šukuosimės rudenį? Naujausios plaukų mados – iš specialistų lūpų (1)

Rugsėjis – tai viena tų datų, kai pažadame sau pradėti ką nors naujo. Vieša paslaptis, kad nauja šukuosena suteikia naujos energijos, veržlumo ir ryžto keisti pasaulį (bent jau savo). Taigi rudens pradžia – tobulas laikas išmėginti naujausias plaukų madas.

Noras sumažinti krūtinę buvo didesnis už baimę likti nesuprastai (2)

„Atvirai prisipažinsiu, apie tai kalbėti man buvo nemalonu, ilgai svarsčiau ir nerimavau, kaip į mano sprendimą reaguos artimieji“, - pasakoja 2 vaikų mama Vaida.

Ką Cindy Crawford daro, kad atrodytų ne 51-erių, bet 31-erių (6)

Modelis Cindy Crawford (51 m.) yra žinoma ne tik dėl savo neįtikėtinai sėkmingos modelio karjeros bei išskirtiniu ženklu tapusio apgamo virš lūpos, bet ir dėl jaunatviškos išvaizdos. Kadangi yra viena iš originaliųjų dešimtojo dešimtmečio supermodelių, C. Crawford žino, kaip puoselėti grožį, kad juo džiaugtis būtų galima ilgą laiką. Štai ką ši žavi moteris daro, kad išlaikytų savo jaunystę.

4 makiažo produktai, kurių reikia jūsų rudens kosmetinei

Besikeičiantys rudeninės gamtos atspalviai įkvepia keisti ir per vasarą nusistovėjusią grožio rutiną. Vasarai įprasti lengvi, beveik nematomai odą padengiantys makiažo produktai rudenį nebesuteikia norimo efekto. Atėjo laikas sodriems tonams ir efektingiems rezultatams. Tam, kad palengvintumėme pereinamąjį laikotarpį, atrinkome svarbiausias kosmetikos priemones jūsų rudens kosmetinei.

Aknės, rožinės ir egzemos gydymas pagal Ajurvedą

Kai odos problemų įveikti nepavyksta tradiciniais metodais, ieškome alternatyvų. Viena jų – iš Rytų atkeliavusios Ajurvedos gydymo tradicijos, į sveikatos bei grožio problemas siūlančios holistinį požiūrį.

8 jaunystės paslaptys toms, kurioms per 40-imt (7)

Kaip sakė Coco Chanel, jei moteris sulaukusi 30-ies metų netapo graži, ji yra kvailė. Šiais laikais dar paprasčiau tapo ne tik dailinti išvaizdą, bet ir išlaikyti jaunatviškumą. Juk būtų kvaila ignoruoti galimybę pašalinti raukšles, pigmentines dėmes, pasitelkiant aparatus sugrąžinti į vietą veido ovalą ar atsisakyti enzimų bei vitaminų, pasižyminčių jaunystę pratęsiančiu poveikiu.

Halle Berry grožio paslaptys. Ką ji daro kad atrodytų ne 50-ies, bet 30-ies? (7)

Aktorė Halle Berry (51 m.) yra grožio ir vidinės elegancijos pavyzdys. Nors moteris jau įžengė į šeštą dešimtį, atrodo lyg trisdešimtmetė. Kokia jos paslaptis?